Sedmi regionalni forum komunikacijskih lidera IZAZOV 2021, pod sloganom „MAKE IT BIGGER“, održava se, u organizaciji Marketing mreže, 6. i 7. travnja u hibridnom formatu. Svoje sudjelovanje na forumu potvrdilo je preko 500 kompanija i agencija iz cijele regije
Preko 500 kompanija iz cijele regije je potvrdilo sudjelovanje na forumu Izazov 2021.
Pod pokroviteljstvom agencije Kliping Beograd, ovogodišnji događaj otvorit će Patrik Schober, Managing Partner agencije PRAM Consulting iz Češke, koji je ujedno i glavni govornik foruma IZAZOV 2021. On će govoriti na temu „Public relations 4.0: challenges and opportunities for a new PR stage“ koja se odnosi na izazove s kojima se susreće komunikacijska industrija, kako ih prevladati da bi PR industrija opstala, ali i zašto AVE metodologiju treba izbjegavati odnosno primjenjivati Barcelona principe.
Pored keynote predavanja, ove godine teme foruma bit će, između ostalog, tko kreira reputaciju struke danas; koliko vrijedi agencijski rad; kako obezbjediti nezavisnost od velikih klijenata i preživF"jeti njihov odlazak; što je sustainable marketing i na koji način on mijenja industriju iz korijena; tko preuzima odgovornost za oglašavanje neetičnih brendova; zašto je tržište u Srbiji u stalnom akcijskom modu i što je tome doprinjelo. Predstavnici najvećih kompanija i agencija u regiji govorit će i o tome zašto se o plaćama u struci i dalje samo šapuće; mrze li samo agencije pitcheve ili razloga za mržnju imaju i oglašivači; zašto su pitch pravila – mrtvo slovo na papiru.
Poseban segment foruma bit će posvećen poticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, koje će ove godine voditi kompanije Lidl Srbija, Bekament, adidas Srbija, Forma Ideale, Dijamant, Grand kafa i Knjaz Miloš. Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2021 bit će predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regiji, koje Marketing mreža provodi punih sedam godina.
Kao i prošle godine, bit će organizirani i speed dating sastanci kompanija i agencija. Deset najvećih kompanija u Srbiji otvorene su za sastanke s predstavnicima agencija.
Ovogodišnji forum IZAZOV pomiče granice organizacije online događaja u Srbiji, a okupit će najvažnija imena iz domaćeg i regionalnog svijeta marketinga, PR-a i digitalnih komunikacija.
Više informacija o forumu pronađite na stranici www.izazovforum.rs
Forum IZAZOV 2021 podržale su agencije Kliping Beograd, Represent System, SmartPoint Adria, Real Grupa RGS, Domino Communications, Novaston Marketing Consultancy, kao i Dreamdust produkcija i Propix. Partneri foruma su Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, DPC Networks, AlmaQuattro i Info Media Group. Sponzori ovogodišnjeg foruma su kompanije Bambi, Grand kafa, SBB, UniCredit Banka, Mercator-S, Bekament, Forma Ideale, Marbo Product i Knjaz Miloš.
PPS Galeković – kružnim poslovanjem do prirodnih proizvoda za eko grijanje
Gala peleti i briketi ekološka su rješenja za grijanje koja objedinjuju visoku učinkovitost, financijsku dostupnost te praktičnost za svakodnevnu uporabu. Cijeli proces proizvodnje Gala peleta je automatiziranPobjedničke strategije i izazovi za tvrtke: Kako zadržati kvalitetne radnike?
Suočeni s intenzivnom konkurencijom na tržištu rada, poslodavci se nalaze pred jednim od najvećih izazova: kako privući i zadržati kvalitetne radnike?King Cross kreće u sveobuhvatnu rekonstrukciju
Zagrebački shopping centar ostat će otvoren tijekom izvođenja radova čiji je završetak planiran za jesen 2025.