POGRIJEŠILI Iz banke su javili ženi da će dobiti ispriku. Ni nam ni njoj nisu objasnili kako i kad su zadužnicu dali 'utjerivačima', a navodno je bilo još takvih 'zabuna'
U travnju su otplatili kredit, a sad su im se javili 'utjerivači'
Pozivamo Vas da nam se po primitku ovog poziva javite radi eventualnog postizanja dogovora na obostrano prihvatljiv način.
Pismo ovog sadržaja prestravilo je Zagrepčanku koja je u travnju otplatila kredit Zagrebačkoj banci, a u svibnju dobila brisovno očitovanje u kojem izričito piše da je podmirila sve što je trebala.
U listopadu je, međutim, stigla poruka agencije za naplatu potraživanja, odnosno utjerivanje dugova.
- Skoro sam se srušila kad sam pročitala pismo agencije za naplatu dugova APS. Suprug me tješio da nam ne mogu ništa jer smo otplatili dug - ogorčena je Zagrepčanka.
Dodala je da je dva dana kasnije jednako pismo dobio i suprug, koji je bio sudužnik na tom kreditu.
Odšteta za duševne boli
Kontaktirali su tvrtku APS za naplatu duga.
- U APS-u su mi rekli da moj slučaj nije jedini te da je bilo više takvih pogrešaka - dodala je žena.
Agenciji je poslala potvrde o otplati kredita te su joj rekli da će stornirati zahtjev i poslati joj njenu dokumentaciju.
- Kad sam u travnju otplatila dug, u banci su obećali da će mi zadužnicu i originalnu dokumentaciju poslati poštom. No nisam je dobila, a sad sam saznala da su kod APS-a. Ako im ih je banka predala prije nego što sam otplatila dug, onda su mi u banci lagali kad sam zatvarala kredit - zgrožena je tim da je netko lagao ili gadno pogriješio.
Dodala je da su je, vjerojatno nakon našeg upita, nazvali iz banke i rekli da će dobiti ispričnicu.
- Pogriješili su i nikom ništa. To je kao da istučete pogrešnog čovjeka pa mu se ispričate. Što mu vrijedi isprika kad ga sve boli - dodala je Zagrepčanka, a rekla je i da razmišlja o privatnoj tužbi.
Žalili se HNB-u
- Ako je dužnik pravovaljano ispunio dug u cijelosti, a tvrtka kojoj je dug ustupljen ipak ga pozove na ispunjenje duga, dužnik bi trebao poslati prigovor u kojem naglašava kako je dug pravovaljano ispunio i o tome priložiti dokaze.
Kako se u navedenom slučaju potrošač obratio banci, te je, prema njegovim navodima, utvrđeno da nema dugovanja, ako je potrošač i dalje mišljenja da su na neki način povrijeđena njegova prava, o tome može obavijestiti Hrvatsku narodnu banku - odgovorili su nam iz Ministarstva gospodarstva.
Ponudili djelomičan otpis nepostojećeg dugovanja
Želimo Vam napomenuti da je APS spreman pristupiti djelomičnom otpisu ukupnog dugovanja, imajući u vidu realne mogućnosti svakog pojedinog dužnika, piše u pozivu koji je Zagrepčanki poslala tvrtka APS Delta S.A. iz Luksemburga. Njima je Zaba ustupila milijarde kuna “loših” kredita.
Zagrebačka banka: Tražbina je u cijelosti podmirena
Budući da je tražbina vjerovnika u cijelosti podmirena, Zagrebačka banka d.d. kao vjerovnik dozvoljava bez svakog daljnjeg pitanja i saslušanja brisanje gore opisanog zaloga, ali ne o trošku banke. Brisovno očitovanje Zemljišno knjižnom odjelu Općinskog građanskog suda u Zagrebu Zagrebačka banka poslala je 2. svibnja. To je i potvrda Zagrepčanki da je kredit otplatila.
Banka je smjela prodati svoja potraživanja agenciji, no o tome je morala obavijestiti klijenta, odnosno dužnika.
Komentar Zabe na čitateljičin problem nismo dobili do jučer poslijepodne.