News

Komentari 7

U doba korona virusa najviše se prodaju razni trampolini

U doba korona virusa najviše se prodaju razni trampolini

Svih veličina, po svim cijenama, za dvorište, ali i za stan, za trampolin se čak povlače i direktorske veze kako bi se dobio “čim prije jer djeca lude kod kuće zbog korone”. I to baš kod nas, u Hrvatskoj

Susjedi su me zamolili da im nabavim trampolin jer su mislili da će na njega čekati, a djeca im u kući pršte od energije, ali neće. Naime, ako naručite u Pevex online trgovini, možete ga odmah sutra preuzeti u Pevex prodajnim centrima. Nije šala, trampolini su najprodavaniji, kaže nam s osmjehom Jurica Lovrinčević, čelnik tvrtke Pevex (bivši Pevec). 

U redu, uz trampoline izvanredno se prodaju i kosilice, koje se i inače s buđenjem prirode prodaju „kao lude“. Kupuju se online svih veličina, vrsta i snage, od velikih traktorskih od po 10.000 kuna na dalje pa do malih na kotačima od nekoliko stotina kuna. Čini se kako je u novom režimu socijalne distance klikanje mišem računala postao omiljeni sport koji je bitno utjecao i na raspoloženje čelnika Pevexa. Ističe, krvotok poslovanja popravio se jer im se preko noći povećala online prodaja, doslovno kao da su skočili s motkom u vis. Kako i ne bi jer su od online prometa od nekoliko desetaka tisuća kuna, dosegnuli šesteroznamenkasti broj.

- U Pevex online trgovini prije krize smo ostvarivali dnevno svega tridesetak tisuća kuna, sada je prodaja eksplodirala, dosegnuli smo milijunsku dnevnu online prodaju. Dakle, od pozicije da je naš web bio samo digitalni prozor u svijet naših trgovina, svojevrsni izlog u kojem bi kupci prvo pogledali ponudu, a potom izravno kupili u našoj trgovini, došli smo do toga da možemo reći kako se zaista radi o trgovini koja u cijelosti ispunjava svoju stvarnu funkciju – kaže nam Lovrinčević.

Od tradicionalne trgovine koja radi na principu dođi-odaberi-na blagajni plati, uvrstili su se na sam vrh hrvatske online trgovine. Međutim, nije se to dogodilo tako lako, samo od sebe i spontano.

'Preko noći smo se pregrupirali'

- Kad nam je 19. ožujka obustavljen rad zbog epidemioloških mjera, doslovno smo pali na nulu. Radnicima zaposlenima na određeno vrijeme, koje smo ranije planirani u dogledno vrijeme i zaposliti i na neodređeno, nismo mogli produljiti ugovore zbog krize koja je došla s koronom. Radilo se o 16 radnika kojima nismo produljili ugovor, i iako neki smatraju da je to mali u odnosu na svih naših skoro 2000 radnika, osobno mi je to bila jedna od najtežih poslovnih odluka u karijeri jer je 16 obitelji iza tih radnika. Preko noći smo se pregrupirali. Radnike koji nisu imali što raditi, usmjerili smo na web – govori naš sugovornik.

Od nekoliko tisuća artikala koje su imali objavljenih na svojoj stranici, sada u online katalogu imaju 40.000 tisuća, a uskoro i 50.000. Samo za posao online trgovine angažirali su 50 svojih ljudi.

- I da, uspjeli smo – govori Lovrinčević.

U mjesec dana udio online prodaje u ukupnom prometu od 0,5 posto povećao se na 15 posto. Naš sugovornik kaže da je zadovoljan jer su se odmaknuli od čiste nule i barem ostvaruju promet koji će im omogućiti očuvanje radnih mjesta za vrijeme krize.

Dodaje, kriza ih je potaknula na brže promjene pa su uveli i novu Click&Collect usluge koja kombinira online i klasičnu prodaju. Kupac naruči proizvod u online trgovini i sutradan ga može preuzeti u skladištu Pevex prodajnog centra, bez čekanja i s minimalnim socijalnim kontaktima. Inače, u svojim trgovinama prvi u Hrvatskoj uvode i termokamere kojima će mjeriti temperaturu kupaca.

Ako netko ima temperaturu, sugerirat će mu da ne ulazi u trgovinu.

Najčitaniji članci