Pametna kuna

Komentari 3

Zašto moram platiti uslugu koju nisam odobrio?

Zašto moram platiti uslugu koju nisam odobrio?

Čitatelj s pitanjem - zašto mora platiti nešto što nije odobrio i zatražio? Za odgovor smo upitali Ministarstvo i nadležnu instituciju - a u nastavku saznajte što napraviti.

Pitanje: Kupio sam mobitel kod jednog našeg mobilnog operatera, te kada sam ga upalio na njemu su bile nekakve aplikacije koje se nisu mogle ukloniti. Ja ih nisam koristio i uredno sam uplaćivao bonove. Dogodilo mi se sljedeće: kada sam ukucao bon aktivirala se jedna od aplikacija koju nikada nisam koristio, niti sam je ja instalirao. Ta aplikacija mi je potom skinula s računa novac! Pretpostavljam da je to zato što je taj operater, kada ju je instalirao namjestio da se nadograđuje jednom mjesečno, bez mojeg znanja!

Kada sam im se požalio zašto me nitko nije upozorio na to i zašto ne mogu ukloniti tu aplikaciju nego samo mogu spriječiti njezinu nadogradnju rekli su mi: Da sam neuk i da se neznam koristiti mobitelom. Zamislite vi to!  Naravno, to me iznenadilo i povrijedilo jer ne znaju svi čemu služe nekakve aplikacije koje mi nisu potrebne i bez kojih uredno mogu koristiti moj mobitel. Molim vas pomozite, što mi je činiti? 

Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva

Vezano uz aplikacije na mobitelu koje smatrate nepotrebnima, kao i naplatu troškova nadogradnje istih, upućujemo Vas da u roku od 30 dana od dana dospijeća računa (ili 30 dana od dana pružanja usluge) operatoru podnesete PISANI PRIGOVOR s jasno opisanim razlogom prigovora. Također je potrebno uplatiti nesporni dio računa (ili prosječni iznos zaduženja u razdoblju od najviše tri mjeseca prije razdoblja na koji se odnosi prigovor) u roku dospijeća plaćanja računa. Operator Vam ne smije obustaviti pružanje usluge do okončanja postupka pod uvjetom da uredno podmirujete i sve slijedeće nesporne račune.

U slučaju da niste zadovoljni rješenjem Vašeg prigovora u prvostupanjskom postupku postupite po uputi operatora i uložite reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije Vašeg operatora. Kontakte za sve operatore možete naći i na web stranici Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije http://www.hakom.hr/default.aspx?id=327 HAKOM

Kontaktirali smo i Hrvatsku agenciju za poštu i elektronske komunikacije iz koje smo dobili sljedeći odgovor:

U slučaju za Vas neprihvatljivog rješenja Povjerenstva operatora, možete u roku od 30 dana od zaprimanja odgovora Povjerenstva, podnijeti pisani zahtjev za rješavanje spora na adresu : Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije, Jurišićeva 13, 10 000 Zagreb

Obavezno priložite:

Preslika spornog računa

Preslika ispisa pozvanih brojeva

Preslika prigovora operatoru i odgovor operatora na prigovor

Preslika reklamacije povjerenstvu operatora i odgovor povjerenstva

Preslike ostale raspoložive dokumentacije (ugovor, zahtjev…)

Možete nas kontaktirati putem telefona u vremenu od 09:00 – 11:30 i od 12:30 – 15:00 sati od ponedjeljka do petka pozivom na broj 01/ 4896 000