Obavijesti

Promo sadržaj

Dalibor Petko testirao je najpopularniju hrvatsku metodu mršavljenja i smršavio 15 kg

Dalibor Petko testirao je najpopularniju hrvatsku metodu mršavljenja i smršavio 15 kg
3

"Danas sam lakši 15kg. I ne mislim tu stati!" - kaže Dalibor Petko. U intervjuu s Daliborom naučite kako brzo i zdravo smršaviti pravilnom prehranom, bez odlaska u teretanu, uzimanja tableta ili čudesnih lijekova.

- Kakva su bila vaša prijašnja iskustva s gubitkom težine?

Pokušao sam stotine stvari. Neke su bile uspješne, neke ne. Iako sam izgubio kilograme brzo sam ih vratio, no ono što sam svakako naučio da je temelj svakog gubitka kilograma, prehrana. Bez prehrane nema jednostavno ni promjene.
Najčešće zbog stila života. Kad nisi u mogućnosti pobrinuti se za svoj obrok, pa jedeš navečer i to fast food uglavnom. Ono što je moj veliki problem je i usporeni metabolizam, pa sve to u kombinaciji s godinama, dovodi i do nagomilavanja kilograma.

- Što vas je sada motiviralo da smršavite?

Od prijatelja sam čuo o programu u kojem se sastavljaju obroci na individualan način. Počeo sam se više interesirati i saznao kako funkcionara Stockholska dijeta. Bilo mi je zanimljivo istražiri mogu li se gubiti kilogrami bez dodataka prehrani, isključivo i jedino uz namirnice koje konzumiram i inače. Bio sam skeptičan, priznajem. Znao sam da je moguće, ali ne da će se rezultati u tako kratkom roku. Bio sam šokiran kako se brzo mogu izgubiti kilogrami, a da pritom jedeš čitave obroke, koji su pritom i jako ukusni.

Kliknite ovdje – StockholmDiet.com – i izradite svoj individualni plan mršavljenja!

- Je li bilo teško slijediti pravila dijete?

Kad je hrana u pitanju, dosta sam izbirljiv. Mnoge namirnice ne volim tako da mi dijete padaju u vodu čim u meniju vidim celer, govedinu, papriku i druge stvari. U razgovoru s nutricionisticom koja mi je slagala program jasno sam rekao ovo volim, a ovo ne volim. I obroci koji su mi bili složeni sadržavali su samo namirnice koje su mi ukusne. Također nije mi bilo teško složiti obrok, jer sam tražio namirnice koje su lako spravljive, ili se mogu kupiti u trgovini  Ljudi se obično boje hoće li ostati gladni. Mene je bilo više strah je li to previše stvari za jedan obrok, tako da nisam bio gladan. Rezultati su ubrzo postali vidljivi, otprilike po kilogram tjedno. Ukupna brojka za sad je na 15 kilograma manje. Uz pomoć Stockholmske dijete smršavio sam sa 114 na 99 kilograma.

- Što biste predložili ljudima koji imaju višak kilograma?

Promijenite prehrambene navike. Govori vam netko tko ima osjećaj da mu se sve prima čim se u društvu spomene hrana. Ali promjena prehrane je temelj svega. Uravnotežena prehrana, koja sadrži i proteine i masti i ugljkohidrate. I zadajte si da to bude na duže staze. Rezultati će brzo biti vidljivi.

Ovo nije još jedna dijeta - vaša je odluka da živite bolje bez viška kilograma. ODMAH UČINITE BESPLATNI TEST! Pridružite se dijeti već danas i ostvarite individualni plan mršavljenja uz najbolji popust!

 

Kliknite ovdje - StockholmDiet.com - i brzo i jednostavno smršavite!

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve