Ako bankomat ne isplati novac, podnošenje reklamacije razlikuje se ovisno o tome je li korisnik bankomata klijent banke u čijem je vlasništvu bankomat ili neke druge
Bankomat ne daje novac? Žalite banci u kojoj je vaš račun
Pitanje: Na bankomatu sam htio podignuti novac sa švicarskog računa. Dao je potvrdu, ali ne i novac. Drugi put je dao i novac. Što sad? Hoće li me dva puta teretiti?
Odgovor: Ako bankomat ne isplati traženi iznos, procedura podnošenja reklamacije razlikuje se ovisno o tome je li korisnik bankomata klijent banke u čijem je vlasništvu bankomat ili neke druge, objasnili su u Zagrebačkoj banci. Ako je račun otvoren u inozemnoj banci, korisnik reklamaciju treba uputiti banci koja mu je izdala karticu. Prema pravilima kartičarskih kuća, ta banka će se obratiti Zagrebačkoj banci, čiji je bankomat, kako bi se reklamacija obradila. No savjetujemo da korisnik prije reklamacije provjeri stanje svog računa jer je moguće da račun u inozemnoj banci nije niti terećen. Zagrebačka banka ne zna je li račun terećen jer nema uvid u njega, ali će učiniti sve kako bi, ako se utvrdi dvostruko terećenje, što brže riješila primljenu reklamaciju od matične banke.