Obavijesti

Promo sadržaj

Jeste li vidjeli? Tramvajskom prugom provozala se navijačka Karlovačko boca!

Jeste li vidjeli? Tramvajskom prugom provozala se navijačka Karlovačko boca!

Karlovačko pivo kao bitan dio navijačke kulture u Hrvatskoj potiče ljude da zajedno navijaju za važne nadolazeće sportske događaje te da uživaju u svakom trenutku

Uoči nadolazećeg nogometnog prvenstva, Karlovačko pivo je odlučilo podići užarenu navijačku atmosferu i podržati navijački duh svojom inovativnom idejom. Iako su se mnogi zapitali kako je ovo moguće i radi li se o novom prijevoznom sredstvu, saznali smo da se radi o jednoj vrhunskoj marketinškoj aktivaciji.  

U sklopu kampanje Karlovačko Korner, popularno hrvatsko pivo predstavilo je spektakularni CGI (Computer Generated Imagery) video u kojem se Karlovačko boca s navijačkim šalom vozi centrom Zagreba, a sve to na tramvajskim tračnicama! Ovaj jedinstveni teaser video samo je jedan od mnogih u nizu koji prikazuje Karlovačko pivo kao neizostavan dio nogometnog slavlja. 

Pokretanje videa...

Karlovačko Korner 00:09

 

Karlovačko Korner kampanja pokrenuta je 2004.godine s ciljem povezivanja hrvatskih nogometnih navijača. Kroz dugi niz godina ova je kampanja prestala biti samo o pivu već je postala simbol zajedništva, strasti i podrške koju Hrvati pružaju svom timu. Korner platforma i danas je mjesto gdje se okupljaju navijači, dijele svoje emocije te slave pobjede. Kako je Karlovačko pivo oduvijek bilo sinonim za zajedništvo i veselje, kroz Korner je dobilo titulu nezamjenjivog piva navijača. 

Karlovačko pivo kao bitan dio navijačke kulture u Hrvatskoj potiče ljude da zajedno navijaju za važne nadolazeće sportske događaje te da uživaju u svakom trenutku. Pokaži nam da i ti #MeđuSvojima svim srcem bodriš naše dečke jer NEKE STVARI VRIJEDI PONOVITI! 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Mercedes AMG A35, HELL-ova glavna nagrada, otišla je u Rijeku!
PROMO

Mercedes AMG A35, HELL-ova glavna nagrada, otišla je u Rijeku!

Sljedeći izazov: večera s Micheleom Morroneom
Hisense donosi inovaciju i eleganciju u vaš dom
PROMO

Hisense donosi inovaciju i eleganciju u vaš dom

Hisense, službeni sponzor FIFA Svjetskog klupskog prvenstva 2025., donosi najnovije pametne kućanske uređaje koji unose inovaciju i eleganciju u svaki dom.
INA traži partnere za upravljanje maloprodajnim mjestima diljem Hrvatske
PROMO

INA traži partnere za upravljanje maloprodajnim mjestima diljem Hrvatske

INA traži poduzetničke partnere za vođenje 500+ maloprodajnih lokacija. Prijavite se i postanite dio priče