Obavijesti

News

Komentari 2

Uprava Viadukta dala ostavku, novi direktor Krešimir Mikolić

Uprava Viadukta dala ostavku, novi direktor Krešimir Mikolić
1

Iz HC-a potvrđeno je da ih je Viadukt izvijestio da izgradnja mosta Čiovo neće biti završena do kraja godine, iako je ugovoreni rok do sredine lipnja te je poručeno kako nije isključen raskid ugovora s Viaduktom

VIDEO

Nadzorni odbor Viadukta u petak je prihvatio ostavke predsjednika Uprave Joška Mikulića i člana Uprave Ive Jurića i na istoj sjednici za direktora te građevinske tvrtke imenovao Krešimira Mikolića, izvijestili su iz Viadukta.   

Mikolić, dosadašnji član Nadzornog odbora (NO) Viadukta, u petak je podnio ostavku na članstvo, koju je NO prihvatio.

Iz Hrvatskih cesta (HC) u prošli petak potvrđeno je kako ih je tvrtka Viadukt izvijestila da izgradnja mosta kopno - otok Čiovo neće biti završena do kraja godine, iako je ugovoreni rok do sredine ovogodišnjeg lipnja te je poručeno kako nije isključen raskid ugovora s Viaduktom.

Vrijednost tog mosta, dugog 547 metara, doseže 207 milijuna kuna, od čega je 176,7 milijuna kuna iz EU-ovih fondova.

Početkom tjedna Joško Mikulić na novinskoj konferenciji objasnio je razloge zbog kojih je došlo do kašnjenja izgradnje tog mosta, navevši da će Viadukt zbog gradnje tog mosta pretrpjeti štetu od više desetaka milijuna kuna.  

Naveo je niz čimbenika, uz ostalo i loš projekt temeljenja mosta, koji je morao bit nanovo napravljen, a što je platio Viadukt. Uslijedilo je kašnjenje i zbog izrade čelične konstrukcije, za koju je bio zadužen podizvođač Iskra iz Kumanova, da bi potom taj posao bio predan hrvatskim tvrtkama Đuri Đakoviću Industrijska rješenja (Đ.Đ.) i ZM Vikomu iz Šibenika.  

Po Mikuliću, problem u financiranju proizvodnje čelične konstrukcije uzrokovan je investitorovim neuobičajenim tumačenjem načina plaćanja. Kazao je da je ustaljena praksa da prilikom takvih gradnji investitor projekt financira putem mjesečnih situacija i prema postocima gotovosti. No, kako je rekao, investitor je protumačio ugovornu stavku troškovnika na način da se čelična konstrukcija plati tek kad je most potpuno završen, dodavši kako je nerealno očekivati da izvođač s predujmom od 10 posto vrijednosti cjelokupnog ugovora financira proizvodnju čelične konstrukcije, čija je vrijednost gotovo 50 posto vrijednosti ugovora.

Budući da investitor nije želio plaćati izgradnju mosta po etapama, Viadukt je svojim sredstvima, odnosno kreditom banke, plaćao izgradnju čelične konstrukcije mosta. Zbog  problema s gradnjom mosta kopno - otok Čiovo, Viadukt je zapao u financijske probleme i radnicima je značajno kasnila posljednja plaća.  

Ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković rekao je u četvrtak uoči sjednice Vlade kako još nije donesena odluka o tome hoće li Viadukt ostati izvođač radova na tom mostu te da će se odluke vezane uz nastavak gradnje mosta donijeti u petak ili najkasnije u ponedjeljak.

"Najprije se želim ispričati građanima Trogira i Čiova, jer kašnjenje mosta sada je evidentno. Most je trebao biti završen u listopadu, pa smo rekli da će biti gotov do početka sezone, tako da se njima želim ispričati, nisu to zaslužili. Sad u ovom trenutku moramo iznaći najbolje rješenje, čuvajući projekt i financiranje projekta. To je projekt koji se financira od strane Europske unije i u tom ćemo smislu vrlo brzo morati donijeti neke odluke. Odluka će biti sutra ili najkasnije u ponedjeljak", istaknuo je Butković.

Kako se u petak doznaje iz Hrvatskih cesta, odluka o tome hoće li Viadukt nastaviti gradnju tog mosta bit će objavljena u ponedjeljak.

 

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 2
VIDEO

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'
PRATITE NA 24SATA

VIDEO Svih šest Rafalea sletjeli su na Pleso. Državni vrh okupio se oko aviona: 'Ostvarili san!'

Povijesnim preletom od vojne baze kod Bordeauxa u Zagreb stiže prvih šest od ukupno 12 borbenih zrakoplova Rafalea koje je Hrvatska naručila od Francuske

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'
POGLEDAJTE VIDEO

Prva snimka Rafalea i poruka kontroli leta: 'Hrvatsko nebo bit će sigurnije. Stigli smo kući...'

Piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva s višenamjenskim borbenim avionima Rafale danas 25. travnja 2024. godine oko 12 sati prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor stupili su u kontakt s Hrvatskom kontrolom zračne plovidbe. U hrvatski zračni prostor ušli su u području Istarske županije, a poletjeli su s aerodroma u francuskom Bordeauxu nešto prije 11 sati. Prilikom ulaska u hrvatski zračni prostor, piloti Hrvatskog ratnog zrakoplovstva poslali su poruku svim hrvatskim građanima s ovog povijesnog preleta: "Upravo ulazimo u hrvatski zračni prostor koji će od danas biti još sigurniji. Hrvatski Rafale i hrvatski piloti su stigli kući!"
Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!
ZARADILE 30 TISUĆA EURA

Dvije 'madamice' su u Zagrebu godinama vodile posao. Za sat vremena naplaćivale 159,27 €!

DETALJI OPTUŽNICE Spolne usluge oglašavale su pod naslovima 'Plava bomba 35 g.', 'Mazna37', 'Vatrena plavuša, grudi 4' i slično. Neki od muškaraca su odlazili kada bi vidjeli da žena ne odgovara opisu iz oglasa