Obavijesti

Promo sadržaj

Mlade poduzetnice u novu godinu ulaze s jednom porukom: budite hrabri!

Mlade poduzetnice u novu godinu ulaze s jednom porukom: budite hrabri!
5

WOLF i TWNTY - TWNTY lansirali su liniju čarapa koje simboliziraju hrabrost, inspiraciju i odlučnost za svakodnevno napredovanje.

Zanimljiv spoj mode i inspiracije, koji proklamira hrabrost i ustrajnost, lansiraju dva mlada hrvatska brenda – Women of Luminous Future (WOLF) i TWNTY - TWNTY. Vođene ljubavi prema poslu koji rade i neumorno razvijaju, dobro poznate i uhodane vlasnice brenda TWNTY - TWNTY, Andrea Trgovčević i Petra Perkov, pridružile su se Ani Rotim (WOLF), u misiji da kroz „Čarape hrabrih odluka“ prenesu i drugima mantru koja ih i sama pokreće te ponude drugačiju perspektivu samoizražavanja.

Uzbudljiva kolaboracija rezultirala je kreiranjem linije posebnih čarapa koje postoje kako bi motivirale i inspirirale sve one kojima treba podsjetnik da je najvažnija točka hrabrost.

Ideja se rodila prirodnim putem - kako WOLF priča godinama inspirira i gura svoje sudionike da „naprave korak naprijed i da ne odustaju“ želja je bila glasnije poručiti tu istu poruku, samo ovaj put - kroz neki predmet.

„Predložiti suradnju curama iz TWNTY - TWNTY bio je logičan slijed, budući da su upravo one mlade poduzetnice koje rade baš to – hrabro koračaju naprijed. Naše čarape nisu samo komad odjeće, nego platno za inspiraciju onome tko ih nosi da odlučno zakorači u svaki dan. Kreirane su s jednom mišlju – da budu podsjetnik kako život nosi i uspone i padove, a da je potrebno samo ne odustajati i neustrašivo raditi na oblikovanju svoje budućnosti“ – govori Ana Rotim iz WOLF projekta.

Već prvi sastanak rezultirao je idejom – čarape će biti svako jutro dobar podsjetnik na „korak naprijed“ i ono što želimo prenijeti ljudima.

„Život nije samo uspon prema gore, niti ravna linija, pa svaka odluka nužno ne mora biti dobra – ali ona je uvijek hrabra. Upravo to i želimo poručiti, budite ponosni na sebe kroz cijeli proces, i oni manje sjajni dani, oblikuju našu sadašnjost. Lošiji periodi stoji kao lekcija, dok oni bolji dolaze kao nagrada. Bitno je graditi, raditi na sebi i ono najvažnije što želimo poručiti - vjerovati u sebe“ dodala je poznata influencerica i putoholičarka Andrea Trgovčević Iličić iz brenda TWNTY - TWNTY.

Kraj godine idealan je trenutak za podsjetiti kako je ključno krenuti prema naprijed, sačuvati odvažnost i odlučnost, unatoč preprekama i izazovima.

Ograničeno izdanje; neograničena inspiracija

Rezultat suradnje između WOLF-a i TWNTY – TWNTY-a nije samo još jedan dio kolekcije; radi se o stvaranju ograničenog izdanja, što čini svaki par ove linije čarapa vrijednim simbolom motivacije.

Mlade poduzetnice predstavile su kolekciju na WOLF pop up izdanju u WESPA Spaces, a inspiracija kroz čarape od sada je dostupna u online shopu TWNTY - TWNTY.

TWNTY - TWNTY je mladi hrvatski modni brend koji je nastao za vrijeme potpunog lockdown-a. Mlade djevojke kreirale su kolekciju udobnih trenirka, a posljednje tri godine, neumorno lansiraju nove kolekcije. WOLF projekt više od tri godine kroz svoje konferencije i razne suradnje pruža mjesto pojedincima za stvaranje novih poslovnih prilika, upoznavanje inspirativnih ljudi i mogućnost osobnog rasta i razvoja.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Osim županija, gradovi i općine  pomažu svojim maturantima u školovanju! Donosimo i kako
PROMO

Osim županija, gradovi i općine pomažu svojim maturantima u školovanju! Donosimo i kako

Već sedmu godinu mnogi se učenici za maturu pripremaju uz pomoć aplikacije EducirajMe (ePripreme za državnu maturu). Prilika je to i za gradove, općine i županije, koji imaju priliku osigurati pripreme mladima
Ministarstvo prometa i AKD predstavili AKD AFFINIS, sustav za novu razinu prometa
PROMO

Ministarstvo prometa i AKD predstavili AKD AFFINIS, sustav za novu razinu prometa

Razvijen u Hrvatskoj, sustav ima za cilj digitalizaciju prometnog sektora, povećanje sigurnosti cestovnog prometa, ali i učinkovitosti cestovnog prijevoza
Valentinovo potvrdilo “tradicionalne” navike Hrvata
PROMO

Valentinovo potvrdilo “tradicionalne” navike Hrvata

Valentinovo je potvrdilo kako Hrvati teško mjenjaju svoje “ljubavne” navike, putem Wolt platforme tijekom praznika zaljubljenih najviše su naručivali i poklanjali igračke za odrasle, premium alkoholna pića i slatkiše, ruže i egzotičnu hranu