Obavijesti

Promo sadržaj

Preko 500 kompanija iz cijele regije je potvrdilo sudjelovanje na forumu Izazov 2021.

Preko 500 kompanija iz cijele regije je potvrdilo sudjelovanje na forumu Izazov 2021.
2

Sedmi regionalni forum komunikacijskih lidera IZAZOV 2021, pod sloganom „MAKE IT BIGGER“, održava se, u organizaciji Marketing mreže, 6. i 7. travnja u hibridnom formatu. Svoje sudjelovanje na forumu potvrdilo je preko 500 kompanija i agencija iz cijele regije

Pod pokroviteljstvom agencije Kliping Beograd, ovogodišnji događaj otvorit će Patrik Schober, Managing Partner agencije PRAM Consulting iz Češke, koji je ujedno i glavni govornik foruma IZAZOV 2021. On će govoriti na temu „Public relations 4.0: challenges and opportunities for a new PR stage“ koja se odnosi na izazove s kojima se susreće komunikacijska industrija, kako ih prevladati da bi PR industrija opstala, ali i zašto AVE metodologiju treba izbjegavati odnosno primjenjivati Barcelona principe.

Pored keynote predavanja, ove godine teme foruma bit će, između ostalog, tko kreira reputaciju struke danas; koliko vrijedi agencijski rad; kako obezbjediti nezavisnost od velikih klijenata i preživF"jeti njihov odlazak; što je sustainable marketing i na koji način on mijenja industriju iz korijena; tko preuzima odgovornost za oglašavanje neetičnih brendova; zašto je tržište u Srbiji u stalnom akcijskom modu i što je tome doprinjelo. Predstavnici najvećih kompanija i agencija u regiji govorit će i o tome zašto se o plaćama u struci i dalje samo šapuće; mrze li samo agencije pitcheve ili razloga za mržnju imaju i oglašivači; zašto su pitch pravila – mrtvo slovo na papiru.

Poseban segment foruma bit će posvećen poticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, koje će ove godine voditi kompanije Lidl Srbija, Bekament, adidas Srbija, Forma Ideale, Dijamant, Grand kafa i Knjaz Miloš. Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2021 bit će predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regiji, koje Marketing mreža provodi punih sedam godina.

Kao i prošle godine, bit će organizirani i speed dating sastanci kompanija i agencija. Deset najvećih kompanija u Srbiji otvorene su za sastanke s predstavnicima agencija.

Ovogodišnji forum IZAZOV pomiče granice organizacije online događaja u Srbiji, a okupit će najvažnija imena iz domaćeg i regionalnog svijeta marketinga, PR-a i digitalnih komunikacija.

Više informacija o forumu pronađite na stranici www.izazovforum.rs

Forum IZAZOV 2021 podržale su agencije Kliping Beograd, Represent System, SmartPoint Adria, Real Grupa RGS, Domino Communications, Novaston Marketing Consultancy, kao i Dreamdust produkcija i Propix. Partneri foruma su Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, DPC Networks, AlmaQuattro i Info Media Group. Sponzori ovogodišnjeg foruma su kompanije Bambi, Grand kafa, SBB, UniCredit Banka, Mercator-S, Bekament, Forma Ideale, Marbo Product i Knjaz Miloš.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Kompare.hr korisnika nagradio novim automobilom – pogledajte video!
PROMO

Kompare.hr korisnika nagradio novim automobilom – pogledajte video!

Ugovorio je auto osiguranje i osvojio nagradu – potpuno novu Opel Mokku!
Samo u Oranžu: Dajemo ti kupon od 10 € za brend DiSiMi? uz još 117 € ostalih kupona
Ideja za Božićni poklon

Samo u Oranžu: Dajemo ti kupon od 10 € za brend DiSiMi? uz još 117 € ostalih kupona

Prilikom aktivacije digitalne godišnje pretplate Oranž dobivaš neograničen pristup cijelom sadržaju portala 24sata i dodatni kupon od 10 eura brenda DiSiMi? uz brojne druge pogodnosti koje dolaze u paketu
Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!
promo

Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!

Ispraćaj stare godine počinje 31. prosinca u 10 sati, a središnje slavlje je, naravno, odbrojavanje u podne, uz vatromet konfeta, nakon kojeg slijedi ljubavni valcer na otvorenom. Zbog sigurnosti djece, ali i četveronožnih ljubimaca, neće biti pirotehnike