Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Ustaše su Nevenki prvo kuhali noge, a onda su je likvidirali...'

3. dio: Svakog dana kroz dva tjedna donosimo feljton o Ivanu Krajačiću zvanom Stevo, čovjeku koji je s Josipom Brozom Titom imao posebnu vezu, a kojeg su se mnogi bojali

Komentari 479 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - bobrock73
    bobrock73

    Glavno da HDZ pokusava prikazati da su svi Hrvati ustase a ni predcjednica nije daleko

    12 Subota, 17.03.2018. u 08:32
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ne, islo je u tom smjeru da nas je sve HDZe prevario, pokupio Jugoslavenske generale, branitelje osposobljene u JNA, sve antifasiste da bi 27 godina kasnije ustase promovirao kao zastitnike nacije...

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:32
    • Avatar mstengl10

      mstengl10: Mali ispravak- predsjednica. Upravo si se prikazao kao nepismen.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:32
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ustase vise ne postoje,a sve je manje i partizana. Uza sve probleme koje imamo,konstantno nam neko podvaljuje ovakve gluposti. Meni je zanimljivo procitati nekada ovako sto,no kada vidim komentare najradije bi da ove i ostale price ostanu dio daleke povijesti.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:45
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: a zasto onda predsjednica hvali NDH u Argentimni, zasto je potomak ustasa ministar, zasto Thompson pjeva ustasama, zasto crkveni kler hvali ustase...ako ih nema?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:48
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Zašto je potomak ustasa ministar???? A sto bi ti sa njime? Zašto se obraća ljudima u Argentini? Oni po tvome sigurno nisu Hrvati mada nemaju ništa sa 2 svjetskim ratom, zašto Thompson pjeva o ustasama??? Znači po tvome netko se ...prikaži još! e rodi sa već opredjeljenim mjestom u društvu i ako nisi imao sreće se roditi u takvoj obitelji ti nemaš nikakvo pravo, ti ljudi u Argentini su druga ili trrca generacija tih ustasa sto bi sada da se od njih dignu ruke i kaze tko vas je*e vasi djedovi su bili ustase vi ste zlo po tvome, treće Thompson ima pravo da podržava koga hoće to je njegovo opredjeljenje kao i vaše za vas, mili bi pak vi da živimo u totalitarnom sistemu kao prije.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 10:12
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Thompson kao vertikala? Sad nisam siguran bi li uopce trebalo odgovarati na ovo,osim sa hahahaha. Nadalje,covjek iznad mene je dobro odgovorio. Nitko nije kriv za nesto sto je njegov otac/djed/pradjed radio... tako su neki u Jugoslaviji postavljali se prema ljudima,pa ...prikaži još! je Jugoslavija i zavrsila slomom. Ostavite se ljudi gluposti,neka povijest bude zabavna i obrazovna,a ne predmet spoticanja

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 10:30
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Problem kod nas nisu samo političari nego i narod koji živi još uveče u prošlosti dok ostatak svijeta živi u 2018 naša omladina se raspravlja o 2 svjetskom ratu, a na to ih potpiruju stari dinosauri koji niti su tada ...prikaži još! imali viziju a najmanje sada i zato smo tu gdje jesmo, a političari to samo koriste za osobne stvari, Nijemaca je bilo par miliona u sa diviziji i onih koji su išli ratovati u druge države, pitam samo ove koji prozivaju dali današnja unucad i djeca tih Nijemaca ispušta zbog loših poteza njihovih djedova?.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 11:09
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ma podrzavajte vi koga hocete kao svih 27 godina zato smo najgora drzava u Evropi..imate ustase, lopov, kriminalce, ratne progfitere..sve domoljubi!

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 11:15
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Izgleda da nama nema pomoći sve dok ljudi žive u prošlosti a ostatak svijeta gledan naprijed, i onda se čudimo kako su neke države ispred nas 50 ili 100 godina, Plenković kaže da ćemo za 58 godina biti na mjestu ...prikaži još! Austrije, samo što je zaboravio ili namjerno nije rekao gdje ce tada biti Austrija jer mi kao narod idemo natrag onoliko koliko normalne države idu naprijed tako da će Austrija za tih 58 biti ispred nas 116 godina sa takvim razmišljanjem kao neki ovdje.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 11:31
    • Avatar mstengl10

      mstengl10: Ej Yu, pa zar nemamo komunjara i četnika, također okvalificiranih kao lopova, kriminalaca i ratnih profitera?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 14:28
    • Avatar Orahova1

      Orahova1: Pa u tome i jeste problem bilo desno ili lijevo samo kradi koliko možeš, ima ona prepovjetka što je Lazar Lazarrvic napisao "sve će to narod otplatiti-platiti" nema veze samo nek se krade, a narodu će mo pričati o prošlosti ...prikaži još! i povijesnim ratovima i tako ga preokupirati da nam ne smeta, dok svet ide napred mi ćemo u povlačenje.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 14:51
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: A nije tako?

      Odgovori Utorak, 20.03.2018. u 00:02
  • Default avatar - Cocosh Anel
    Cocosh Anel

    oj, usraše, pa šta se uznemiriste? pa taj rat ste već izgubili bili, to su memoari

    1 Subota, 17.03.2018. u 19:55
  • Default avatar - Kuhača
    Kuhača

    Kad bi se barem danas pojavio Tito ali za danasnju situaciju i da poslozi kockice kao sto je bivsi Tito u davna vremena napravio na sjetskom nivou, nebi bilo sirijaca i dr.jer bi imali mir u svojoj drzavi...ovi danas samo kuhaju ratove....

    16 Subota, 17.03.2018. u 10:19
    • Avatar ak47

      ak47: Pa u čemu je problem, nema Tita ali ti državu vode njegovi mudri nasljednici - Titići?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 11:02
    • Avatar vox populi

      vox populi: Bilo bi u najmanju ruku još milijun i pol Hrvata bez glave.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 14:39
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: poslao ga je bog jednom i poslati će ga ponovo

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 13:42
    • Avatar ak47

      ak47: Tito - Od kada vi komunisti vjerujete u boga?

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 13:44
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: nit vjerujem nit nevjerujem,ne znam postoji li kao što ne znaš ni ti,a ako postoji sam bog je poslao tita da nas izbavi od zla,zahvali se i titu i bogu što postojiš.

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 13:48
    • Avatar ak47

      ak47: Ok kada vi komunisti vjerujete u boga i time otvoreno pljujete po brozu i njegovoj ideologiji?

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 13:53
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: očigledno ne možeš shvatiti napisano,za očekivati......

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 14:09
    • Avatar ak47

      ak47: Naravno da ne mogu, pozivaš se na boga za kojeg je broz rekao da ne postoji i tvrdiš da si brozov sljedbenik?

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 14:12
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: pokušaj ponovo i polako,više puta ako treba,pa kad prokontaš napiši dostojan odgovor ili ne trabunjaj bez veze,hvala.

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 14:13
    • Avatar ak47

      ak47: Dobro. "nit vjerujem nit nevjerujem" - Iako je broz izričito rekao da nevjeruješ. "poslao ga je bog jednom i poslati će ga ponovo" - Očito da si vjernik a kakav si onda komunist? Hoćeš kod Košića danas na ručak?

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 14:18
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: kako mi može broz reći da nevjerujem kad ni sam ne znam postoji li bog,kao što ne zna nitko,vjernici vjeruju da ga je poslao bog,nevjernici da je sam postao takav čovjek i legenda,ja se slažem i sa jednom i sa ...prikaži još! drugom stranom,eto,ako što još nije jasno samo pitaj

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 14:24
    • Avatar ak47

      ak47: Znači komunista si kada to odgovara prigodi i suprotno? Pošto si očito katolik - vjernik, kako znaš da g. Sotona nije poslao broza?

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 14:30
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: da ga je sotona poslao bio bi na strani okupatora (nacista,fašista,ustaša,četnika itd),i vjerovatno bi u tom slučaju oni pobijedili

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 19:41
    • Avatar ak47

      ak47: Znači vjeruješ i u sotonu? Pravi vjernik, po Košićevom modelu, jesi li bio danas na misi?

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 21:58
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: hahaha,sve sam ti lijepo objasnio,uživaj...

      Odgovori Ponedjeljak, 19.03.2018. u 06:28
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zar ga nemate?

      Odgovori Utorak, 20.03.2018. u 00:04
  • Default avatar - zgiskra
    zgiskra

    Ja sam se tek rodila kad je Tito umro..ali se sjecam da u to vrijeme dok sam rasla svi su imali posao i primali normalne plaće...zaboli me tko je na vlasti dokle god mogu prehranit sa svojim radom svoju obitelj...kao ...prikaži još! sto je tad moj otac..moja generacija to na zalost vise bez kredita i rada po 14 sati nemoze.A srecu ima onaj kome se toliki rad i plati jer pretezno je suprotno..stanje zadnji god.je gore od bilo kojeg rata..eto samo jedan primjer po pitanju dr.mirovinskog fonda,morali ga placati u nadi da cemo imati bolje mirovine,na kraju prc bolje da nismo..toliko o ekipi koja je zadnji godina na tronu..

    22 Subota, 17.03.2018. u 09:02
    • Default avatar - zgiskra

      zgiskra: Buck jbg.svi koji su godiste iz 61 su obvezni placati dr.stupanj,legalna krađa ništa dr.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:40
    • Avatar ak47

      ak47: Ti, kada si se rodila, komunisti su bili na vlasti. Danas su komunisti opet na vlasti, tako da uopće ne razumijem tvoj komentar?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 10:49
    • Avatar panzers

      panzers: Bajke su na drugom spratu.....

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 11:49
    • Default avatar - siglinde

      siglinde: Da u pravu si svi su radili osim nih kji su partiju kritizirali, ali oni su otišli u Njemačku. I ipak ti je država propala u biti propala je već početkom osamdesetih, samo što to god država malo sporije iede. ...prikaži još! A propala je jer je sve nerdanike zaposlila. U poduzečima 30 činovnika i 20 radika!!!!!!

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 12:14
    • Default avatar - zgiskra

      zgiskra: ak47 pa koliko se sjecam moja majka u ono vrijeme nije dobila otkaz zbog trudnoce..sto je danas jako cesto...koji ti dio nije jasan??? siglinde meni je drzava propala??a od kud si ti tebi nije propala?? Ako nisi zivio u bivsoj ...prikaži još! drzavi i na Hr prostorima onda nezz sta ti imas komentirati uopce

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 12:21
    • Default avatar - Anonimus2017

      Anonimus2017: Ak47 ja zaista ne mogu shvatiti ljude kao što si ti. Možda ne konkretno ti ali velika većina onih koji dijele slične stavove kao ti, danas na sva zvona non stop ponavljaju o komunistima na vlasti a velika većina je ...prikaži još! upravo za njih glasala, velika većina je preživjela pljačku 90tih u režiji HDZa, masovno zatvaranje tvornica, krize itd. i tada je sve toliko ljudima došlo do grla da su glasali za SDP i doveli SDP na vlast koji nije dogurao ni do kraja mandata. Iza toga ponovno su isti ti birali HDZ ponovno su gledali pljačku naroda i ponovno su kada je voda došla do grla glasali za SDP koji je ovaj puta izdržao do kraja mandata. Iza toga opet isti ti glasaju za HDZ, opet gledamo demoliranje države i opet isti krive "komuniste" na vlasti a sami ih biraju. Što je po tebi alternativa? Što je tvoj idući izbor ? Ponovno HDZ da bi spriječio dolazak "komunista" iz SDPa na vlast ili možda ona skupina koja dobiva 0,5% glasova na nacionalnoj ratini a sada je u poziciji ucjenjivati Bandića i nametati svoje idološke nonsense ?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 12:26
    • Default avatar - Anonimus2017

      Anonimus2017: Zgiskra mi smo vjerojatno generacija i slažem se s onim što pišeš no uzalud ti trud....u ovoj državi o životu u komunizmu znaju najbolje oni koji nisu nikada živjeli u Jugoslaviji ili koji ne žive u RH.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 12:28
    • Default avatar - zgiskra

      zgiskra: Anonimus koliko mogu popratiti sve ove portale i rasprave cini mi se da eto ta neka "nasa" generacija jedino realno razmislja a drugima smeta hebena istina koju ne zele prihvatiti jer im je bolje i dalje zivjeti u zabludi i ...prikaži još! gledati ovu legalnu pljačku koja traje vec skoro 20 god...

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 12:51
    • Avatar Harauvatis

      Harauvatis: Ma j...te tito i jugoslavija. Da je bila dobra bila bi i danas

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 13:13
    • Default avatar - zgiskra

      zgiskra: Jassruss odi se liječi..kad vec nemas neki zanimljiv komentar

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 13:38
    • Default avatar - Anonimus2017

      Anonimus2017: Najveća glupost je izjava "da je bila dobra (juga) bila bi i danas" jer srž razloga raspada jugoslavije leži u činjenici da je to bila zemlja sastavljena od različitih naroda i gdje god imamo nešto tako prije ili poslje slijedi ...prikaži još! raspad neovisno o tome da li je ta zajednica dobra ili loša u bilo kojem smislu. Pogledajmo Čehoslovačku, SSSR, ili novije Kosovo, Ukrainu....možemo i one koje se nisu raspale ali im prijeti raspad iako su ekonomski puno stabilnije nego ćemo mi ikada biti npr. Katalonija-Španjolska, Belgija.....ima toga koliko hoćeš i to zaista ima najmanje veze sa ekonomskom situacijom

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 13:55
    • Default avatar - nlo_1

      nlo_1: jugu je trebalo unistiti jer bi inace konvertibilni dinar A. Markovica pokazao da je Jedan socijalisticka/ prokomunisticka zemlja imala smisla. To nikako nije smjelo proci jer bi se onda i drugi mogli ugledati na nju.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 14:02
    • Avatar superman1978

      superman1978: Zgiskra pa ovo ti je big brother generacija. Sto se moze od njih ocekivat,ali realno??? Vidis da ni ne kontaju sta se danas desava pa kako da shvate povijest?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 17:06
    • Avatar Harauvatis

      Harauvatis: zgiskra@Ja sam se tek rodila kad je Tito umro. pametnom dosta da to procita i da zakljuci o kakvim ce bljuvotinama komentator pisati u svom postu. da, da je bila ok ostala bi i dalje. jaje kad se pokvari bacamo ...prikaži još! mo ga. mozda ga neki cuvaju, ali tko su ti? usput, zdrav sam kao dren, ali neki koji su bolesni nebi ih izlijecili svi lijecnici svijeta. placi i dalje za josipom brozom pokojnim i jugom takodjer. nikada vise takvoga zla

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 21:24
    • Avatar ak47

      ak47: zgiskra - Tvrdiš da je Jugoslavija sa komunistima na čelu bila predivna država? Dobro, u čemu je problem, danas i dalje su ti isti komunisti na vlasti, jedina razlika je što se zove Hrvatska?

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 13:16
    • Avatar ak47

      ak47: Anonimus - Imenuj mi jednog iole bitnog političara da nije bivši komunist ili njegovo dijete? Govoriš o narodu i uhljebima bez razlike i tu činiš veliku zabludu. Izlaznost na izbore je oko 50-60% građana, od tih 50-60% građana pobjeđuje stranka ...prikaži još! koja je dobila oko 30% glasova. U tih 50-60% građana se takođe nalaze glasovi preminulih ljudi, lažni glasovi, kupljeni glasovi itd. Na kraju pobjedu odnosno vlast dobija stranka koja je dobila oko 200 -250 tisuća glasova što odgovara broju simpatizera odnosno broju uhljeba te stranke. Dakle, ne možemo ni približno govoriti da narod bira vlast nego uhljebi. Moja alternativa, odnosno jedino realno riješenje je "Matija Gubec"!!! (nadam se da razumiješ što mislim pod time)

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 13:27
    • Avatar ak47

      ak47: Anonimu - I opet griješiš. Jugoslavija se morala raspasti kako bi u potpunosti nestao komunizam. Pad Berlinskog zida, raspad SSSR i prelaz na demokraciju je morao zahvatiti i Jugoslaviju. Jugoslovenski komunisti su shvatili da se Jugoslavija mora transformirati u demokratsko ...prikaži još! društvo pošto im nitko ne bi povjerovao da su juče bili komunisti a da su danas demokrate, osmislili su rat. Tko se nakon nekoliko godina rata sjeća da su: Tuđman, Mesić, Račan, Sanader, Granić, ... ikada bili komunisti i da su se javno kleli u komunizam kao što to danas čine u demokraciju? Rat je takođe komunistima omogućio prelaz vlasništa iz narodnog u privatno. Dok je sirotinja ginula, komunisti su si djelili firme i pljačkali što god su više mogli. Po završetku rata je svima bilo normalno da su dojučerašnji direktori danas privatni vlasnici tih istih firmi. Otud i stav "zgiskra" kako se u Jugoslaviji nisu dobijali otkazi zbog trudnoće. A odgovor je jednostavan dok je bilo društveno, direktora nije zanimala dobit, sada kada su vlasnici, profit im je jedino bitan? Nadam se da svi razumiju napisano, ukoliko ne, slobodno pitajte?

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 13:42
    • Avatar superman1978

      superman1978: Sve je to ista mafija...mada ja mislim da je do rata jos ipak doslo jer su svi bivsi drzavnici htjeli sto vise za sebe pa su huskali narod protiv sistema koji je bio centraliziran u beogradu. Naravno da kada su ...prikaži još! se svi osamostalili onda su oni mogli i birat podobne iliti 200 obitelji a ne beograd,jer privatizacija i pljacka bi se svakako dogodila... Za narod je tu uvijek opravdanje da su isli u rat kako bi imali svoju drzavu dok je prava istina ustvari nesto najstrasnije sto se moze desiti narodu.

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 15:22
    • Avatar ak47

      ak47: superman - Ne bih se složio, naime, UDBA i JNA su mogli do *93 bezbroj puta zaustaviti osamostaljenja bivših republika. Da je rat u detalje dogovoren govori i činjenica kako je Izetbegović bio uhapšen i potom po zapovjedi vrha JNA ...prikaži još! ekspresno pušten na slobodu. U Hrvatskoj su Martić i Arkan bili uhićeni da bi ubrzo bili pušteni na slobodu po zapovjedi samog Tuđmana. Trebam li napominjati kako je naše gorivo cijelog rata točeno u Srpske tenkove kako bi mogli napadati naše gradove?

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 21:53
    • Avatar superman1978

      superman1978: Dobro kazes. Sve govori tako. Pogotovo sto smo im bili opskrba za mašineriju tijekom cijelog rata...bilo je na tv-u takodjer kada tudjman nije htio poslati pomoc u vukovar a general koji ga je zvao cak je svjedocio da mu se ...prikaži još! franjo nije htio niti javit

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 23:05
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Nije bas tako bilo ali sto se tice plata to stoji.

      Odgovori Utorak, 20.03.2018. u 00:02
    • Default avatar - MarijanMiloš

      MarijanMiloš: Kurac se ti moj sječaš...da prostiš na izrazu. Imali su samo komunisti, pripadnici te zločinačke organizacije.

      Odgovori Ponedjeljak, 30.07.2018. u 11:24
  • Avatar Crozag_blokirani
    Crozag_blokirani

    Ivo Lola Ribar, heroj, a ne zločinac ! Vratite mu glavu na bistu, izrodi neuki !

    27 Subota, 17.03.2018. u 11:28
    • Avatar Harauvatis

      Harauvatis: Lola je bio zlocinac zajedno sa titom .

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 13:08
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Pjevao je svojevrameno Kornelije Kovač sa Korni grupom "Ivo Lola , .ebi ga gola"

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 13:50
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: "Vratite mu glavu na bistu...!". Bože dragi koje vrste sramote se je još spremno urlati ovdje kad niko nikog nit vidi nit pozna...

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 18:59
    • Avatar Crozag_blokirani

      Crozag_blokirani: Sramota su oni koji šaraju po bisti i skidaju joj glavu. A Ivo Lola Ribar nije nikakav zločinac bio, nego heroj koji je ilegalno prebacivao hrvatske intelektualce na slobodan teritorij jer da su ostali tamo puno njih bi završilo ubijeno. ...prikaži još! Naposljetku je poginuo u tijeku rata, s nikakvim on zločinima nije imao veze.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 19:35
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: Ko yb jugoslavenske heroje... slavili ste ih u jugoslaviji i šta sad hoćete... spalit treba sve šta ima bilo kakve veze s komunistima i titom i partizanima i juhoslavijom... bez obzira koje su nacionslnosti sve su to izdajice koje su ...prikaži još! se borili za jugoslaviju... da Pavelić nije stvorio NDH danas ne bi ni imali nikakvu Hrvatsku a preživjeli su Hrvati i opstali usprkos tome što je zločinac orkestrirao masovne likvidacije i ubijanje milijun Hrvata... nadao sa da bi nas mogao istrijebiti ali nije uspio.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 19:54
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Ima zaslužnih iz Domovinskog rata za Hrvatsku od tvog loleka za jugoslaviju , pa nemaju bistu

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 19:55
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Vidiš da mi Hrvati nismo u ravnopravnom položaju sa vama ostalima. Zašto ? Zato jer sam zbog riječi "uzjogunit" puno puta kažnjen

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 20:11
    • Avatar Crozag_blokirani

      Crozag_blokirani: Potpuno ste u krivu, bez hrvatskih partizana ne bi bilo ni hrvatskih branitelja. Ako ti Milane misliš da je NDH preteča današnje Republike Hrvatske onda mi te je jako žao. S tobom bbbdado@ se slažem, trebalo bi biti više spomenika, ...prikaži još! ulica, trgova nazvanih po pravim čestitim herojima Domovinskog rata, ali oni ne isključuju naše heroje iz 2. svj. rata, oni ravnopravno mogu stajati jedni uz druge i mi bi se sa svima njima trebali i morali ponositi.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 20:30
    • Avatar Crozag_blokirani

      Crozag_blokirani: Vi ljudi ne kužite da su hrvatski partizani uspjeli Hrvatsku prevesti na pobjedničku stranu i donekle sprati ljagu sa marionetske zločinačke NDH i hrvatskog naroda, ne kužite da je tada opcija Jugoslavije bila daleko realnija nego neka opcija samostalnih republika, ...prikaži još! ne želite valjda da bi Englezi vratila kralja Karađorđevića i ponovo uspostavili neku novu kraljevinu SHS gdje bi vladali zapravo istinski četnici ?! U ono doba ta Jugoslavija je bila najprihvatljivije rješenje i za ovdašnje narode i za Europu i svijet, nažalost sve se to raspalo u krvi (nepotrebno), Tito je to ipak sve držao pod kontrolom, kada je umro povampirili su se mnogi, pogotovo one ideje o Velikoj Srbiji, pa pogledajte malo koliko je srpskih šovinista gulilo na Golom otoku, njega danas u Srbiji mnogi mrze, govore kako je držao stranu Hrvatima, pa ga čak i nazivaju ustašom. Što se tiče Bleiburga, jama itd., da, bilo je tu i zločina, i ubijanja nevinih, ali to se nakon rata dešavalo u čitavoj Europi, osvete su bile okrutne i bez suđenja, isto kako suđenja nije bilo niti za milijune pobijenih za vrijeme valjda najgoreg, najsurovijeg svjetskog rata u povijesti čovječanstva... Ne ponovilo se...

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 20:48
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Bog se smiluj

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 20:55
    • Avatar Crozag_blokirani

      Crozag_blokirani: Da.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 20:57
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: ....jugoslavenski komunisti zadojeni partizanskim jugoslavenskim mlijekom... nikad s njima "na zelenu granu"... ne razumiju kad im se kaže da to NISU naši heroji nego njihovi ali oni opet nam ih na svu SILU guraju i guraju i guraju i ne ...prikaži još! odustaju.. Sada bih ja trebao po tisući put lamentirati o zločincu... masovnom ubojici koji je likvidirao milijun Hrvata i vjerovati da je to bilo opravdano jer smo dobili Jugoslaviju... znači tamanio je Hrvate da bi dobio ŠTA????? ŠTA???? Ponavljam: likvidirao milijun Hrvata da bi postigao ŠTA??? Za koga? Komu?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 21:29
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: Najbolje bi bilo da je pod terorom vladao 50 godina i da je samo žderao i pio i da nije ništa napravio... zapravo i nije ništa napravio, napravio je NAROD!!! NAROD!!! A sve ostalo stranci kao i danas a Tito ...prikaži još! o cijeli zivot "pobirao vrhnje" i ovcama mazao oči da je on za nešto zaslužan... je za prugu Beograd-Bar i to je omladina izgradila i to je SVE. Sve drugo po Hrvatskoj je naslijedio od AustroUgarske. Lažljivac koji je svima ispirao mozak i tuđe zasluge propagirao i palamudio pod svoje zasluge. Pitanje: molim samo 2 stvari u Hrvatskoj koje Hrvati imaju zahvaljujući Titu... O! Da! Imamo... genocid nad Hrvaima... milijun likvidiranih a zbog toga kao posljedicu 5 milijuna Hrvata manje... To je što SVI znamo da imamo pa daj nešto što ne znamo plizzzz...

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 23:12
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: Ponavljam da utvrdimo gradivo: NIŠTA Tito nije izgradio. Stranci su izgradili sve šta je jugoslavija "NACIONALIZIRALA" i TITO vas ubijedio kako je on i "radnička klasa" stvorila sve što imate.. Velika laž! Stranci su ulagali (kao i danas) i Tito ...prikaži još! je došao i oteo njihovu krvavu muku. I onda njegova famozna "bogatima oduzeo i dao sirotinji" ... ha!.. Lako je darivati tuđe i praviti se Jack, s tim VAS je sve kupio i danas vas drži u šaci kao invalide kraj zdravog tjela i glave. Prema tome pamet u glavu i razum u upotrebu pa malo istražiti te silne laži i MITOVE druga vam Tita i provjeriti sta je to drug gradio. Ništa.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 23:22
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: Aaahaaahaha... sjetio sam se.. izgradio si je tunel da može šmugnuti ako zagusti i hranio jelene na Hrvatskim Brijunima da ih može ubijati... eto... ipak nešto.. drugog ničeg se ne mogu sjetiti ni da je negdje pisalo s kamol' da ...prikaži još! sam doživio... pa daj molim te podsjeti me... HNK? Zagrebačku katedralu? Čakovečku katedralu ? Maksimirski zoo? Glavni kolodvor u Zgb? Kraš? Badel? Željezare Sisak? Rafinerije Rijeka ili Sisak? MTČ Čakovec? Koestlin Bjelovar? TEŽ, TOZ Penkala? Končar? Jadran? Gredelj? Dukat? LipaMill? Pastor? INA? Franck? Zag. Pivovara? DTR? HRT? Pliva? Prvomajska? Medika? Klara? Jamnica? Cedevita? Maraska? Chromos? Brodosplit? Brodotrogir? Đuro Đaković? Borovo? Tvin Virovitica? Zdenka? Croatia osiguranje? Katran Zagreb? Zvečevo Požega, Brionka Pula, Brodogradilište Uljanik Pula, Brodogradilište 3. Maj Rijeka, Brodogradilište Kraljevica? Istra cement Pula, Torpedo Rijeka, Tvornica papira Rijeka, Viktor Lenac Rijeka, Mirna Rovinj, Tvornica duhana Rovinj, Div tvornica vijaka Samobor, Segestica Sisak, Željezara Sisak, Daruvarska pivovara, Pamučna industrija Duga Resa, Čateš Čakovec? Vajda Čakovec? Podravka, Kandit Osijek, Karolina Osijek, Osječka pivovara, Saponija, Tvornica šećera Osijek, Tvornica duhana Zgb, Zvijezda ulje, Zagrebačka banka? NIŠTA OD TOGA!!!!! I još masu svega drugoga! Sve prije Tita!!! . Samo je narod dobrovoljnim radom popravljao razrušeno poslje rata. Titek ništa... zilć... nula!

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 01:20
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: Navedi par nečega šta je Tito izgradio.... pa kažeš da je 85% svih zgrada?... ali nemoj bubati nešto na pamet daj datume i koje zgrade.... nećeš valjda mamuticu i stanove.. daj se uozbilji.... čekam.

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 12:00
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: Ajd daj nađi jednu sliku Titeka s mistrijom ili lopatom da vidim kako je on to nešto gradio?... Pa čovječe moralo se nešto graditi... mi pričamo o 50 godina njegove vladavine... gradili ljudi, narod koji je živio u Jugoslaviji... 90% ...prikaži još! svega što valja u Hrvatskoj nasljedio je od AustroUgarske a privatna vlasništva bigatih židova, Hrvata, Talijana, muslimana, Njemaca opljačkao je i nacionalizirao pa pretvorio u državna... a jugoslavenima palamudio kako je on za to sve zaslužan... Je, zaslužan je što je "znao" kako ukrasti i razvlastiti tuđe i druge... što su drugi i stranci krvlju izgradili i napravili a on došao na gotovo i prisvojio... pa nije Tito gradio čovječe... on je samo uživao na tuđem i lagao narodu, njegove sluge komunisti i on su lagali i obmanjivali narod... NIŠTA dobrog ili vrijednog spomena on nije napravio u Hrvatskoj... Ništa.. Kako je u Srbiji i drugim republikama bilo ne znam niti me zanima ali vjerujem da i tamo ništa... nula.. zilć... zero...0.

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 12:33
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Bunis dosadil si Bogu i vragu sa svojim ponavljajućim komentarima , dečec nitko te više ozbiljno ne shvaća. Smisli nešto novo , ah da zaboravil sam da si još dijete i da si ograničen

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 13:01
    • Avatar milanmilan

      milanmilan: Bunis, ja NE tvrdim da je neki predsjednik gradio ili pravio zgrade... To ti tvrdiš za Tita pa ja imam pravo tražiti dokaze da ti povjerujem Ok? SVE sta valja i šta je dobro i šta je izgrađeno i osnovano ...prikaži još! u Hrvatskoj dogodilo se PRIJE dolaska zločinca na vlast, puno prije 1945... puuuno puuuuno prije. A ako se nešto sitno napravilo ili popravljalo to je radio NAROD i to je morao kakti "dobrovoljno"! Pobogu brate pričamo o duuugih 50 godina njegovog vladanja. i terora. U tom.periodu zgrade bi nikle same od sebe.

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 13:25
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Mladiću Bunis , moraš bit pristojan i bit če drugi put bez blokade. Pristojnost , kućni odgoj , poštivanje starijih i opća kultura zlata vrijede, Slušaj oca i majku i bu če ti dobro na zemlji.Dado ti želi puno uspjeha ...prikaži još! a i sreće u budućem životu

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 19:49
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Lepo receno, ali ovde izgleda su drazi oni drugi.

      Odgovori Utorak, 20.03.2018. u 00:01
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Većini komentatora ovdje fali još jedino da im se proključi pokojni Ante Pavelić i prstenova družina bi bila ponovo na okupu i onda kažu da im Tito nije valjao. Naravno da im je valjao kad ih je ostavio za sjeme ...prikaži još! pa su kasnije niknuli kao rani krumpiri.Hahahaha...

    1 Subota, 17.03.2018. u 15:46
    • Default avatar - Red_army

      Red_army: Korov se uništava do korijena a ne polovično. To je bila najveća Maršalova greška.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.03.2018. u 15:00
  • Avatar škver
    škver

    I bez biste Ivo Lola Ribar, heroj !!!

    17 Subota, 17.03.2018. u 11:45
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: A tko je taj ? Čuo sam za jednog kaj je heroj bivše jugoslavije , a ne Hrvatske. Možda ga jugoslaveni mogu slavit ?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 13:43
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Mali miran , mogao bi ti bit tata.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 18:01
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Iako nisam Bosanac , cijenim ih i poštujem kao ljude .s za razliku od tebe koji si čista 0

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 18:23
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Roditelji su te učili pravdi , poštenju , kulturi ... zašto ih nisi poslušao ? Oni su ti željeli samo dobro. Žalim ih kaj nisu uspjeli

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 19:48
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Mir s tobom i pamet u glavu

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 20:06
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Sinko , da si invalid Domovinskog rata , da si vezan za inv. kolica , jedna od opcija je i visit na 24 , Večernjem , Jutarnjem i pomalo čitat , komentirat... Vidim da te moj nick zavarao , ali ...prikaži još! i nije važno , sve sam ti gore objasnil

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 20:43
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: A zašto si tako zloban ? Ak ti ne govoriš istinu , vjeruj mi nismo svi takvi. Ako hoćeš vjeruj , ako ne , tvoj problem . Dado ima previše godina da bi se s tobom prepucaval tu , ali ...prikaži još! i eto nekak mi je došlo da te probam na pravi put dopelat. Sve ovo kaj sam ti napisal to je za tvoje dobro. Ne brini ,kad malo odrasteš sjetil sa buš mojih riječi

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 21:30
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Ako ti ovo nisu pravi očinski savjeti na tvoje vrijeđanje , moraš sa ipak malo zamislit

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 21:33
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Evo tebi + i sretno u životu

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 00:20
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Tvoji komentari govore sve o tvom odgoju , pozdrav adminu

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 00:33
    • Avatar bbbdado

      bbbdado: Bože dragi , pa kaj si opet tu ?

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 12:17
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Tako treba.

      Odgovori Utorak, 20.03.2018. u 00:03
  • Avatar Crozag_blokirani
    Crozag_blokirani

    Za neinformirane, pa nije autor ovog teksta Rašeta, ovo su izvadci iz memoara Krajačića.

    4 Subota, 17.03.2018. u 08:08
    • Default avatar - Jocko Taraba

      Jocko Taraba: I ša ćemo čitati i diviti se memoarima jednog špijuna, udbaša........koji je mnoge za glavu skratio bez suđenja.....hoćemo se takvima diviti.....

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 08:30
    • Avatar panzers

      panzers: Nije Jugoslovenska Armija kriva za Vukovar oni su samo dali oruzje domacima teritorijalcima i cetnicima da ga razore.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:27
    • Avatar El patron

      El patron: "Nije Jugoslovenska Armija kriva za Vukovar oni su samo dali oruzje domacima teritorijalcima i cetnicima da ga razore."ahahahahhaha ajd dobro...al bitno je da i na drvetu ima se interneta,koliko vidim!

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 11:35
    • Avatar panzers

      panzers: El Patron jesil ti shvatio moj komentar?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 11:46
  • Default avatar - svismomibudale
    svismomibudale

    ...da je ziv bio bi istaknuti clan HDZ-a.....

    Subota, 17.03.2018. u 11:01
  • Default avatar - merida_1
    merida_1

    Uvijek se divim tim starim ratnim slikama Tita na Mliništu,u tim burnim vremenima uvijek je fascinirao svojim izgledom baš kao i u poratnim vremenima..Tito legenda

    Subota, 17.03.2018. u 14:12
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Bravo za autora clanka, svaki dan pisite i ucite istini mlade ljude, zasto danas bjeze iz Hrvatske i ciji potomci nas kradu i lazu zadnjih 27 godina!

    12 Subota, 17.03.2018. u 08:52
    • Avatar Mato Treger

      Mato Treger: Kradu i lažu isti oni koji su to radili prije 30-40 godina.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:08
    • Default avatar - LIJEPA LI SI

      LIJEPA LI SI: onda nek pise temeljito o svemu , pogotovo o andriji generalu i dejstvu istoga . Istinu si rekao kad spominjes potomke koji nas kradu , to su potomci istih onih koji su crvenu knjizicu zamijenili plavom. . . . a ...prikaži još! ovo sto danas mladi "bjeze" se isto desavalo 68,69 i 70-e g kad su isto tako "bjezali" gasterbajteri u Njemacku. Neznam tocan podatak koliko ih je bilo ali sam uvjeren da nije bilo manje nego danas , ako ne i vise. Nije li tad bilo zlatno vrijeme yu drzave? zasto su tad ljudi odlazili a sve bilo divno i krasno ?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:13
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Sanader nije bio crveni pa vas je pokrao..

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:18
    • Avatar Nebaljezgaj

      Nebaljezgaj: onda ok... oprošteno, jer je pravi hrvat.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:39
    • Default avatar - Luka123456

      Luka123456: Pavelić najveća izdajica u povijesti našoj Prodati Istru , Dalmaciju i Kvarner fašistima to je sramota Imao je sreće što ga Partizani nisu likvidirali nego je pobjegao kao kukavica

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:42
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: a koliko tona zlata je pokrao od poklanih Zidova i Srba..i budale ga opet prizivaju

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:43
    • Default avatar - LIJEPA LI SI

      LIJEPA LI SI: Vidis,na konkretno pitanje ti odgovoris isticanjem jednog jedinog imena,dao Bog da je on jedini koji nas je pokrao,vec sad bi bili jako bogata zemlja . Ja uopce ne osporavam da se krade i laze vec samo govorim da se to ...prikaži još! radilo i u ona vremena i sto je najgore u ona vremena se uz sve ovo jos i likvidiralo , ljudi su nestajali preko noci jer nisu bili podobni sistemu . Uporno zelite ona vremena prikazati kao nesto lijepo,krasno i divno a bila su puno gora nego danas . I prije nego opet pohvalis autora clanka malo proguglaj tko je i sto je , pogledaj koliko "voli" sve hrvatsko vec godinama . Ono sto nije uspjelom gospodinu starijem u ratu to pokusava mladji u miru , unistiti i destabilizirati , popljuvati i omalovaziti . Nadji mi jedan jedini clanak gdje je raseta napisao bilo sto pozitivno o ijednom hrvatskom branitelju !?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:44
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: dobro, pa napisite tko je taj koji je u Jugoslaviji po noci nestao, ja ne znam ni 1...dajte vise ime i prezime!

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:46
    • Default avatar - LIJEPA LI SI

      LIJEPA LI SI: ti mora da si politicar jer jako vjesto izbjegavas istinu . Ok , evo nema nijednog takvoga u vrijeme yu , sta je s ostalim cinjenicama koje sam naveo,imas li za njih odgovor?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:49
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: gle. nisi nasao ni 1 covjeka koji je nestao u Jugi..kako to? Sta ce reci ovi lopovi i kriminalci ako ne izmislis barem 12?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:52
    • Default avatar - LIJEPA LI SI

      LIJEPA LI SI: vidis ,ovim komentarom samo dokazujes da ;ili jako slabo kuzis ili namjerno provociras . Ovo da nema nijednog je bio sarkazam . Sto bi rekli ovi koji su promijenili iskaznice da se sada javno daju imena kad su ih i ...prikaži još! njihovi potomci rjesavali ? Jednom prilikom si mi napisao da si bio branitelj , pa te zato pitam ovo o autoru clanka jer ako jesi bio ,zapitaj se sta taj isti misli o tebi ?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 10:03
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Bas tako, posebno o NDH.

      Odgovori Utorak, 20.03.2018. u 00:04
  • Avatar Papatest
    Papatest

    Eto čestitam novinaru što je omogučio da filoustaše,šatoraši i slični vide kako se je i branila i stvarala država u borbama protiv nacista i njihovih slugu ustaša i četnika i uz koliku cijenu u životima.

    Subota, 17.03.2018. u 11:28
  • Avatar kara marko
    kara marko

    Ustase su bili Hrvati sa vjerom u boga i nije ih bilo strah vrsiti zvjerstva nad ljudima. Mnogi se pitaju da li je bog bio na duzem godisnjem odmoru .

    6 Subota, 17.03.2018. u 07:35
    • Default avatar - Živjela cenzura!

      Živjela cenzura!: Bog je mrtav.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 07:42
    • Avatar djordje70

      djordje70: Bog ne postoji..nazalost fasisti postoje..sve su to bolesnici kojima triba neko opravdanje u svojoj glavi za kuhanje nogu vadjenje ociju...to normalni ljudi ne rade.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 08:10
    • Default avatar - bobrock73

      bobrock73: Ustase sa vjerom u boga ,pa Hrvatska je katolicka drzava a puna korupcije a ima mozda par postenih politicara ,njihov bog je valjda i ustaski bog a njegovi vjernici su valjda svi takvi

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 08:42
    • Avatar vox populi

      vox populi: A tko je pisao povijest 45-te?I ostalo?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 14:40
    • Avatar kara marko

      kara marko: vox populi, nemoj ti tko je pisao, postoje dokumenti a i još poneki svjedok. To što ti ne znaš i nisi čitao ni učio, ne daje ti za pravo da smatraš užasne zločine ustaša izmišljenima. Za početak si možeš čak ...prikaži još! i proguglati tko je bio npr. ustaša Majstorović. Pogodi tko sam, svećenik. Pogodi zašto su mu nadjeli takvo ime. Ne moraš u knjižnicu, pitanje da li ima u knjižnici s obzirom na stranku na vlasti, malo si samo proguglaj. Ni Hitler nije volio NDH ni ustaše jer su bili veći zločinci od nacista.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 17:05
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: svijet

      Odgovori Nedjelja, 18.03.2018. u 13:40
  • Avatar Crozag_blokirani
    Crozag_blokirani

    Poznavajući povijest, a i čitajući sve ovo, ne mogu se nadiviti hrabrosti tih ljudi (ilegalaca, pokreta otpora, komunista..), koji su ono doba imali toliko muda boriti se protiv okupatora i izdajnika znajući što će im se dogoditi ukoliko ih uhvate, ...prikaži još! nije ih čekala “samo” smrt... A mi im rušimo spomenike, mijenjamo imena ulica i trgova, umjesto da se ponosimo njima, da svijetu “trljamo nos” najmasovnijim i najuspješnijim pokretom otpora u tadašnjoj Europi, mi se toga kao sramimo... Btw, i hrvatski heroji iz Domovinskog rata zaslužuju više spomenika i ulica, hrvatski partizani i hrvatski branitelji kao što mnogi misle ne isključuju jedni druge, naprotiv, bez jednih ne bi bilo niti drugih...

    13 Subota, 17.03.2018. u 08:15
    • Default avatar - Jocko Taraba

      Jocko Taraba: A čem se ti diviš....razbojnicima......banditima koji su otimali od Hrvata i poštenog naroda.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 08:27
    • Avatar Zagor te-nej

      Zagor te-nej: Budale se mogu svačemu diviti.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 08:32
    • Avatar exorcist

      exorcist: A ti blokirani baš voliš bajke, jel da?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 08:33
    • Avatar Istvan Serekesz

      Istvan Serekesz: Ti se drugim riječima diviš ustvari bezakonju. To ti je kao da se sutra netko divi Arkanu, Ratku Mladiću i sličnima.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 08:35
    • Avatar Crozag_blokirani

      Crozag_blokirani: Da su barem sve to bile bajke... Zvučite sada kao oni preko Drine koji i mnogo toga iz devedesetih proglašavaju bajkama i pokušavaju krivotvoriti povijest...

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 08:38
    • Avatar Crozag_blokirani

      Crozag_blokirani: Ištvane, dugo nisam čuo gluplju usporedbu.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 08:40
    • Avatar Mato Treger

      Mato Treger: Usporedba je točna i jedni i drugi su se zalagali za Jugoslaviju tj. Veliku Srbiju. Tako da nije usporedba nimalo glupa nego nažalost.....

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:00
    • Avatar Mato Treger

      Mato Treger: Pametan čovjek se nema tu čemu diviti a budala se ionako divi svemu.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:12
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: kako se ne diviti slobodilačkoj vojsci,svašta,sto bi ttrebali mrziti branitelje i borce protiv okupatora,kakvih sve likova ima ovdje bože pomozi

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 18:58
    • Default avatar - Jocko Taraba

      Jocko Taraba: Turci su za sobom ostavili punquratz poturica i sad hoće od kršćanskih teritiorija svoju državu......komunisti su za sobom ostavili pun quratz jugoslavena koji sada plaču za svojiom državom....hrvata sve manje i manje.......

      Odgovori Ponedjeljak, 19.03.2018. u 11:00
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ne mi nego vi.

      Odgovori Utorak, 20.03.2018. u 00:05
    • Avatar Istvan Serekesz

      Istvan Serekesz: TitoHero, da svakakvih likova ima pogledaj samo sebe i svoj provokatorski nick i avatar.

      Odgovori Utorak, 20.03.2018. u 14:26
    • Avatar TITO LEGENDA HEROJ

      TITO LEGENDA HEROJ: zašto provokatorski ??',ne kužim

      Odgovori Utorak, 20.03.2018. u 15:30
  • Avatar Čarli1976
    Čarli1976

    Ustaše su zarobljene parizanke i sve ostale stravićno mućili kuhali im noge u kipućoj vodi i zatim ih ubijali i klali, pa se onda mnogi ćude zašto su Englezi naredili Titu u Blajburgu da izvrši ona ubistva nad ustašama i ...prikaži još! svim fašistima koji su tada bježali pred rukom pravde.,sa opljačkanim Hrvatskim zlatom, koje je poislije koristio pavelić i njegova uža klika za lagodan život, ali nije dugo maknuli su i njega i sve po zasluzi.,

    6 Subota, 17.03.2018. u 07:23
    • Avatar djordje70

      djordje70: Ko se cudi...znamo mi odavno ko du ustase i kamo srece da je bilo bleiburg reprizirat jos par puta..ima ih i dan danas koji se hvale zlocinima..

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 08:11
    • Avatar sony55

      sony55: Partizani su ubijali gotovo bez suda, dovoljna je bila sumnja suradnje s okupatorom. Najviše zločina dogodio se na Blajburški masakr, 1945. godine, gdje su ubijane žene i djeca. Na svirepe načine ubijeno je više od 200 000 ljudi, te bačeno ...prikaži još! u razne jame, rudnike i sl. O tome se je moralo šutjeti.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 08:45
    • Avatar Mato Treger

      Mato Treger: Čarli, dobro da da čuo sam i ja za jednu frakciju Ustaša zvanu Hanibali. Poslastica su im bile partizanske kuhane podkoljenice sa ličkim krumpirom i kiselim kupusom .

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 09:04
    • Avatar ak47

      ak47: A ti si nazočio tamo pa znaš da je to što pričaš istina?

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 11:07
    • Avatar vox populi

      vox populi: Hahaha evo ga kao 45-te,partizanija i srbi: ustaše ovo,ustaše ono ahahaha pa oni bez ustaša ne mogu živjeti niti dana.

      Odgovori Subota, 17.03.2018. u 14:43
    • Default avatar - Red_army

      Red_army: Ustaše su bili genetske greške Slavenskoga roda. Pročitajte samo što je Petar Brzica radio. Iskreno da sam bio na Mašalovom mjestu niti jednog nebi poštedio tko nije svojevoljno prešao partizanima. Niti jednog. A ovakve kriminalce bi pogubio bez obzira na ...prikaži još! to gdje su završili. Ljudsko smeće i ništa drugo.

      Odgovori Ponedjeljak, 19.03.2018. u 15:06
  • Default avatar - m22
    m22

    Srbija...

    Subota, 17.03.2018. u 07:17
  • Avatar mr_ Juzbasic
    mr_ Juzbasic

    Uf, sad ste mnogima uvrijedili njihove idole.

    Subota, 17.03.2018. u 11:55
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message