Zvijezda majoneza ponovno je prva na BRANDscore ljestvici u Hrvatskoj, potvrdilo je istraživanje BRANDpuls*, koje ispituje snagu brendova među domaćim potrošačima.
Zvijezda majoneza ponovno je brend broj jedan po izboru potrošača u Hrvatskoj
Prema ovom istraživanju, provedenom za drugu polovinu 2023. godine, Zvijezda majoneza je drugu godinu zaredom zauzela prvo mjesto od čak 1456 brendova, a među top 10 brendova na hrvatskom tržištu našla su se još tri Zvijezdina proizvoda - suncokretovo ulje na drugom mjestu, Zvijezda Ketchup na sedmom i tvrdi margarin Zvijezda stolni na osmom mjestu. BRANDpuls je jedno od najvećih regionalnih istraživanja tržišta, a u Hrvatskoj je provedeno na 1831 ispitaniku u dobi od 16 do 64 godine, koji su brendove vrednovali u 70 FMCG kategorija.
„Imati čak četiri proizvoda među prvih deset najsnažnijih brendova u Hrvatskoj priznanje je na koje smo izrazito ponosni jer potvrđuje da domaći potrošači prepoznaju kvalitetu naših proizvoda i na tome im veliko hvala. Povjerenje koje nam ukazuju motivira nas da nastavimo kontinuirano ulagati u vrhunsku kvalitetu i inovacije, potvrđujući vodeću poziciju Zvijezde u domaćoj prehrambenoj industriji“, izjavila je Dajana Mrčela, članica uprave za prodaju i marketing Zvijezde.
Prvi brend po izboru potrošača, Zvijezdina majoneza, proizvodi se od 1959. godine, a njezinu vrhunsku kvalitetu jamči tradicionalna receptura od svježih žumanjaka i suncokretovog ulja, koja ne sadrži dodane konzervanse, arome i stabilizatore. Zvijezda godišnje proizvede čak 20 milijuna komada majoneze u različitim ambalažama.
Prepoznatljivi Zvijezda proizvodi rezultat su primjene dugogodišnjeg iskustva, korištenja jedinstvenih tradicionalnih receptura i najsuvremenijih tehnologija u proizvodnji te praćenja nutricionističkih trendova. Najviše standarde i kontinuitet kvalitete, Zvijezda, članica Fortenova Grupe, postiže kontinuiranim ulaganjima te sustavima osiguranja kvalitete, a s tradicijom duljom od stoljeća predvodi trendove na domaćem tržištu.
*više o istraživanju možete pronaći na poveznici: https://www.ipsos.com/hr-hr/brandpuls-snaga-branda-1
Dr. Josip Paladino: 'Kod kuće sam papučar, ne jedem ništa cijeli dan i odlično sam'
Naš najbolji neurokirurg, prof.dr. Josip Paladino iza sebe ima 46 godina rada u struci, i nema namjeru stati. Iako stručnjak za mozak, njega kroz život vodi srce, kaže namVeliki tjedni horoskop: Vagama se ne sviđa situacija na poslu, a Ribe će se zbližiti s partnerom
Blizanci će upotrijebiti pravu riječ u pravo vrijeme i odškrinuti vrata suradnji. Mnoštvo korisnih informacija bit će vam dostupnije nego inače, a vaša kreativnost i snalažljivost bit će istaknutiVeliki vodič za Eurosong: Kako glasati, tko će voditi, kada će nastupati naš Baby Lasagna?
U finale Eurosonga prolazi 10 najboljih pjesama iz prvog polufinala, i 10 iz drugog. Uz njih, u finalu se natječu i 'Big 5' zemlje, kao i zemlja domaćin