PJEVAČICE POSTALE MANEKENKE Poslije Severine i Indire Vladić i Nina Badrić postala je zaštitno lice bosansko-hercegovačkog proizvođača moderne obuće
Čije cipele su ljepše? Severina, Indira i Nina kao manekenke...
Iako je na pozornici stalno gledamo u štiklama, Nina Badrić (41) novu reklamu snimila je u ravnim čizmama. Nakon što su plakati na kojima pozira sa skupim švicarskim satovima obišli svijet i nakon što je postala zaštitno lice bečkog luksuznog nakita, Nina Badrić pristala je reklamirati i cipele.
- Izabrali smo je jer je vole i cijene svi na prostorima bivše Jugoslavije. Nina je bila idealna za našu novu kampanju jer smo novu kolekciju namijenili ženama njezine dobi - rekli su nam proizvođači obuće iz BiH.
Nova kolekcija, čije je zaštitno lice Nina, počet će se prodavati od 1. kolovoza. Pjevačica je s brendom potpisala ugovor na godinu dana. Hoće li neka od linija nositi Ninino ime, još se ne zna. Sličan manekenski posao za hrvatski brend nedavno je odradila i Indira Vladić (39). Dok Nina još ne zna hoće li cipele koje reklamira nositi na koncertima, pjevačica dance benda Colonia pohvalila se kako rado pjeva u vrtoglavim štiklama koje nosi na plakatima, a neke od tih cipela nosi i svaki dan.
- Ne znam koliko pari imam. Cipela nikad dosta pa se može reći da sam prava ovisnica o njima - rekla je Indira.
Trend reklamiranja obuće pokrenula je Severina (41). Splićanka je već dvije godine zaštitno lice slovenske modne kuće. Dok je bila trudna, snimila je šaljivi video u kojem je poučavala žene kako pravilno hodati u štiklama. Sin Aleksandar (1) krajem prošle godine, kad je imao samo devet mjeseci, i sam se pojavio u reklami s mamom. Za prvi manekenski posao nije dobio honorar, ali proizvođač mu je darovao dječje cipele.