Obavijesti

Promo sadržaj

Ljubav prema kuhanju pobijedila je sve životne prepreke

Ljubav prema kuhanju pobijedila je sve životne prepreke
3

Martina Gilja, po struci nutricionistica, predstavila je svoj brend ručno rađenih grickalica Nutri Kulti u trećoj sezoni projekta Startaj Hrvatska.

Ova mama iz Zagreba oduvijek je gajila ljubav za kuhanjem i proučavanjem namirnica. Stoga je nakon srednje škole odluka pala na upis Prehrambeno - biotehnološkog fakulteta. Kako nije mogla pronaći posao u struci, zaposlila se u srodnoj, farmaceutskoj industriji. Iako joj to nije bio posao iz snova, tamo je upoznala supruga Josipa s kojim danas ima dvoje djece, sina Bornu i kćerku Emu. Nakon životnih prekretnica, odlučila je kako želi spojiti svoju ljubav prema kuhanju i struku nutricionistice.

Prethodnog iskustva nije imala, a sve vještine naučila je kako se posao razvijao. U kućnoj radinosti sa suprugom Josipom isprobavala je razne recepte. Išla je metodom pokušaja i pogrešaka, ali mjesta za odustajanje nije bilo. Sinu Borni htjela je omogućiti nutritivno bogat, hranjiv i kvalitetan obrok koji ne sadrži umjetna bojila, šećere ni aditive. Iako mu nikada nije uskraćivala dječju potrebu za slatkim, htjela je da isproba nešto drugačije. Borna se nije bunio, grickalice koje je mama Martina ispekla bile su mu svaki put sve bolje i bolje.

Nakon mnogih pokušaja i traženja savršene recepture, uspjela je. Pozitivne reakcije bližnjih i prijatelja bile su joj nit vodilja i znala je da je to put kojim želi razvijati svoj brend kvalitetnih grickalica. Uložili su svu ušteđevinu i krenuli u poslovnu priču o kojoj je oduvijek maštala. Ime brenda odmah je znala. Kombinacijom riječi nastao je Nutri Kulti, što upućuje na nutricionizam kao kulturu življenja.

 

Nutri Kulti grickalice mogu kušati svi, i mali i veliki, ali bez grižnje savjesti. Idealne su za djecu koja su tek navršila godinu dana i imaju pokoji zubić, a djeca vrtićke i školske dobi mogu ih ponijeti u park, na izlet, igru…Mogu biti odličan međuobrok, a posebno prijaju s jogurtom, raznim namazima, sirevima što može biti savršen doručak ili pak večera. Zbog kvalitetnih i nutritivno bogatih sastojaka mogu biti i super poklon za ponijeti u goste.

Na plavim Startaj Hrvatska policama u odabranim SPAR supermarketima i svim INTERSPAR hipermarketima nalaze se četiri proizvoda iz Nutri Kulti proizvodnje. To su Grisini - Pirova frulica Kurkuma koji sadrže kurkumu, kikiriki i kokosovo ulje. Zatim, Grisini - Pirova frulica Ekstra djevičansko maslinovo ulje od bučinih golica, sezama i origana. Zobene bombice napravljene su od zobenih pahuljica od cjelovitog zrna, a hrskavi snack proizvod 1000 sjemenki je veganski proizvod koji ne sadrži brašno te je omiljena grickalica svima koji izbjegavaju klasičan kruh.

Sve ih odlikuje jednostavan i kvalitetan sastav. Nutri Kulti grickalice pogodne su i za vegane i za vegetarijance, a rok trajanja im je 6 mjeseci od datuma proizvodnje. Martinina proizvodnja posebna je po tome što se svi proizvodi izrađuju ručno. Svaki štapić i keks važu se dok se izrađuju, kako bi se jednako pekli i lakše pakirali. Ručno se pakiraju u vrećice, a etikete se lijepe jedna po jedna, također ručno.

U projektu Startaj Hrvatska Nutri Kulti grickalice mogu postati HIT proizvod 2022., a ovu i sve druge nadahnute priče kandidata možete pratiti nedjeljom od 16 sati u programu Nove TV.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Otvorena Mia poliklinika u Rijeci
PROMO

Otvorena Mia poliklinika u Rijeci

Stručnost i iskustvo Pronatal grupacije dostupni pacijentima iz Hrvatske, Slovenije i Italije

'Automobil  zapravo koristimo jedan sat na dan, a mjesečno nas stoji barem 500 eura'
PROMO

'Automobil zapravo koristimo jedan sat na dan, a mjesečno nas stoji barem 500 eura'

Među onima koji se, između ostalog, zalažu za stvaranje naprednih rješenja u području održive mobilnosti je i slovenska tvrtka Avant Car
Roditelji, ovo trebate znati o školskim putovanjima vaše djece
PROMO

Roditelji, ovo trebate znati o školskim putovanjima vaše djece

Digitalna transformacija turizma je nužna, pa i organizacija izleta i putovanja za mlade. Koji sve čimbenici pokreću putovanja generacije Z i zašto će od rujna biti sve drukčije u planiranju maturalnih putovanja, otkriva vlasnik agencije specijalizirane za školske izlete i maturalce