Obavijesti

Promo sadržaj

Nastavak projekta „Za odgovorno odrastanje mladih“ na nacionalnoj razini

Nastavak projekta „Za odgovorno odrastanje mladih“ na nacionalnoj razini
2

Projekt „Za odgovorno odrastanje mladih“, u organizaciji HEINEKEN Hrvatska i Psihološkog centra TESA, od ove godine provodi se uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja

Edukativni program „Za odgovorno odrastanje mladih“ počeo se provoditi na nacionalnoj razini uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja, u oko 60 škola na području cijele Hrvatske. 

Projekt kojeg HEINEKEN Hrvatska od 2013. godine organizira i provodi uz podršku stalnih partnera - Psihološkog centra TESA te Policijske uprave karlovačke, do sad je bio lokalnog karaktera i provodio se u Karlovcu. 

Program je namijenjen roditeljima učenika prvih razreda srednjih škola, a glavni su ciljevi projekta skretanje pažnje i edukacija roditelja i djece o štetnim posljedicama alkohola, sprečavanje maloljetničke konzumacije alkohola te pružanje podrške u uspostavljanju dobre komunikacije između roditelja i djece.

Uz službenu podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja, HEINEKEN Hrvatska i Psihološki centar TESA dobili su mogućnost ovaj edukativni projekt provoditi na nacionalnoj razini, a više od 60 škola iz cijele Hrvatske s velikim se interesom odazvalo pozivu na sudjelovanje u projektu.

Od 2016. godine, u sklopu dosad održanih stotinjak radionica za roditelje, provedena su i kratka istraživanja koja su pokazala da su roditelji nakon radionica pokazali osjetno veće razumijevanje o važnosti kvalitetne komunikacije s djecom te su bili spremniji usvajati nova znanja o primjerenim načinima discipliniranja adolescenta. 

Podizanje projekta na nacionalnu razinu sigurno će doprinijeti snažnijem osvješćivanju roditelja i djece o štetnim posljedicama maloljetničke konzumacije alkohola te važnosti sprečavanja neodgovorne konzumacije općenito, na čemu HEINEKEN Hrvatska, kao proizvođač piva, kontinuirano i intenzivno radi već niz godina“, rekla je Ljudmila Bratko Gašpić, menadžerica za korporativne poslove kompanije HEINEKEN Hrvatska.

Tanja Dejanović Šagadin, psihologinja Psihološkog centra Tesa dodala je: ''Važno je istaknuti da se radi o vrlo relevantnoj temi jer vođenje djeteta u situacijama u kojima je ono sklono pogriješiti jest jedna od najvažnijih zadaća roditeljstva, te je bitno da roditelj pri tome ima čvrstinu s jedne strane, ali i osjetljivost i prilagodljivost s druge. Istraživanja koja smo proveli među roditeljima pokazuju da su ova predavanja korak koji može znatno doprinijeti razvoju takvih roditeljskih vještina.''

Rezultate istraživanja koja će se provesti nakon edukacije roditelja na nacionalnoj razini te informacije vezane uz projekt, organizatori projekta podijelit će naknadno.
 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve