Obavijesti

Promo sadržaj

Predstavljena nova kampanja za Franck Jubilarnu „Baš kao život“

Predstavljena nova kampanja za Franck Jubilarnu „Baš kao život“
8

U popularnoj Franck Ciglici istinski ljubitelji kave uživaju već generacijama

Franck je predstavio novu marketinšku kampanju za Jubilarnu kavu, popularnu Franck Ciglicu, kojom brojne potrošače želi potaknuti na uživanje u svakom trenutku dana, neovisno o prilici i društvu u kojem se nalaze.

U fokusu kampanje je emotivna priča o kćeri koja se susreće s gorko-slatkim uspomenama kada u ruke primi spomenar koji je ostao iza njezinog preminulog oca. Ona se, uz miris i okus Jubilarne, prisjeća važnih trenutaka iz svojeg života koje je njezin otac zabilježio svojim pismom i fotoaparatom. Ujedno, motiv rastanka od najdražih vrlo je rijedak u oglašavanju, posebno u Hrvatskoj i regiji, što reklamu čini tako posebnom i autentičnom.    

Uz naraciju našeg nagrađivanog kazališnog i filmskog glumca Krešimira Mikića, reklama nas vodi kroz priču o životu kojeg ponekada trebamo zasladiti, ali nam gorka iskustva mogu dati snagu i podići nas. Kroz simpatičnu analogiju kampanja uz slogan „Baš kao život“ otkriva kako su brojni životni trenuci i doživljaji baš poput Jubilarne kave“, rekla je Aleksandra Zlatanovski, Senior Brand menadžerica za kategoriju mljevene kave iz Francka.  

Vizualno pratimo kadrove koji dočaravaju detalje iz jednog posve običnog, svakodnevnog života prenoseći poruku s kojom se lako možemo poistovjetiti – koliko je važno živjeti za trenutke koji su ponekada slatki i snažni, jedinstveni i neponovljivi, čarobni i moćni, posebno ako ih dijelimo s onima koje volimo.   

Nova komunikacijska platforma ujedno stvara poveznicu između starijih generacija kojima je Franck Jubilarna pojam kvalitete i stil života već desetljećima, te s mlađim generacijama koje tek pronalaze svoj put i prepoznaju prave vrijednosti.

Novu kampanju za Franck Jubilarnu potpisuje agencija Pink Moon na čelu s kreativnim direktorom Hrvojem Škurlom, uz redateljski potpis Istoka Tornjanskog, a poruka je da upravo šalica svevremenske Jubilarne kave istovremeno može biti slatka, gorka, zavodljiva, svoja, posebna, savršena, baš kao život.

Inače, Franck Jubilarna prvi je put predstavljena 1972. godine te je ubrzo postala svojevrsna ikona. Svoj današnji specifični oblik, odnosno vakuumirano pakiranje, dobila je 1993. godine, što je omogućilo da mljevena kava dulje zadržava svježinu arome, a njen bogat i uravnotežen okus dobro je poznat već generacijama.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Droge ima puno, o alkoholu je ovisno 250.000, a o kocki 50.000 Hrvata! Što učiniti?
PROMO

Droge ima puno, o alkoholu je ovisno 250.000, a o kocki 50.000 Hrvata! Što učiniti?

O problemu ovisnosti u Hrvatskoj razgovarali smo s pročelnikom Zavoda za dualne poremećaje, prim. dr. sc. Ivanom Ćelićem, koji više od dva desetljeća radi s ovisnicima
Kompare.hr korisnika nagradio novim automobilom – pogledajte video!
PROMO

Kompare.hr korisnika nagradio novim automobilom – pogledajte video!

Ugovorio je auto osiguranje i osvojio nagradu – potpuno novu Opel Mokku!
Samo u Oranžu: Dajemo ti kupon od 10 € za brend DiSiMi? uz još 117 € ostalih kupona
Ideja za Božićni poklon

Samo u Oranžu: Dajemo ti kupon od 10 € za brend DiSiMi? uz još 117 € ostalih kupona

Prilikom aktivacije digitalne godišnje pretplate Oranž dobivaš neograničen pristup cijelom sadržaju portala 24sata i dodatni kupon od 10 eura brenda DiSiMi? uz brojne druge pogodnosti koje dolaze u paketu