Obavijesti

Tech

Komentari 23

Razum ispred emocija: Nova Elantra želi vratiti poziciju

Razum ispred emocija: Nova Elantra želi vratiti poziciju
4

Redizajnirana Elantra dobila je potpuno novi prednji dio, koji je osmišljen u skladu s ostatkom ponude Hyundaija, a nova su i stražnja svjetla, no redizajn se nije odnosio samo na izgled

Još kad se zvala Lantra, ali i u idućoj generaciji kad je preimenovana u Elantru, limuzina iz Hyundaija bila je vrlo popularan automobil. Onda je stigao i30, a Elantra je pala u drugi plan. 

U međuvremenu se, naravno, promijenilo i tržište, a ljudi u Hrvatskoj sve više kupuju praktičnije hatchbacke, modele s petora vrata ili karavane. No to ne znači da najnovija Elantra ovdje nema što tražiti. I njen segment u kojem joj konkuriraju, primjerice, Fiat Tipo i Toyota Corolla, dosta je popularan, prvenstveno što tradicionalistima koji vole limuzine nudi mnogo prostora i opreme za razumnu cijenu. Redizajnirana Elantra dobila je potpuno novi prednji dio, koji je osmišljen u skladu s ostatkom ponude Hyundaija, a nova su i stražnja svjetla. Iz bilo kojeg kuta je pogledali, Elantra je za razliku od većine konkurenata atraktivan i upadljiv automobil. No redizajn se nije odnosio samo na izgled.

Elantra je zbog promjena u konstrukciji i korištenim materijalima 30% čvršća od prethodnog modela, što doprinosi boljem ponašanju u vožnji, a osjetno je poboljšana i zvučna izolacija. Ponuda prostora u unutrašnjosti je izdašna, no prtljažnik je s 407 litara među najmanjima u klasi. Ipak i to je dovoljno za obiteljske potrebe. Elantra je bila i ostala automobil namijenjen vozačima koji preferiraju komfor i ne vole previše juriti. Upravljač je za sportsku vožnju jednostavno premalo izravan, a ovjes više voli lagano krstarenje nego jurnjavu kroz zavoje. Pritom se vrlo dobro nosi s lošim cestama i neravninama.

Motor je vrhunski pogođen za ovaj auto. Snažni dizel iz obujma od 1,6 litara razvija 136 KS i 300 Nm okretnog momenta. Brojke na papiru (10,5 sekundi do 100 km/h i 190 km/h) možda i ne prate njegovu snagu, no u vožnji otvorenom cestom, primjerice prilikom pretjecanja, djeluje uvjerljivo. Pritom smo tijekom testa trošili 5 l/100 km na otvorenoj cesti i 6,5 u gradu. Iznos od 160.990 kuna nije malen, no s obzirom na bogatu opremu i snažan dizel, Elantra daje vrlo dobru vrijednost za uloženi novac. 

TVORNIČKI PODACI
masa: 1350 kg
dimenzije: 457x180x145cm
obujam:  1582 ccm
snaga:  100 kW/136 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  10,5 s
najveća brzina: 190 km/h
potrošnja:  4,5 l /100 km
cijena:  160.990 kn (testni model)   157.490 kn (bez doplata)

Testirana Hyundai Elantra 1.6 CRDI Comfort plus u opremi ima 17” alunaplatke, parking senzore, kameru za vožnju unatrag, dvozonski automatski klima uređaj...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 23
iOS 26.2 ima skrivenu funkciju u postavkama. Jeste li isprobali?!
MNOGI NISU ZNALI

iOS 26.2 ima skrivenu funkciju u postavkama. Jeste li isprobali?!

Nedavno je stiglo ažuriranje 26.2 koje je donijelo nekoliko sjajnih poboljšanja, ali i problema
Galaxy S26 Ultra bit će pravi 'snagator'. Cure novi detalji
PUNIT ĆE SE PUNO BRŽE

Galaxy S26 Ultra bit će pravi 'snagator'. Cure novi detalji

Najnovije informacije iz regulatornih agencija potvrdile su dvije ključne nadogradnje koje će obradovati mnoge – globalno dostupan Snapdragon čip i osjetno brže punjenje
VIDEO Marathon stiže u ožujku, Bungie otkrio kako će izgledati  borbe u novoj velikoj pucačini
NOVI DETALJI PUCAČINE

VIDEO Marathon stiže u ožujku, Bungie otkrio kako će izgledati borbe u novoj velikoj pucačini

U novom prikazu vidljiva su značajna vizualna poboljšanja, od modela likova do okoliša koji su sada mračniji, prljaviji i opasniji, što bolje odgovara žanru "extraction shootera"