Ako mu ne uvaže prigovor, neka se obrati središnjici Hrvatske pošte. To obavezno mora napraviti pisanim putem da ima dokaz da je prigovorio, kažu u Potrošaču
ISPORUKA
Paketi vam ne stižu? Javite se u središnjicu Hrvatske pošte
Pitanje: Često naručujem proizvode, no poštar mi ih ne isporučuje. Vrati ih i kaže da je adresa nepoznata. Što da radim?
Odgovor: Ako ste uredno prijavljeni na toj adresi, ne bi trebalo biti problema. Igor Vujović iz društva Potrošač kaže da biste se ipak trebali obratiti lokalnoj ispostavi Hrvatske pošte. - Savjetujem čitatelju da ode u Hrvatsku poštu i osobno ih pita kako se to događa i zašto. Neka traži da ga prijave. Ako mu ne uvaže prigovor, neka se obrati središnjici Hrvatske pošte. To obavezno mora napraviti pisanim putem da ima dokaz da je prigovorio - objasnio je Vujović. Adresa Hrvatske pošte je Branimirova 4, Zagreb.
Ne znate riješiti problem? Javite se na 0800 242424, ili e-mail: potrosac@24sata.hr
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku