Coperni je francuski brend koji je posljednjih par godina postigao veliku slavu u svijetu mode te se referira na nove tehnologije, eksperimente i dizajn koji uključuje moment iznenađenja
Kako je nastala haljina koja je zapanjila sve? Oko Belle Hadid stvorili su je u osam minuta
Pariški tjedan mode imao je veliko iznenađenje - Bella Hadid (25) je na reviji francuskog brenda Coperni, čiji su autori Sébastien Meyer i Arnaud Vaillant, dobila sprejanu haljinu. Na pistu je izašla u gaćicama te joj je tim tehnologa doslovno stvorio haljinu iz limenke, sprejanjem. Radi se o 3D tehnologiji koju je osmislila londonska tvrtka Fabrican Ltd. 2003. godine osnovao ju je dr. Manel Torres.
Naime, Torres je osmislio teksturu za koju je istaknuo da mora 'pristajati uz tijelo na čaroban način, poput druge kože'. Kompanija danas proizvodi 'materijal koji se raspršuje iz limenke u obliku aerosola'.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Na pariškoj je reviji njegov izum predstavljen za modnu kuću Coperni, a proces je trajao oko 8 minuta, koliko je trebalo Hadid da 'odjene' kreaciju.
Coperni je u izjavi za WWD objavio da je materijal napravljen od 'kratkih vlakana povezanih polimerima i biopolimerima te zelenim otapalima koja ispare nakon sprejanja na površinu te ostane samo 'tekstil'.
Tekstura se može mijenjati ovisno o vlaknima, vezivu i načinu nanošenja spreja.
Novonastali materijal je moguće i prati, pa čak i integrirati u neku drugu odjeću, kao i - s raznim uređajima koji prate zdravlje onoga tko to nosi - komentirao je brend.
Iako je u početku bio namijenjen modi, kompanija Fabrican potvrdila je da ova tehnologija ima neograničenu primjenu.
To za sada uključuje CBD flastere za ublažavanje bolova, zaštitnu odjeću poput brzo proizvedenih maski za lice, mogućnost izrade higijenskih maramica ili instant spužvica, piše Yahoo.
POGLEDAJTE VIDEO: TREĆA EPIZODA ‘TKO JE KRIV' S JURAJEM ŠEBALJEM