Super kampanjom City Center one poručuje kako ravnopravan odgoj počinje od pelena
I tate, za promjenu
Tate su super, ali postoje stereotipi zbog kojih im se naizgled „oduzimaju“ zasluge. Jedan od njih tiče se i “vještine” mijenjanja pelena, barem se tako čini kad je riječ o baby roomovima na javnim mjestima. Te su prostorije najčešće označene simbolom majke s djetetom. Zato se postavlja pitanje - gdje su tate u toj priči?
Potaknut time, City Center one je povodom Međunarodnog dana djece odlučio uhvatiti se u koštac s ovom predrasudom i vrata svog baby rooma “presvući” tako da se unutar te prostorije i mame i tate osjećaju jednako dobrodošlima.
Kampanjom I tate, za promjenu, ovaj shopping centar nastoji naglasiti važnost uključenosti oba roditelja u odgoj mališana uz jasnu poruku: ravnopravan odgoj počinje od pelena. Upravo je zajednički pristup odgoju ključan za boljitak psihičkog i fizičkog razvoja djece, što potvrđuju i brojna istraživanja.
Više o aktualnoj kampanji City Centera one, ali i zabavnom nagradnom natječaju Naši pelenaši u kojemu vas čekaju vrijedne nagrade, možete saznati na web stranici City Centera one.
U kina stiže Garfield - Savršeni obiteljski film!
Obožavani mačak stiže na velika platnaOptika Jo-Jo proslavila 33. rođendan
Optika Jo-Jo osnovana je prije 33 godine i brzo je stekla reputaciju jedne od najpouzdanijih optika u Hrvatskoj. Od male obiteljske firme razvili su svoju maloprodajnu mrežu do impozantne brojke od 18 poslovnica koje sada uspješno posluju u Zagrebu i široj okolici.Kada biraš za sebe i svoje najmilije, biraj DOBRO!
Iako mlad brend, DOBRO mesni proizvodi već su se prometnuli u sinonim za vrhunsku kvalitetu, autentični blagi okus i nježnu teksturu koja će oduševiti svako nepce.