Premijerka Kosor kaže da je ženska stražnjica u reklami za hrvatski turizam seksistička. Mislite li da je u pravu i je li to način za privući još turista?
Treba li nam stražnjica žene privlačiti turiste?
Premijerki Kosor je na promidžbenom spotu Turističke zajednice, koji se emitira na CNN-u, BBC-u i Eurosportu, zasmetala ženska stražnjica koja se našla u krupnom planu uz poruku 'ne prži predugo'. Taj dio ocijenila je seksističkim, a kaže i da bi trebalo razmisliti da se tih par sekundi izostavi iz spota. Kosor napominje i da nam takvi detalji neće bitno popraviti niti ugroziti sezonu. Treba li iz promidžbenog spota izbaciti nekoliko sekundi spota koji prikazuje djevojku koja se sunča u kupaćem kostimu? Ministar turizma Bajs pravda se da je fokusiran ženski dio tijela "možda i korak ispred onog što se očekuje", te ustvrdio da naša konkurencija ponekad radi vrlo slične stvari.
Je li ovakva reklama pravi način na koji se Hrvatska treba turistički reklamirati?
Dio javnosti upozorava da gostima ionako ne nudimo ništa drugo osim sunca, mora i prirodnih ljepota. Koji je pravi recept za privlačenje turista?
Upravo na turističku sezonu svi polažu velike nade jer je ona izvor novca kojim se kopaju proračunske rupe.