Donosimo pravila natječaja "Osvoji promose iz filma Tko preživi, pričat će" u kojem 5 sretnih dobitnika ima priliku osvojiti ekskluzivne promose iz novog filma
Osvojite promose iz filma Tko preživi, pričat će
ORGANIZATOR
Natječaj "Osvoji promose iz filma Tko preživi, pričat će " raspisuje: 24sata d.o.o. (OIB: 78093047651), Oreškovićeva 6H/1, 10000 Zagreb i Blitz d.o.o., OIB: 69856063967, Kamenarka 1, 10010 Zagreb (dalje: Organizatori) koji imaju sva prava i obveze koja proizlaze iz nagradnog natječaja.
TRAJANJE I SVRHA NATJEČAJA
Nagradni natječaj, u kojem se traži 5 najkreativnijih autora odgovora na nagradno pitanje, raspisuje se u svrhu promocije portala 24sata.hr i Blitz d.o.o. Nagradni natječaj traje od 04.06.2014. godine do 06.06.2014. godine na web adresi 24sata.hr.
>>> Nagradni natječaj za čitatelje portala 24sata pronađite OVDJE
FOND NAGRADA KOJI UTVRĐUJE ORGANIZATOR
Fond nagrada uključuje:
1. i 2. nagrada: poster filma Tko preživi, pričat će s potpisima Charlize Theron i Setha MacFarlanea te dvije kinoulaznice
3. nagrada: kaubojska pidžama
4. nagrada: špil karata probušen mecima
5. nagrada: otvarač za boce u obliku šerifske zvijezde
PRAVO SUDJELOVANJA
Pravo prijave za sudjelovanje u ovom nagradnom natječaju imaju sve fizičke osobe iz Hrvatske i/ili inozemstva, osim radnika Organizatora kao i članova njihovih užih obitelji (roditelji, supružnik, djeca, sestre i braća), koji ispune obrazac (Ime i prezime, Adresa, Grad, E-mail, Telefon, odgovor na nagradno pitanje) na 24sata.hr.
PROGLAŠENJE POBJEDNIKA NATJEČAJA
Prijave se primaju u periodu između 04.06.2014. godine do 06.06.2014. godine nakon čega slijedi odabir najboljih odgovora prema izboru Organizatora. Pet najboljih odgovora unutar svakog kruga bit će proglašeni pobjedničkima i autori tih odgovora osvajaju nagradu navedenu u članku Fond nagrada.
Dobitnici će biti objavljeni na web adresi 24sata.hr 09.06.2014 godine tijekom dana.
PREUZIMANJE NAGRADE
Dobitnici ovog natječaja bit će obaviješteni o dobitku nagrade putem telefona, e-maila ili preporučene pošte u roku od 10 dana od dana završetka natječaja. Ako dobitnik u roku od 10 dana ne odgovori na dopis, e-mail ili telefonski poziv, nagradu neće moći realizirati. Nagrada je neprenosiva na treću osobu.
SUDIONICI U NAGRADNOM NATJEČAJU
Sudionici ovog nagradnog natječaja ne mogu zahtijevati nagrade u većim količinama ili drukčije nagrade od onih koje su navedene u ovim Pravilima od strane Organizatora. Prijavom sudjelovanja u ovom nagradnom natječaju, sudionici prihvaćaju Pravila ovog natječaja i jamče da imaju autorska prava na sav prijavljeni sadržaj.
POGREŠNE I NEREGULARNE PRIJAVE
Pogrešne ili nepotpune prijave su nevažeće i ne daju pravo podnositeljima ni na kakvu naknadu ili na sudjelovanje u nagradnom natječaju.
PUBLICITET
Sudjelovanjem u ovom nagradnom natječaju, sudionici su suglasni da se njihovi materijali, njihova imena i prezimena te ostali podaci mogu od strane Organizatora objaviti i koristiti bez naknade u tiskanom, zvučnom, slikovnom i video materijalu.
POREZI
Pobjednici natječaja ne snose nikakve poreze, obveze niti naknade direktno povezane s nagradama.
U SLUČAJU SPORA
U slučaju spora između sudionika nagradnog natječaja te Organizatora nadležan je sud u Zagrebu.
MOGUĆNOST PREKIDA NAGRADNOG NATJEČAJA
Nagradni natječaj može biti prekinut ili izmijenjen u bilo kojem trenutku prema odluci Organizatora bez posebnog obrazloženja.
24sata d.o.o. i Blitz d.o.o.
Pogledajte veliko nevrijeme koje ide prema Hrvatskoj!
DHMZ je ranije objavio upozorenje i žuti alarm za grmljavinsko nevrijeme za sve regije u Hrvatskoj osim za dvije. Sad su to promijenili i samo gospićka regija označena je zelenomPogledajte kako izgleda novi stan Joška Gvardiola u Zagrebu
Joško je divna osoba, vrlo je jednostavan i ustvari nema velikih prohtjeva. Njegova jedina konkretna želja je bila da uključimo njegovu omiljenu tirkiznu boju, rekla je dizajnerica Ivona KalapačLjubomorni: 4 znaka Zodijaka koji ne podnose tuđi uspjeh
Neki od horoskopskih znakova imaju tendenciju osjećati se ugroženo tuđim uspjehom, što može utjecati na njihovu situaciju na poslu, ali i u privatnom okruženju