Za cjelokupan projekt TOMMY novog koncepta trgovine, od projektiranja i dizajna do vizualnog označavanja i ostalih aktivnosti, bio je zadužen interni Tommy tim, pri čemu je korištena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje.
Tommy ponovo otvorio svoj hipermarket u trgovačkom centru „Joker“ u Splitu
Hipermarket Tommy-Joker sada je dodatno moderniziran i opremljen, kako bi kupcima osigurali kvalitetan doživljaj kupovine i primjerenu uslugu, te je predstavljen novi unapređeni koncept Tommy hipermarketa koji donosi nove iskorake i nove funkcionalnosti prodajnog prostora, te možemo reći da se radi o trenutačno najmodernijem i najuređenijem maloprodajnom objektu u Hrvatskoj.
Za cjelokupan projekt TOMMY novog koncepta trgovine, od projektiranja i dizajna do vizualnog označavanja i ostalih aktivnosti, bio je zadužen interni Tommy tim, pri čemu je korištena najinovativnija i najkvalitetnija oprema u segmentu maloprodaje.
Površina korisnog prostora hipermarketa premašuje 2.800 metara četvornih sa velikim brojem parkirnih mjesta za kupce u sklopu parkinga i garaže trgovačkog centra.
Ponuda Tommy prodavaonica, a posebno hipermarketa je prepoznatljivo dobra i karakterizira je bogat asortiman prehrambenih i neprehrambenih proizvoda. Posebna pozornost je usmjerena na odjele mesnice, ribarnice, gastronomije, voća i povrća, delikatese i pekarstva sa dnevno svježom ponudom, u kojoj su pretežito zastupljeni hrvatski proizvodi i proizvođači.
S ciljem osiguranja bolje funkcionalnosti prodajnog prostora, u hipermarketu su instalirane i 8 brzih-samoposlužnih blagajni, moderniziran je i ubrzan proces prihvata ambalaže jer je postavljen sustav za prihvat najnovije generacije, a primijenjeno je i niz drugih inovativnih tehnoloških rješenja.
U hipermarketu su instalirane i nove moderne digitalne vage, a kao posebna i jedinstvena inovacija ističe se digitalni prikaz cijena na pojedinim odjelima, čime su postavljeni novi kriteriji u maloprodajnoj tehnologiji.
Kupci imaju i mogućnost provjere cijena, stanja bodova na kartici vjernosti, te stanja računa na darovnoj karticu putem tzv. „price checker“ uređaja.
Stalnim inovacijama i investicijama u razvoj poslovanja Tommy potvrđuje trajnu usmjerenost kompanije ka unapređenju poslovanja i očuvanju liderske pozicije u dalmatinskoj maloprodaji. Tommy je bio i ostaje jedan od vodećih hrvatskih trgovačkih lanaca sa velikim razvojnim potencijalom.
Vrbovsko zove na doček nove godine u podne - bit će to vrhunska zabava za sve uzraste!
Revolucija u njezi kože: Prirodni proizvodi koje morate isprobati!
Elit Premium kućanski pomoćnici: Savršeni pomoćnici kakve bi i Djed Božićnjak poželio ispod bora