Obavijesti

Promo sadržaj

Društvena igra "Manje rizika - više zabave" u hrvatskim školama

Društvena igra "Manje rizika -  više zabave" u hrvatskim školama
10

Hrvatski ured za osiguranje (HUO) zajedno s predstavnicima društava za osiguranje, uz pokroviteljstvo Ministarstva financija i Ministarstva znanosti i obrazovanja predstavio je edukativnu društvenu igru „Manje rizika - više zabave“ s ciljem podizanja razine financijskog obrazovanja mladih

Društvena igra „Manje rizika - više zabave“ namijenjena mladima distribuirat će se svim osnovnim i srednjim školama uoči Svjetskog i Europskog tjedna novca (27. ožujka do 2. travnja), temeljem suglasnosti Ministarstva znanosti i obrazovanja i pozitivnog stručnog mišljenja Agencije za odgoj i obrazovanje.

Za mlade je važno podizanje svijesti o rizicima koji nas okružuju: važnost osiguranja života i imovine te podizanje svijesti o nužnosti dobrovoljne mirovinske štednje. Ovom igrom želi se kroz zabavu probuditi svijest o riziku te upoznati mlade s mogućnostima upravljanja rizicima koje nudi osiguranje u rješavanju životnih problema u različitim fazama života.

Ovo je nastavak dugogodišnjeg rada na financijskom opismenjavanju mladih na području osiguranja, koje HUO i društva za osiguranje organiziraju poput predavanja i radionica, natječaja za najbolji video uradak ili završni diplomski rad iz područja osiguranja, edukativnih nagradnih igri i brojnih drugih aktivnosti, a sve pod sloganom Znanje je najbolje osiguranje.

„Pozivamo sve učenike, potražite školski primjerak društvene igre, jer omogućuje upravo vama mladima da unaprijedite svoja znanja o financijskim pojmovima, naučite što znači biti svjestan financijskih mogućnosti i rizika kako bi planirali sigurniju budućnost jer znanje je najbolje osiguranje“, izjavio je Hrvoje Pauković, direktor Hrvatskog ureda za osiguranje.

Konferenciji za medije nazočila je i Sanja Putica,  pomoćnica ministra Ministarstva znanosti i obrazovanja: „Ministarstvo znanosti i obrazovanja  podržava  inicijativu Hrvatskog ureda za osiguranje u promoviranju i distribuciji edukativne društvene igre Manje rizika više zabave, koja je pripremljena u okviru aktivnosti vezanih za obilježavanje Svjetskog i Europskog tjedna novca i koja će, uvjerena sam, doprinijeti kvaliteti financijskog obrazovanja u hrvatskim školama.“

Predstavnici društava za osiguranje Marijan Kralj, član Uprave Croatia osiguranja i Tatjana Račić Žlibar, članica Uprave Uniqa osiguranja i zamjenica predsjednika Upravnog odbora HUO-a, naglasili su nužnost financijskog obrazovanja te predstavili neke od svojih aktivnosti.

Zagreb, 21.03.2017 - HUO predstavio edukativnu igru Manje rizika - vise zabave

Cilj igre „Manje rizika - više zabave“ je proći kroz pojedinačne faze života i sa što manje pretrpljenih šteta od rizika doći do cilja: ostarjeti zdravo i sretno. Namijenjena je za mlade od 12 godina nadalje, te za osobe koje raspolažu znanjem o osiguranju. Igra se kroz igru uloga: dijete, tinejdžer, mlađa odrasla osoba, roditelji, djedovi i bake te stručnjak/stručnjakinja koji provjerava točnost odgovora. Igrači povlače karticu uloge, analiziraju činjenično stranje i prezentiraju prijedlog rješenja koji se boduje od 0 do 3. Bodovi se zbrajaju, za svaki dobiveni bod, igrač se pomiče za jedno polje dalje. „Manje rizika - više zabave“ može se opisati kao kombinacija najboljih društvenih igara uz igru uloga rizičnih situacija na zabavan način.

Prvu partiju odigrali su Damir Kedžo i studenti ekonomskih grupa predmeta koji će u organizaciji HUO-a promovirati igru u školama u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku.

Zagreb, 21.03.2017 - HUO predstavio edukativnu igru Manje rizika - vise zabave
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
PROMO

PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje

Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziran

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
sadržaj donosi petrol

Pobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?

Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?
King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
PROMO

King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju

Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.