Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
1 komentara

''Napustila sam dobro plaćeni posao te pokrenula svoj!''

Donosimo poslovnu priču Dunje Tadić, direktorice tvrtke Ad Vitam te vlasnice brenda Ženski rokovnik, godišnjih planera prilagođenih modernoj i poslovnoj ženi

Borna Filić/PIXSELL
Foto: Borna Filić/PIXSELL
1 komentara

Još na prvoj godini studija na jednom poslovnom učilištu, Dunja Tadić je znala da želi raditi u marketinškoj agenciji. Kao što je tada i zamislila, zbog velike vjere u sebe te nakon mnogo neprospavanih noći odlučila je napustiti odličan i dobro plaćeni posao te, kako sama tvrdi, bez garancija i sigurnosti pokrenuti vlastiti. 

Osnovala je stoga 2005. godine marketinšku tvrtku Ad Vitam koja svojim klijentima nudi mnoštvo proizvoda i usluga. ''Iako je u vrijeme kada sam počinjala posao bilo puno marketinških agencija, znala sam da mogu biti dovoljno drugačija da ponudim nešto novo. Kreativnost, ideje te čvrsta volja da iste dovedem do kraja i realiziram morali su dati rezultate'', rekla nam je Dunja te dodala kako je prve dvije godine sve teklo prilično glatko.

Odluka o ponudi nečega novoga

''Recesija je tek ulazila na mala vrata i firme su još uvijek dosta radile s agencijama, posebice ako ste bili spremni ponuditi nešto drugačije. U to vrijeme svi s kojima smo radili imali su uglavnom samo jedan uvjet – dolazili bi i rekli da žele nešto drugačije. A drugačije je oduvijek moj najveći izazov. I danas je tako, jedino smo se zbog situacije i sve manjih budžeta firmi više okrenuli kreiranju proizvoda za širu potrošnju.''

Među brendove njezine tvrtke ubraja se i popularni Ženski rokovnik, odnosno planeri koji su zapravo nastali iz osobne potrebe. Naime, nakon što je početkom 2008. htjela kupiti dobar planer za tekuću godinu, Dunja je obišla nekoliko dućana i nije pronašla ništa što joj se svidjelo. ''Sve je bilo nekako preobično, nedovoljno strukturirano, dizajnom meni osobno neprivlačno. Vraćajući se kući praznih ruku, pomislila sam kako bih mogla osmisliti rokovnik s mnoštvom rubrika te lijepog dizajna. Odmah sam se bacila na posao.'' I tako je nastao rokovnik koji pored godišnjeg planera ima puno drugih rubrika predviđenih za upisivanje i organizaciju poslovnog i privatnog života jedne žene. 

Bez straha od konkurencije

''Rokovnik je nešto osobno, poput asistenta u organiziranju dana i, možda najvažnije u ovoj današnjoj užurbanoj svakodnevici, podsjetnik na sve one stvari koje žena ne smije zaboraviti te ih treba obaviti'', istaknula je Dunja te dodala kako svaki njezin izrađeni rokovnik uvijek ima neku priču koja prati novi dizajn, a nastoji pratiti i trendove u grafičkom dizajnu i modi. ''Jedne godine smo napravili rokovnik u stilu pop arta, prošle godine smo išli malo na retro, a ove godine zamislili smo da dizajn rokovnika podsjeća na ženski magazin. Surađivali smo s našom dizajnericom Aleksandrom Dojčinović na jednoj od naslovnica, dok se trenutno inspiriramo gledanjem starih kultnih filmova. Najvažnije je što zaista istinski uživamo u tome.'' 

Posebnost Ženskih rokovnika je, dodaje Dunja, u tome što sadrže ugrađeno ogledalo, gumicu za olovku, džep za vizitke te dvije trakice za obilježavanje stranica. ''Sve su to sitnice, ali zaista još nismo našli rokovnik na domaćem tržištu koji ima to sve i najvažnije, u rangu cijene koju mi imamo.'' Iako ju je ipak, tvrdi, iznenadila pojava ''kopiranja'' rokovnika te preuzimanja čitavog koncepta bez imalo originalnosti, konkurencije se ne boji. ''Dapače, konkurencija nas samo još više motivira te potiče da razmišljamo korak-dva unaprijed.''

Entuzijazam i pozitivna poslovna atmosfera

Dunjin kreativni tim čine još dvije članice: komercijalistica Edita Čengić koja je u svakodnevnom kontaktu s kupcima te rješava papirologiju, dok je Ana Prlić zadužena za dizajniranje. ''Već godinama radimo zajedno te se odlično poznajemo. Neke od naših najboljih ideja nastale su na našim kreativnim sastancima gdje jednostavno svaka od nas iznosi ideje i prijedloge'', tvrdi Dunja te dodaje kako u sklopu tvrtke nikada ne rade razliku između malih i velikih klijenata, već se oko svih jednako trude. ''Mislim da su to kupci naših usluga i proizvoda prepoznali. Dajemo sve od sebe kako ono što nudimo ne precijenimo, da damo maksimalnu uslugu i izvrstan proizvod za optimalnu cijenu.''

Zadnje dvije godina rade samo s firmama koje plaćaju svoje obaveze na vrijeme. ''Bilo je situacija kada smo bile u velikim problemima s naplatom. Naime, dvije firme su otišle u stečaj pa se nikada nismo ni naplatili i to nam je bila škola.''  Ipak, temelj njihova dobrog poslovnog odnosa, dodaje Dunja, čini činjenica da im je najvažnije od svega da si sve međusobno govore te da ne postoji strah od toga da bilo koja kaže da joj se nešto ne sviđa. ''Lijepo je da dijelimo isti entuzijazam za projekte na kojima radimo, a niti jednoj od nas ništa nije teško. Kad treba, nosimo i kutije, slažemo skladište, isporučujemo robu. Tako je bilo i situacija kada je Edita vozila kolica puna kutija preko Cvjetnog trga, za vrijeme ''špice'', u štiklama i s osmijehom na licu'', rekla je Dunja dodajući kako su ljudi i pozitivna atmosfera najvrjednije stvari koje čine njezinu firmu.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message