U sklopu turneje 7. listopada pjevaju u Areni Zagreb, a zatim nastupaju u Splitu, Osijeku, Slavonskom Brodu i Rijeci. Scenografija je nastajala mjesec i pol dana
Grupa Hladno pivo na turneju kreće s više od 30 tona opreme
Grupa 'Hladno pivo' kreće na turneju 'Kud Pivo tud i ja' u skopu koje će u petak, 7. listopada, nastupiti u Areni Zagreb dok će 14. listopada pjevati u Splitu, 21. listopada u Osijeku, 22. listopada u Slavonskom Brodu te 28. listopada u Rijeci. Na turneji se koristi više od 30 tona opreme koja se doprema sa šest šlepera dok na postavljanju scenografije radi više od 100 ljudi. Autorski dvojac, ilustratori i animatori Zdenko Bašić i Manuel Šumberac, osmislili su i dizajnirali 'Svijet glamura' za cover albuma i vizaul plakata stvarajući svojevrsnu 'slikovnu knjigu' baziranu na tekstu i pojavi Hladnog piva.
Njihov dizajn bend je jako dojmio pa su ga odlučili koristiti i kao logo Hladnog Piva. Splitski umjetnik Renato Stefanović prema tome je koncipirao scenu koja će biti postavljena na koncertima. Scenografija za turneju nastajala je mjesec i pol dana nakon što se skrojilo i sašilo 700 m2 platna, izrezalo i zaljepilo šest metara stiropora, dasaka itd. te probušilo i zaljepilo 500 ping pong loptica.