Obavijesti

Ostalo

Komentari 0

Fiesta vs. Yaris: "ST" bolja kombinacija od "TS"

Fiesta vs. Yaris: "ST" bolja kombinacija od "TS"
7

Dva sportska mališana inverznih oznaka razlikuju se u pristupu: ST je sasvim vruća jurilica, dok TS nosi parolu: najbolji Yaris koji možete kupiti

VIDEO

Prije 20-ak godina 150 KS je bila sportska mjera za kompaktnu klasu. Danas toliko dolazi u još manjem pakiranju čineći gradske mališane pravim terijerima. Najbolji primjer za to je Fiesta ST. U testiranoj verziji, u bijeloj boji s dodatnim sportskim prugama, izgleda sjajno i ne srami se pokazati svoj potencijal. Iako nosi sportske, niskoprofilne gume, Yaris TS je znatno smireniji. Ne samo izgledom, nego i performansama.
Premda su vrlo slične specifične snage, Yarisov motor je dva decilitra manji i 20 KS slabiji. Pohvalno je elastičan, no nedostaje mu očekivana eksplozija snage u višim okretajima, naročito u usporedbi s Fiestinim. Fordov dvolitraš primjer je izvrsno podešenog motora. Elastičan, ali ne prenervozan na niskim okretajima, pokazuje zdravi sportski duh (i zvuk) iznad 4000 o/min. Općenito, Fiesta je u vožnji prilično bučna, za razliku od znatno komfornijeg Yarisa. No kod ovakvih automobila to može biti prednost, koja pojačava ionako izvrstan sportski osjećaj u vožnji Forda. Također, preko direktnih komandi i tvrđeg ovjesa Fiesta izvrsno komunicira s vozačem, dok viši i uži Yaris s mekšim ovjesom često zna "lebdjeti" iznad ceste.
I dok je Fiesta ST od vanjskog izgleda preko tehnike do najmanjih detalja napravljena s jasnom namjenom, u Toyoti kao da nisu znali što bi s Yarisom TS, pa je ostao nedorečen. Uz to, oko 10.000 kn je skuplji od jednako opremljene Fieste.

DETALJNO PRIPREMLJENA SPORTSKA VERZIJA
Za razliku od Japanaca, u Fordu su zadatak stvaranja sportske Fieste shvatili vrlo ozbiljno. ST je prva Fiesta u povijesti s disk kočnicama straga, ovjes je kompletno dorađen, servo upravljač direktniji, a jedino zbog manjka prostora nije ugrađen mjenjač sa šest brzina.

SPORTAŠ S TEK PONEKIM SPORTSKIM DETALJIMA
Za razliku od prethodnika, koji bi izrazito tvrdim ovjesom, kao i ekstremno kratkim mjenjačem bio veća konkurencija Fiesti, novi TS ni izgledom ne pokazuje pretjerane sportske pretenzije. Kvaliteta materijala i izrade Yarisa, pak, znatno su bolji nego u Fiesti.

FIESTA: SPORTSKI
Sve komande u Fiesti, od pedala do mjenjača, izvrsno su pogođenog položaja i tvrdoće te uzorne preciznosti. Sjedala su tvrda, ali ne i osobito profilirana.

YARIS: "NESPORTSKI"
Yarisov interijer s instrumentima na "krivome" mjestu raspiruje sportske aspiracije. Povrh toga, u Yarisu se sjedi (pre)visoko, kao jednovolumenu.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude
VELIKI INTERVJU

Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude

Od početka simptoma pa do dijagnoze prolazi previše vremena, tražimo uvođenje novih pretraga koje mogu spasiti živote, kaže akademik Miličić

Uklete kuće po Hrvatskoj i svijetu: Rijetki im se usude prići
SAMO ZA NAJHRABRIJE

Uklete kuće po Hrvatskoj i svijetu: Rijetki im se usude prići

Moji roditelji su čuli bebu koja plače, a svi smo slušali korake po stubama. Znali smo vidjeti kako se kvaka na vratima spavaće sobe miče gore dolje, ispričao je Britanac koji je živio u ukletoj kući
10 najboljih recepata za lazanje
ZA PRSTE POLIZATI

10 najboljih recepata za lazanje

Kako bi podržali našeg Baby Lasagnu imamo najbolje recepte za lazanje. One su savršeno jelo jer se mogu napraviti na puno načina i prilagoditi svakome, od onih koji vole meso do vegana i vegetarijanaca