Splitsko-dalmatinska županija pokazala je kako intenzivno prati novitete i trendove na globalnoj turističkoj sceni i iste uspješno implementira u Hrvatskoj.
Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije predstavila projekt Turizam 3.0
U hotelu President u Solinu Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske predstavila je projekt Turizam 3.0. Naziv projekta simbolički predstavlja integraciju turističkog sektora u treću fazu evolucije tehnologija na kojima počivaju platforme koje predstavljaju gradivne blokove Interneta. Još jednom, Splitsko-dalmatinska županija pokazala je kako intenzivno prati novitete i trendove na globalnoj turističkoj sceni i iste uspješno implementira u Hrvatskoj. Na predstavljanju projekta demonstrirano je virtualno okruženje unutar sustava Sandbox Metaverse u kojem je dominirao sadržaj kulturne baštine Splitsko-dalmatinske županije.
Kroz ovaj projekt definiran je model implementacije tehnologija koje obilježavaju treću fazu u razvoju Web-a u turistički sektor kako bi isti ostao relevantan i ažuriran svojom ponudom i mogućnostima vlastitog razvoja. Centralni fokus projekta je implementacija NFT-eva kao sredstva u daljnjem razvoju digitalizacije turizma u Splitsko-dalmatinskoj županiji. NFT (eng. Non-fungible Token) predstavlja digitalni zapis podataka koji se nalaze na podatkovnim blokovima zvanim Blockchain.
"U svijetu koji se neprestano razvija i mijenja za sve pojedince i strukture društva neophodno je ostati u koraku s tehnologijama koje ga povezuju kako ne bismo ostali nasukani u komunikacijskim kanalima prošlosti. Implementacija spomenutih tehnologija rezultirala bi informacijskom platformom koja bi iznjedrila nove, suvremene mehanizme za valorizaciju turističke ponude Splitsko-dalmatinske županije kao i samih turista koji je uživaju. Putem novonastalih kanala navedene platforme otvorile bi se nove mogućnosti razvoja usmjerenijih i kvalitetnijih promotivnih aktivnosti lokalnih turističkih zajednica kako bi se osigurala digitalna, moderna i inovativna reprezentacija dalmatinskog turističkog sektora i turizma. S ponosom mogu istaknuti da smo upravo praćenjem tehnologija i trendova te implementacijom istih u našu turističku ponudu jedna od najvažnijih karika u hrvatskom turizmu, naravno, u tom smjeru nastavit ćemo i dalje!" – izjavio je Joško Stella, direktor Turističke zajednice Splitsko – dalmatinske županije.
"Zadovoljstvo je vidjeti da naše Turističke zajednice, primarno Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije uspješno implementiraju nove tehnologije u svoje poslovanje, odnosno u turističku ponudu. Projekt Turizam 3.0 predstavlja značajan iskorak u brendiranju Splitsko – dalmatinske županije kao jedne od najvažnijih turističkih regija u Hrvatskoj." – izjavio je Božo Skoko, profesor s Fakulteta političkih znanosti.
Stručnjak za stratešku komunikaciju i profesor, Domagoj Bebić složio se sa sugovornicima kako projekt Turizam 3.0 predstavlja značajnu promjenu u razvoju turističke ponude u Hrvatskoj. "Uvijek volim istaknuti da Hrvatska može i treba „pričati svoju priču“ na globalnoj turističkoj sceni. Turizam i razvoj turističke ponude dio su naše tradicije. Zahvaljujući geolokacijskom položaju, širokoj i raznolikoj prirodnoj ljepoti, napornom radu, ambicioznosti i inovativnosti Splitsko-dalmatinska županije, Hrvatska, i u kriznim vremenima bilježi značajne turističke rezultate. Upravo je to dokaz koliko je važno ovo što radi TZ Splitsko-dalmatinske županije, strateški razvijati turističku ponudu destinacije."
Projekt Turizam 3.0 odvijat će se polifazno pri čemu su vremenski intervali provođenja aktivnosti pojedinih faza određeni prema godišnjim ciklusima povećanog broja dolaska turista.
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa