U tim situacijama vozači se moraju uvjeriti da sigurno mogu prijeći pružni prijelaz. Vlak uvijek ima prednost. Ako signalizacija ne radi vrijedi pravilo Andrijinog križa
Signalizacija nije radila, vlak je prošao ispred automobila
U noći na nedjelju na željezničko-cestovnom prijelazu Sesvetska Selnica, između kolodvora Sesvete i Dugo Selo, rampa pružnog prijelaza nije bila spuštena niti je radila zvučno-svjetlosna signalizacija u trenutku prolaska teretnog vlaka. Nije bilo nikakve oznake, niti upozorenja da je sustav izvan funkcije. Srećom je vlak prolazio kada sam naišao, jer inače ne gledam dali ide vlak ako je rampa podignuta vjerujući u ispravnost sustava, rekao nam je Mario, čitatelj koji je snimio fotografije. U ovom slučaju, kaže dobro je prošao. U Hrvatskim željeznicama kažu da u RH ima oko 1500 pružnih prijelaza. Nažalost, sustavi signalizacije mogu se pokvariti i kvare se.
- Najvažnije je u takvim situacijama da se vozači ponašaju u prometu kao je upozorenje za pružni prijelaz označeno samo Andrijinim križem. Moraju se uvjeriti da sigurno mogu prijeći pružni prijelaz jer vlak uvijek ima prednost - rekli su nam u HŽ-u. Osim toga, u takvim situacijama prometnik uvijek obavijesti strojovođu koji nailaskom na pružni prijelaz staje te potom vrlo sporom vožnjom kreće dalje. U svakom slučaju, vozači budite oprezni na pružnim prijelazima čak i ako su rampe podignute, upozoravaju u HŽ-u.