Obavijesti

Promo sadržaj

Kako izgleda jedan prosječan dan asfaltera?

Kako izgleda jedan prosječan dan asfaltera?

Testiramo njuh asfaltera na pravoj ljetnoj vrućini

Rubrika Miljokaz ovog puta donosi priču iz okolice Skradina gdje se na jednoj dionici županijske ceste obavlja asfaltiranje. Mateja Sunaru zanimalo je kako izgleda jedan prosječan dan tamošnjih radnika - asfaltera.

Njihova je uloga brinuti o zdravlju naših amortizera i bubrega, a svojom pojavom na nekoj dionici ceste pokazuju da se radovi približavaju kraju. Radni dan asfaltera traje od 7 do 15 sati, a po potrebi se može produžiti ovisno o obujmu posla i vremenskim uvjetima.

Posao asfaltera dijeli se na dvije temeljne grane: krpanje rupa i asfaltiranje većih površina, a radni tim sastoji se od minimalno šestero ljudi uz dodatak teške mehanizacije poput "glodalice" i "finišera".

Posao asfaltera najčešće se obavlja tijekom ljetnih mjeseci jer kiša i hladno vrijeme negativno djeluju na prianjanje asfalta. Poželjna osobina asfaltera je strpljivost i otpornost na visoke temperature i intenzivan miris asfalta. Ako vas zanima je li prosječnom asfalteru draža maredna "pod stablom" ili u obližnjem restoranu pogledajte ovotjedni Miljokaz.

VIDEO
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
United Group B.V. uspješno završio refinanciranje obveznica u iznosu od 400 milijuna eura
PROMO

United Group B.V. uspješno završio refinanciranje obveznica u iznosu od 400 milijuna eura

United Group B.V., vodeća telekomunikacijska i medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, objavila je da je uspješno dovršila izdavanje euroobveznica s dospijećem u siječnju 2032. u ukupnom nominalnom iznosu od 400 milijuna eura
Što djeca žele ovog Božića? Vrijeme je za čaroliju: ovo su najtraženije božićne igračke
promo

Što djeca žele ovog Božića? Vrijeme je za čaroliju: ovo su najtraženije božićne igračke

Što staviti pod bor ove godine? Blagdansko jutro može postati još posebnije uz igračke koje potiču kreativnost, istraživanje i iskrenu dječju sreću. BabyLand vam donosi pažljiv izbor poklona u nastavku
Hrvatska kao prvoklasna gastro destinacija? Projekt koji želi postići – upravo to
PROMO

Hrvatska kao prvoklasna gastro destinacija? Projekt koji želi postići – upravo to

Hrvatska kuhinja napokon dobiva svoju globalnu prepoznatljivost! Projekt Uplift promovira dalmatinska jela i osigurava edukaciju mladih kuhara. Hrvatska gastronomija kreće na svjetsku scenu