Obavijesti

Tech

Komentari 27

Novi Fiat Punto ima motor kao peglica, ali zato ne troši puno

Novi Fiat Punto ima motor kao peglica, ali zato ne troši puno
11

Najveća novost je TwinAir 0,9-litreni redni dvocilindraš s turbopunjačem s kojim Fiat prosječno troši 4,2 litre na 100 km. Početna verzija (1,2 l sa 69 KS) stoji 72.990 kn

Umjesto dva vrlo slična modela Grande Punto i Punto Evo, Fiat od ove godine nudi jedinstveni Punto. Zapravo je to blago redizajnirana verzija prije dvije godine lansiranog Punta Evo, koji je bio osvježeni Grande Punta. Najveća novost je TwinAir motor, 2-cilindarski redni turbobenzinski motor od 900 kubika. Takav pogon podsjeća na motor iz legendarne peglice, a iz samo 875 ccm izvukli su 85 KS i 145 Nm. Vuče uvjerljivo, jer je već od 2000 okretaja nudi najveći moment, a rado se i vrti, sve do 5500 okretaja kada je snaga najveća. Ubrzanje je solidno (12,7 s do “stotke”), a najveća brzina 172 km/h. U praksi su ubrzanja još uvjerljivija, a putna brzina može biti 150 km/h.

Kombinirana potrošnja je 4,2 l/100 km, a na 100 km ispušta 98 g/km CO2. MultiAir na tržište dolazi u proljeće pa cijena s tim motorom još nije poznata. Početni benzinac stoji 72.990 kuna.

Osam motora

U ponudi su benzinci 0,9 sa 85 KS, 1,2 sa 69 KS, 1,4 sa 77, 105 i 135 KS te 1,3-litreni dizelaši sa 75, 85 i 95 KS.

Prostrana unutrašnjost

U prostranoj unutrašnjosti su novi materijali, a nude i poluintegrirani TomTom navigacijski uređaj.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 27
Europa stisnula kočnicu: motori s unutarnjim izgaranjem ipak ostaju i nakon 2035. godine
AUTO VIJESTI ZA BUDUĆNOST

Europa stisnula kočnicu: motori s unutarnjim izgaranjem ipak ostaju i nakon 2035. godine

Europska unija više više ne cilja na potpunu zabranu motora s unutarnjim izgaranjem nakon 2035. godine. Umjesto toga otvara vrata nastavku prodaje benzinaca i dizelaša, ali na e-goriva i druga “čista” goriva, što je veliki zaokret u odnosu na prvotni plan.
Isplati li se čekati Galaxy S26? Ovo su stvari koje će donijeti
PET NOVITETA

Isplati li se čekati Galaxy S26? Ovo su stvari koje će donijeti

Jedna od najvećih zamjerki Samsungovim top modelima godinama je bilo sporije punjenje u odnosu na konkurenciju. Čini se da S26 Ultra to konačno ispravlja.