Obavijesti

Promo sadržaj

Što pokloniti bližnjima za Božić? Imamo idealno rješenje za vas!

Što pokloniti bližnjima za Božić? Imamo idealno rješenje za vas!
2

Svjesni smo kako odabir savršenog poklona za Božić u svima izaziva određenu 'nelagodu'. Stoga smo mi ove godine za vas pripremili raznovrsnu ponudu PERSONALIZIRANIH poklona

Ušli smo u adventsko vrijeme, a to znači da je Božić već pred vratima.

U ovom vremenu sve nas na poseban način usrećuju osjećaji topline, doma, mirisa kuhinje i radosti darivanja.Vjerujemo da ćemo vam svojom raznovrsnom ponudom personaliziranih poklona olakšati izbor.

U ponudi imamo privjeske raznih oblika na koje graviramo posvetu ili sliku po VAŠOJ želji.

Također imamo upaljače, pljoske i u posljednje vrijeme sve popularnije metalne lončiće i šalice s vašom slikom i posvetom.
Cjelokupnu ponudu možete pogledati ovdje ili nas pronađite na Facebooku pod nazivom Larus Pokloni te na Instagram profilu pod nazivom @larus.pokloni.

Naručene proizvode šaljemo poštom po cijeloj Hrvatskoj.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!
24 ORANŽ

Samo uz LIDL Plus aplikaciju ostvarite ekskluzivan popust na Oranž digitalnu pretplatu!

24 Oranž unutar Lidl Plus aplikacije! Skinite aplikaciju, prijavite se i uživajte u popustima i pogodnostima Lidl Plus korisnika. Dodatno, kao Lidl Plus korisnik možete kupiti 24 Oranž po ekskluzivnoj cijeni i dobiti Lidl vaučer od 15 € i brojne druge kupone i popuste.

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!
PROMO

Jednostavno – dobra stolarija. Zatražite ponudu!

Najbolja i najkvalitetnija PVC i ALU proizvedena u Hrvatskoj dostupna je svakome. Utoplite svoj dom, osvježite ga novom stolarijom i najvažnije – smanjite režijske troškove.
Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet
PROMO

Heineken® nazdravlja pravim hardcore navijačima – nisu oni koji vam prvo padnu na pamet

Cilj kampanje je potaknuti na razmišljanje o negativnim stereotipima vezanim uz one najstrastvenije navijače i na taj način nogomet učiniti uključivijim sportom za sve