Pripremite se za Svjetsko nogometno prvenstvo uz Konzum
Nogometna euforija može početi!
Uskoro počinje najvažniji događaj sezone – Svjetsko nogometno prvenstvo u Katru, a hrvatski navijači s nestrpljenjem očekuju nove nastupe naše nogometne reprezentacije. Konzum je itekako svjestan važnosti sporta te je već dugi niz godina uz hrvatski sport, sportaše i općenito zdravi način života. Već tradicionalna suradnja s Hrvatskim nogometnom savezom nastavljena je i ove godine pa je Konzum ponovno službeni sponzor hrvatske nogometne reprezentacije – ovog puta u njihovom nastupu na Svjetskom nogometnom prvenstvu u Katru.
Uz podršku hrvatskim nogometašima, Konzum je pripremio niz aktivnosti za svoje kupce kako bi dodatno zagrijao navijačku atmosferu! Nogometni fanovi se mogu u Konzum prodavaonicama, uz široki asortiman pića i grickalica, opskrbiti i prigodnom ponudom navijačkih rekvizita za utakmice reprezentacije koje nam slijede. Osim raznolike ponude u prodavaonicama, Konzum svojim aktivnostima želi dodatno podići veselo raspoloženje uoči i za vrijeme trajanja nogometnog prvenstva. Nogometni fanovi, a i oni koji će poneseni euforijom to tek možda postati, već su imali priliku čuti „himnu“ navijača – „Jutrom kad se budim“ benda Zaprešić Boys, koja je ujedno i dijelom Konzumove imidž kampanje na televiziji i drugim kanalima. Pjesma je to prvenstveno o ljubavi prema Hrvatskoj, osjećajnog, čak pomalo melankoličnog, ali snažnog i moćnog tona kojom se ističe osjećaj ponosa prema domovini koju slavimo u žaru igre i zajedničkog navijanja za naše.
Velike i male nogometne fanove posebno će oduševiti personalizirano digitalno iskustvo Lukin izazov koje je Konzum pripremio zajedno s kapetanom nogometne reprezentacije, Lukom Modrićem. Luka poziva djecu i odrasle da loše navike zamijene dobrima te da sate provedene pred ekranom provedu vježbajući, baš kao i on. Luka se svakom prijavljenom sudioniku obraća imenom, što ovo iskustvo čini nezaboravnim i neprocjenjivim. Kao poticaj na sudjelovanje u ovom izazovu, daruje svoju potpisanu fotografiju! Oni s najmotiviranijim objavama uz #lukinizazov imaju priliku osvojiti dres s potpisima naših nogometaša.
Potaknut ovim sportskim događajem, Konzum je još u listopadu pripremio program vjernosti namijenjen svim ljubiteljima nogometa koji žele dodatno učiti o ovom najpopularnijem sportu na svijetu. Program podrazumijeva sakupljanje ekskluzivne kolekcije kartica s likovima domaćih i svjetskih nogometnih igrača koju kupci mogu sačuvati u za to predviđenom specijalnom leksikonu, a aktivan je sve do 14. prosinca.
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa