Promo sadržaj

Komentari 0

U tijeku su intenzivni radovi na obnovi pruge između Zaprešića i Podsuseda

U tijeku su intenzivni radovi na obnovi pruge između Zaprešića i Podsuseda

Zbog radova morale su biti uvedene posebne regulacije prometa te smanjene brzine prometovanja. Tako će biti sve do završetka obnove pa se putnike moli za razumijevanje

Nakon što su radovi na pružnoj dionici između Zaprešića i Savskog Marofa uspješno završeni, obnova pružne dionice Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor nastavljena je na dionici Zaprešić – Podsused Tvornica.

Zbog toga je trenutačno desni kolosijek na spomenutoj dionici zatvoren za promet, dok su na lijevome kolosijeku kojim se prometuje smanjene brzine prometovanja vlakova (više na  https://www.hzinfra.hr/project/podsused-zapresic/).

Između kolodvora Zaprešić i Podsused TV tzv. zatvori pruge planirani su sve do završetka radova na tome dijelu dionice, a što se očekuje u rujnu ove godine. Nakon toga radovi će biti nastavljeni na dionici između Podsuseda i Zagreb Zapadnog kolodvora.

- Radovi na obnovi pruge Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor teku predviđenom dinamikom. Na dionici od Zaprešića do Savskog Marofa već je uspostavljena brzina prometovanja vlakova od 120 km/h, a obnovljena željeznička stajališta Zaprešić-Savska i Brdovec puštena su u funkciju. Dakako, svjesni smo poteškoća s kojima se putnici susreću zbog posebne regulacije prometa, no molimo ih za razumijevanje s obzirom na to da će se obnovom pruge podići razina sigurnosti i omogućiti veća brzina vlakova, što znači da će gradsko-prigradski prijevoz putnicima postati kvalitetniji i privlačniji. - rekli su nam u HŽ Infrastrukturi.

Trenutačno se na spomenutoj dionici izvode radovi na ugradnji zaštitnoga sloja, radovi na objektima te na izmještanju pružnih kabela. U kolodvoru Zaprešić radi se antikorozivna zaštita portala kontaktne mreže. Obnavlja se i stajalište Podsused, u kojemu se uklanjaju stari peroni i uređene površine, a bit će izgrađena i nadstrešnica.

HŽ Infrastruktura u obnovu 17,8 km duge dionice Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor ulaže 365,7 milijuna kuna (bez PDV-a), od čega se veći dio financira iz kredita Svjetske banke. Radovi su počeli u svibnju prošle godine, a izvodi ih tvrtka Swietelsky. Na cijeloj dionici bit će izvedeni radovi na gornjem i donjem pružnom ustroju, obnova sustava kontaktne mreže i zamjena dotrajalih dijelova signalno-sigurnosnoga i prometno-upravljačkoga infrastrukturnog podsustava. Po završetku obnove vlakovi će cijelom dionicom prometovati brzinom od 120 km/h.

Završetak cjelokupne obnove pruge Savski Marof – Zagreb Zapadni kolodvor planiran je na ljeto sljedeće godine.