Obavijesti

Promo sadržaj

Odgovorno druženje uz Heineken® kako bi omiljeni kafići ostali otvoreni

Odgovorno druženje uz Heineken® kako bi omiljeni kafići  ostali otvoreni
3

„Back to the Bars“ naziv je nove Heinekenove® oglašivačke kampanje s krovnom porukom o odgovornom druženju #socialiseresponsibly da kafići ostanu otvoreni

Globalnom kampanjom, koja ujedinjuje sve zemlje u kojima se pije Heineken®, ovaj poznati pivski brend nastoji pomoći svojim partnerima kafićima, barovima i restoranima da ostanu otvoreni, podsjećajući goste da je odgovorno druženje jedini način koji će omogućiti uživanje na omiljenim mjestima za izlazak i u vrijeme pandemije koronavirusa. Situacije na koje smo navikli, poput djeljenja hrane ili prisnog pozdravljanja, moramo na neko vrijeme zaboraviti no, omiljeno je pivo uvijek tu i spaja nas u druženju.

Zanimljiv i aktualan reklamni spot najinternacionalnijeg pivskog brenda na šaljiv način prepoznaje nezgodne situacije u kojima se nalazimo zbog aktivnih mjera i preporuka te ih istovremeno uklapa u život u „novom normalnom“. Poruke o odgovornom druženju viđat će se i u drugim oglasnim formatima te na društvenim mrežama. Uz to, Heineken® će u partnerskim kafićima i barovima raznim komunikacijskim materijalima podsjećati goste na pridržavanje osnovnih pravila higijene i sigurnog razmaka, a sve kako bi mjesta za izlazak ostala otvorena.

„Ugostiteljstvo daje živost i dušu našim gradovima i selima. Kafići, barovi i restorani važni su za druženja s prijateljima i obitelji, za opuštanje i uživanje, te su uistinu neizostavni dio naše svakodnevnice i bitan dio gospodarstva. Da bi zaista mogli nastaviti uživati i održati ih otvorenima, svi se trebamo pridržavati pravila odgovornog ponašanja i druženja. Heineken® i na globalnoj i na lokalnoj razini ulaže iznimne napore da pomogne svojim partnerima kako bi nastavili raditi te kako bi potrošači i dalje mogli bezbrižno uživati u svom omiljenom pivu“, poručio je Filip Rabuzin, direktor marketinga u HEINEKEN Hrvatska.

Ovo je tek jedna od aktivnosti kojima kompanija HEINEKEN Hrvatska u ovo izazovno vrijeme nastoji pomoći ugostiteljima u Hrvatskoj. Romina Ivančić, direktorica Sektora prodaje HEINEKENA Hrvatska, dodala je: „Trudimo se pružiti podršku našim partnerima na različite načine. Završetak lockdowna i povratak u kafiće i barove proslavili smo zajedno time što je svaki ugostitelj partner HEINEKENA Hrvatska dobio na poklon besplatnu novu bačvu ili gajbu mnogima omiljenog piva. Educirali smo prodajne predstavnike kako bi se mogli prilagoditi novim uvjetima rada na terenu i svojim znanjem pomoći ugostiteljima. Na svojoj web stranici donosimo razne korisne savjete, preporuke i informacije važne ugostiteljima u vrijeme pandemije, primjerice, kako održavati higijenu u lokalu, kako bolje rukovati opremom pa sve do toga kako digitalizirati poslovanje. S našim partnerom Raiffeisenbank Hrvatska dogovorili smo posebno niske naknade za korištenje POS uređaja, kako bi ugostitelji mogli unaprijediti i ubrzati plaćanja. Uskoro planiramo osigurati još neka rješenja koja će im uvelike pomoći u podizanju razine kvalitete rada i boljem kontaktu s gostima.“

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!
promo

Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!

Ispraćaj stare godine počinje 31. prosinca u 10 sati, a središnje slavlje je, naravno, odbrojavanje u podne, uz vatromet konfeta, nakon kojeg slijedi ljubavni valcer na otvorenom. Zbog sigurnosti djece, ali i četveronožnih ljubimaca, neće biti pirotehnike
Revolucija u njezi kože: Prirodni proizvodi koje morate isprobati!
PROMO

Revolucija u njezi kože: Prirodni proizvodi koje morate isprobati!

Francuski brend Florihana, poznat po vrhunskim organskim proizvodima za aromaterapiju i njegu kože, poput esencijalnih ulja i hidrolata, dostupan je u Hrvatskoj zahvaljujući tvrtki Bio Terra
Elit Premium kućanski pomoćnici: Savršeni pomoćnici kakve bi i Djed Božićnjak poželio ispod bora
PROMO

Elit Premium kućanski pomoćnici: Savršeni pomoćnici kakve bi i Djed Božićnjak poželio ispod bora

Elit Premium kućanski pomoćnici osvajaju svojom funkcionalnošću, inovacijama i estetikom, čineći svakodnevne zadatke jednostavnijima i ugodnijima