Obavijesti

Tech

Komentari 5

Ova aplikacija reći će je li vaše lice dosadno ili nezaboravno

Ova aplikacija reći će je li vaše lice dosadno ili nezaboravno
1

Aplikacija koju su kreirali na MIT-u reći će koliko je vaše lice nezaboravno, a u budućnosti bi se mogla koristiti u kreiranju novih reklama, ali i u medicini

Neki ljudi tvrde da odlično pamte imena, a drugi kako ne zaboravljaju lica, dok se mnogi od nas muče kako bi se sjetili osobe koju smo upoznali prije nekoliko dana. No, ne brinite, vjerojatno nije stvar u vama, već u tome da neki ljudi jednostavno imaju lice koje ne ostavlja dojam. 

Znanstvenici su sada napravili online alat koji mjeri koliko je neko lice nezaboravno. Aplikacija LaMem lica će rangirati na ljestvici od 0 do 1 tako da je najbolji rezultat onaj iznad 0,9. Odnosno, skoro precizno kao čovjek može predvidjeti koliko je vjerojatno da če netko zapamtiti ili zaboraviti neku fotografiju.

Algoritam su razvili u laboratoriju za umjetnu inteligenciju MIT-a, a radi tako što će stvoriti toplinsku kartu dijelova slike koji ostavljaju dojam. Crveni dio je najupečatljiviji, dok su plavi najmanje dojmljivi. Sve je dio testa za strojno učenje u kojem su tisuće fotografija provukli kroz aplikaciju kako bi postupno naučila što čini upečatljivo lice. 

Sva su lica u testovima bila vrlo dojmljiva zbog karakteristika lica, no neka su imala bolji rezultat od drugih, piše Daily Mail. Tako je pjevačica Miley Cyrus imala rezultat 0,958, dok je pjevač Ed Sheeran ostvario 0,944. Kim Kardashian je imala tek nešto iznad 0,9 bodova, dok je njezin suprug imao rezultat 0,918.  Važno je istaknuti i da je fotografije pejzaža puno teže točno odrediti jer nemaju karakteristike koje se ističu poput lica. 

Potencijalne primjene u budućnosti su za kreiranje novih foto efekata koji će učiniti fotografije nezaboravnima,  ali ovakav algoritam mogli bi koristiti oglašivači da kreiraju reklame koje će vam se urezati u pamćenje te u obrazovanju ili medicini.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 5
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Ne slažite novi PC ako ne morate: Cijene dijelova divljaju i moglo bi biti samo još gore
PORAST CIJENA PC

Ne slažite novi PC ako ne morate: Cijene dijelova divljaju i moglo bi biti samo još gore

Ako ste već slagali košaricu za novi procesor, grafičku i RAM, možda je pametnije stati na loptu. U industriji se sve češće priča o novim poskupljenjima, a neke cijene su već otišle u nebo.