Promo sadržaj

Komentari 0

Ovo su savjeti iskusnih skijaša uz koje ćete na skijanju biti bezbrižni

Ovo su savjeti iskusnih skijaša uz koje ćete na skijanju biti bezbrižni

Sigurni smo da s nestrpljenjem iščekujete svoj zimski odmor, no važno je imati na umu da se za njega trebate dobro pripremiti

Osim pakiranja tople odjeće i kozmetike uz koje ćete zaštitili kožu od hladnoće i sunčevih zraka, važno je paziti i na svoje zdravlje i sigurnost. Donosimo vam nekoliko savjeta iskusnih skijaša uz koje ćete imati bezbrižno skijanje i odmor iz snova.

Fizička aktivnost

Kako već nakon prvih aktivnosti na snijegu ne biste dobili upalu mišića, posebice idete li na skijanje nakon “lijenih” blagdanskih dana, u svoju svakodnevnu rutinu prije skijanja dodajte fizičku aktivnost. Vožnju automobilom zamijenite šetnjom i dodajte tjelovježbu. Sasvim je jasno da u par dana ili tjedana ne možete postići kondiciju vrhunskih sportaša, no jednako je tako važno znati da skijanje iziskuje dobru fizičku spremnost. Ako ste apsolutni početnik, prije skijanja možete otići i na vođene sportske pripreme za skijanje, uz stručni nadzor i savjete. Ne zaboravite ni istezanje prije nego stanete na skije, kao i nakon skijanja.

Dodatna skijaška oprema

Ako ste iskusni skijaš i zaljubljenik u zimske avanture, skijašku jaknu, hlače i ostalu opremu vjerojatno već posjedujete. Ako ste početnik ili povremeni avanturist, skijašku opremu uvijek možete unajmiti. Skijaška cipela mora vam odgovarati “kao salivena”, dok je skijaška kaciga na vrhu stvari bez kojih niti ne krećete na skijanje. Važno je imati i kvalitetne skijaške čarape i rukavice, podebljane na ključnim dijelovima gdje najčešće nastaju žuljevi. Uz standardnu, postoji i popis dodatne opreme koja bi vam mogla dobro doći. Uz potkapu, neki skijaški preporučuju i protektor za leđa, a neki kažu i da bi bilo dobro ne zaboraviti jednostavnu pojasnu torbicu. Svakako prije puta pregledajte opremu, servisirajte po potrebi i tako budite sigurni da vam jednom kada dođete na skijalište nikakvi nedostatci neće pokvariti zimovanje.

Zimska oprema za automobil

Bez zimskih guma vjerujemo da niti ne krećete na put, ali ne zaboravite i lance. Sredstva za odleđivanje stakla i brava biste također trebali imati pri ruci, a u prtljažnik ubacite i strugalicu za led. Vozite polako i odgovorno. Provjerite i uvjete na cesti i vremensku prognozu i prije polaska na put. Zateknu li vas zahtjevni zimski uvjeti na putu, kao što je magla ili poledica, bolje je usporiti. Imajte na umu da zaustavni put na skliskom terenu nije isti kao u suhim uvjetima i uvijek održavajte optimalan razmak između vozila ispred i iza vas.

SKI putno osiguranje

Iskusni skijaši kažu da na put ne odlaze bez putnog osiguranja. Croatia SKI putno zdravstveno osiguranje, osim vrhunske zdravstvene zaštite tijekom skijaških putovanja u inozemstvo i 24/7 asistencije, uključuje i pokriće uslijed oboljenja od Covida-19. Uz zdravstvenu njegu i troškove liječenja za hitne slučajeve, prijevoz vozilom hitne pomoći ili helikopterom do najbliže bolnice i naknadu troška ski passa neiskorištenog zbog bolničkog liječenja dužeg od tri dana, a obuhvaća i troškove povratka u domovinu, ako povratak na planiran način nije moguć iz zdravstvenih razloga. SKI putno osiguranje možete ugovoriti u samo nekoliko klikova na internetskoj stranici Croatia osiguranja i to uz 20 % popusta. Tako, primjerice, putno osiguranje za jednu osobu koja ide na skijanje na 8 dana košta tek 114,64 kuna.

Hrana i odmor

Skijanje nije tek jedna od zimskih aktivnosti, već konkretan sport koji podrazumijeva fizički napor. Dok skijamo, intenzivno koristimo različite skupine mišića. Osim toga, sam boravak na hladnom zimskom zraku jedan je od faktora koji utječe na naš organizam. Iako su apres ski druženja gotovo nezaobilazna, a mnogima i najdraži aspekt skijanja, nemojte zaboraviti na odmor. Spavajte dovoljno i jedite uravnoteženo kako biste sačuvali energiju i uživali do kraja zimskog odmora. Topla kupka pomoći će vam opustiti mišiće nakon cjelodnevnog skijanja.