Obavijesti

Promo sadržaj

U tijeku su intenzivni radovi na obnovi pruge između Zaprešića i Podsuseda

U tijeku su intenzivni radovi na obnovi pruge između Zaprešića i Podsuseda
2

Zbog radova morale su biti uvedene posebne regulacije prometa te smanjene brzine prometovanja. Tako će biti sve do završetka obnove pa se putnike moli za razumijevanje

Nakon što su radovi na pružnoj dionici između Zaprešića i Savskog Marofa uspješno završeni, obnova pružne dionice Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor nastavljena je na dionici Zaprešić – Podsused Tvornica.

Zbog toga je trenutačno desni kolosijek na spomenutoj dionici zatvoren za promet, dok su na lijevome kolosijeku kojim se prometuje smanjene brzine prometovanja vlakova (više na  https://www.hzinfra.hr/project/podsused-zapresic/).

Između kolodvora Zaprešić i Podsused TV tzv. zatvori pruge planirani su sve do završetka radova na tome dijelu dionice, a što se očekuje u rujnu ove godine. Nakon toga radovi će biti nastavljeni na dionici između Podsuseda i Zagreb Zapadnog kolodvora.

- Radovi na obnovi pruge Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor teku predviđenom dinamikom. Na dionici od Zaprešića do Savskog Marofa već je uspostavljena brzina prometovanja vlakova od 120 km/h, a obnovljena željeznička stajališta Zaprešić-Savska i Brdovec puštena su u funkciju. Dakako, svjesni smo poteškoća s kojima se putnici susreću zbog posebne regulacije prometa, no molimo ih za razumijevanje s obzirom na to da će se obnovom pruge podići razina sigurnosti i omogućiti veća brzina vlakova, što znači da će gradsko-prigradski prijevoz putnicima postati kvalitetniji i privlačniji. - rekli su nam u HŽ Infrastrukturi.

Trenutačno se na spomenutoj dionici izvode radovi na ugradnji zaštitnoga sloja, radovi na objektima te na izmještanju pružnih kabela. U kolodvoru Zaprešić radi se antikorozivna zaštita portala kontaktne mreže. Obnavlja se i stajalište Podsused, u kojemu se uklanjaju stari peroni i uređene površine, a bit će izgrađena i nadstrešnica.

HŽ Infrastruktura u obnovu 17,8 km duge dionice Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor ulaže 365,7 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega se veći dio financira iz kredita Svjetske banke. Radovi su počeli u svibnju prošle godine, a izvodi ih tvrtka Swietelsky. Na cijeloj dionici bit će izvedeni radovi na gornjem i donjem pružnom ustroju, obnova sustava kontaktne mreže i zamjena dotrajalih dijelova signalno-sigurnosnoga i prometno-upravljačkoga infrastrukturnog podsustava. Po završetku obnove vlakovi će cijelom dionicom prometovati brzinom od 120 km/h.

Završetak cjelokupne obnove pruge Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor planiran je na ljeto sljedeće godine.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Znanje je moć: I Bjelovarsko-bilogorska županija pomaže u pripremama za državnu maturu
PROMO

Znanje je moć: I Bjelovarsko-bilogorska županija pomaže u pripremama za državnu maturu

Aplikacija EducirajMe ePripreme za državnu maturu koristi napredne tehnologije, uključujući umjetnu inteligenciju, koja svakom učeniku prilagođava testove na temelju njegovih trenutačnih potreba
Ljubavna priča Prijović i Filipa Živojinovića: 'To je bila sudbina'
NAKON SINA PRIŽELJKUJE KĆER

Ljubavna priča Prijović i Filipa Živojinovića: 'To je bila sudbina'

Raskošna svadba ih je 2018. koštala 400.000 eura, sin Aleksandar stigao je godinu kasnije, a Aleksandra Prijović i Filip Živojinović u ovoj će godini dobiti svoje drugo dijete
Hotel u Zagrebu kakav još niste vidjeli: Spavajte u uredu bivšeg direktora banke, pijte u trezoru!
VINTAGE HOTEL U ZAGREBU

Hotel u Zagrebu kakav još niste vidjeli: Spavajte u uredu bivšeg direktora banke, pijte u trezoru!

Zavirili smo u zagrebački Amadria Park Hotel Capital, zgradu nekadašnje podružnice Wiener Bank-Vereina. Sagrađena je 1923. godine prema projektu uglednih bečkih arhitekata specijaliziranih za gradnju banaka