Obavijesti

Promo sadržaj

Veliki iskorak u digitalizaciji poznatog Beauty, Dentex & Health Expo

Veliki iskorak u digitalizaciji poznatog Beauty, Dentex & Health Expo
8

Zagrebački velesajam učinio je iskorak u sajamskom poslovanju u Hrvatskoj i ponudio digitalnu ekstenziju poznatog Beauty, Dentex & Health Expo

Ove godine u online ediciji okupio je renomirane stručnjake koji kroz panel rasprave i predavanja daju svoj osvrt na sveukupnu situaciju koja nas je pogodila. Ovakav hibridni model održavanja sajma usmjeren je na kreiranje i snaženje zadovoljstva izlagača i njihovih proizvoda u realnom i virtualnom vremenu.

Riječ je o edukativnim i stručnim predavanjima renomiranih stručnjaka koji prenose znanje i alate iz različitih područja, a organizirana su u suradnji sa Ivom Belé, trenericom načela uspjeha.

Iva Belé

Uz teme zdravlja i ljepote, možete poslušati i uspješne poduzetnike i stručnjake za marketing. Primjerice Nevena Vretenar, vlasnica marketinške agencije Brainder govori o brendiranju proizvoda u segmentu ljepote i daje praktične upute kako izgraditi uspješan brend. Brendiranje je jedno od temeljnih načela izgradnje uspješnog biznisa te je dugoročni proces u kome se treba gledati šira slika.

Nevena Vretenar

Danas više nego ikad, tržište je preplavljeno ponudom, pogotovo u beauty industriji. Stoga je neophodno brendirati svoje proizvode i usluge kako biste se izdvojili iz mase i postali prepoznatljivi. Također, pažnja se treba obratiti i na emocije koje želimo izazvati kod naše publike.

''Nije dovoljno samo plasirati proizvod ili uslugu i govoriti zašto smo najbolji. Potrebno je stvoriti emociju i graditi emocionalnu povezanost publike s nama.'' – ističe Nevena.

Također, navodi 3 karakteristike koje smatra temeljem uspješnog brendiranja:

  1. Jasnoća
  2. Jedinstvo
  3. Dosljednost

Uz teorijski pristup temi, Nevena sa sudionicima Beauty, Dentex & Health Expo sajma dijeli i razne savjete te primjere iz prakse.

Dubravka Knezović Zlatarić

Korisne informacije možete dobiti u online panelu „Ljepotom do samopouzdanja“ u kome sudjeluju stomatologinja mr.sc. Andrijana Kovačić, profesorica na stomatološkom fakultetu dr.sc. Dubravka Knezović Zlatarić te poznate stručnjakinje Manuela Picard i Marcela Pezo. Misterioznost ljepote uvijek je prisutna i to uvijek u drugačijem obliku. No, ljepota je potreba svih nas, i žena i muškaraca. Kako onda, tako nedefinirana ljepota, može utjecati na naše samopouzdanje?

Kroz panel raspravu Beauty, Dentex & Health Expo 2020, stručnjakinje iz područja ljepote, osvrću se na poznate trendove te daju korisne i primjenjive savjete.

Manuela Picard Marcela Pezo

Da bi ljepota bila dojmljiva, nije dovoljan samo vanjski izgled. Ljepota potiče i iznutra, a kao jednu od najvažnijih stvari ističu kako je važno cijeniti sebe. ''Ako cijenimo sebe, i drugi će nas cijeniti pa će tako i naše samopouzdanje rasti.

U Beauty, Dentex & Health Expo 2020 online ediciji putem Entrio.hr možete naučiti i kako koristiti Instagram za svoje beauty brendove, kako poslovati u nepredvidivim okolnostima, na koje načine izazove možemo pretvoriti u prilike, kao i cijeli niz korisnih savjeta koje donose ugledni stručnjaci i poduzetnici.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona
PROMO

Ana Lokas nova predsjednica uprave Tifona

Ana Lokas imenovana je novom predsjednicom Uprave Tifona. S više od dva desetljeća snažnog iskustva u financijskim i poslovnim sektorima, u svoju novu ulogu na čelu tvrtke donosi bogatu stručnost i dokazano iskustvo u vodstvu.

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje
PROMO

Nutricionistica otkriva kako pravilnom prehranom unaprijediti mentalno zdravlje

Očuvanje mentalnog zdravlja istaknuta je tema u današnjem užurbanom i stresnom suvremenom svijetu. Svakodnevno suočavanje sa izazovnim situacijama i zanemarivanje mentalnog i fizičkog zdravlja mogu imati ozbiljne dugoročne posljedice.
Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana
PROMO

Nadzorni odbor potvrdio Godišnje izvješće Grupe Petrol i društva Petrol d.d. Ljubljana

Grupa Petrol u 2024. planira čistu poslovnu dobit u iznosu od 156,5 milijuna eura