Poznati glazbenici i kreativci udružili se s ciljem prikupljanja sredstava u velikoj dobrotvornoj kampanji pod imenom „Ljubav spašava svijet“
Udruga Korablja Arka poziva na pomoć u izgradnji kuće za osobe s intelektualnim teškoćama
Udruga Korablja Arka pokrenula je njihovu dosad najveću dobrotvornu kampanju pod nazivom ''Ljubav spašava svijet''. Riječ je o akciji kojoj je cilj prikupiti sredstva kako bi mogla započeti izgradnja prve Arkine kuće za odrasle osobe s intelektualnim teškoćama, ali i sve koji žele biti dio te zajednice.
U suradnji s poznatim hrvatskim glazbenicima, kampanja je obogaćena emotivnom pjesmom „Ljubav spašava svijet“ koja je na prvu osvojila brojne glazbenike. Autor stihova i glazbe je Bruno Kovačić, a aranžman i produkciju potpisuje Dragan Brnas Fudo. Pjesmu izvode Nina Badrić, Marko Tolja, Matija Cvek, Daria Hodnik, sestre Palić, Marko Kutlić, Stjepan Lach, Ivan Dečak i Ivana Marić. Iza spota stoji Tomislav Bagarić i Studio Regnare te redatelj Staš Mlinar. Video spot je sniman u prepoznatljivom Francuskom paviljonu Studentskog centra, a izdavač je Aquarius Records.
Donacijom za Arkinu kuću možete pomoći proširiti rad Udruge i na taj način biti dijelom jedne lijepe humanitarne priče. Udruga Korablja Arka aktivna je već 15 godina i odgovara na društvene potrebe onih kojima je to najpotrebnije, boreći se protiv usamljenosti te odbačenosti. Misija im je izgraditi stabilnu zajednicu koja ima prostora za sve i koja sudjeluje u svakodnevnim aktivnostima, doprinoseći pozitivnim primjerom u društvu.
Voditelj Arke Miron Perić kaže kako radionice, susrete i programe trenutno provode u unajmljenim prostorima koji im odavno nisu dovoljni. „Interes je sve veći i često primamo pozive roditelja da uključimo i njihovu djecu. Iz tog razloga kupili smo svoje prvo zemljište na području Trnave. Mi ne želimo stati na 22 člana, želimo podržati što više osoba s intelektualnim teškoćama'', kaže Perić. Vaša podrška pomaže im u ostvarenju projekta izgradnje dnevnog centra, pružajući sigurno okruženje uz Arkine stručnjake i volontere.
Kampanju, slogan i ime pjesme je osmislila agencija Fabular, a vizualni identitet Damir Mazinjanin.
Svi koji žele podržati ovu plemenitu akciju mogu darovati svoj prilog skeniranjem koda, putem Keks Pay aplikacije ili uplatom na HR6823400091110544439 s naznakom „Ljubav spašava svijet“. Više informacija o njihovom radu i kampanji možete saznati na službenoj stranici Udruge.
Genijalan razlog da ovog vikenda posjetite Varaždin
Klapa Intrade oduševila Zagreb u tri nezaboravne večeri u Lisinskom!
Andrija Premec odmjerio snage s najboljima na finalu Heineken® Star Quality programa