Obavijesti

Promo sadržaj

Plodine otvorene u Pregradi

Plodine otvorene u Pregradi
6

Plodine i u 2024. godini nastavljaju snažnu ekspanziju maloprodajne mreže trgovina. Godinu započinju otvorenjem supermarketa u Pregradi, 131. supermarketom u Hrvatskoj.

Novi supermarket u Pregradi, na adresi Janka Leskovara 12/2, prostire se na 2.000 m2 moderno uređenog prostora prilagođenog najvišim trgovačkim standardima. U skladu s vodećim trgovačkim trendovima, trgovina je opremljena vrhunskom opremom, a bogata ponuda poznatih brendova i širokog asortimana robnih marki kupcima nudi zaista veliki izbor uz povoljne cijene. Tako su za obavljanje svakodnevne kupovine na raspolaganju svježi odjeli mesnice, voća i povrća, samoposlužna pekara s dnevno svježe pečenim pekarskim proizvodima, te gastro odjel s pripremom jednostavnih toplih jela. Veliki izbor suhomesnatih delikatesa i sireva koji se mogu pronaći na uslužnom pultu opravdava Best Buy medalju koju Plodine nose za najbolji odjel delikatesa.

Važno je napomenuti kako je ovim projektom zaposleno 35 djelatnika iz Pregrade i okolice, a cijelom je kraju sada dostupna raznovrsna ponuda prehrane i neprehrambenih proizvoda, najboljeg omjera cijene i kvalitete.

Povodom otvorenja novog supermarketa, za kupce je pripremljen prigodan program uz razne degustacije, besplatan roštilj i osvježavajuća pića, a na kolu sreće osvajale su se i vrijedne nagrade.

6

Radno vrijeme Plodina Pregrada je od ponedjeljka do subote 7:00 – 21:00, te nedjeljom od 7:00 - 18:00 sati. U nedjelju 14.01. supermarket Pregrada bit će otvoren, a za ostale nedjelje i radno vrijeme supermarketa više informacija dostupno je na plodine.hr/supermarketi

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
United Group B.V. uspješno završio refinanciranje obveznica u iznosu od 400 milijuna eura
PROMO

United Group B.V. uspješno završio refinanciranje obveznica u iznosu od 400 milijuna eura

United Group B.V., vodeća telekomunikacijska i medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, objavila je da je uspješno dovršila izdavanje euroobveznica s dospijećem u siječnju 2032. u ukupnom nominalnom iznosu od 400 milijuna eura
Hrvatska kao prvoklasna gastro destinacija? Projekt koji želi postići – upravo to
PROMO

Hrvatska kao prvoklasna gastro destinacija? Projekt koji želi postići – upravo to

Hrvatska kuhinja napokon dobiva svoju globalnu prepoznatljivost! Projekt Uplift promovira dalmatinska jela i osigurava edukaciju mladih kuhara. Hrvatska gastronomija kreće na svjetsku scenu
Što djeca žele ovog Božića? Vrijeme je za čaroliju: ovo su najtraženije božićne igračke
promo

Što djeca žele ovog Božića? Vrijeme je za čaroliju: ovo su najtraženije božićne igračke

Što staviti pod bor ove godine? Blagdansko jutro može postati još posebnije uz igračke koje potiču kreativnost, istraživanje i iskrenu dječju sreću. BabyLand vam donosi pažljiv izbor poklona u nastavku