Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
1 komentara

Pet novih hitova u utrci je za glazbenu nagradu Cesarica

U utrci za prestižnu glazbenu nagradu za hit godine po izboru publike je pet novih hitova. Glasovati možete do do nedjelje, 25. kolovoza u ponoć

1 komentara

Novi krug glasovanja za hit mjeseca je u tijeku, a traje do nedjelje, 25. kolovoza. Publika će tijekom sljedeća dva tjedna na službenoj web i Facebook stranici te na javnom Viber profilu Cesarice moći glasovati za pjesme:

Gori ulica - Boris Novković
Kuća naše pisme - Goran Karan, Tedi Spalato i klapa Sv. Juraj HRM
Lubenica - Lidija Bačić Lille feat. Miki Solus
Vidi se izdaleka - Damir Kedžo
Volim te, volim - Nina Badrić

Za predložene pjesme s liste za srpanj publika može glasovati do nedjelje, 25. kolovoza u ponoć, a glasovati se može putem online kanala za komunikaciju: Facebook stranice Cesarica  i Viber javnog profila Cesarica te na službenoj stranici 

Novi hit singl Borisa Novkovića 'Gori ulica' posvetio je svojoj šestomjesečnoj kćeri Si.

- Od kada je malena Si došla u naš život, čini mi se da više ne mogu napisati tužnu pjesmu i ne mogu skinuti osmijeh s lica. Te pozitivne emocije ćete sigurno prepoznati i u mojoj novoj pjesmi, kaže Boris.

Soundtrack za istoimenu seriju 'Čista ljubav' i 'Moskva' pjesme su koje su postale milijunaši na YouTubeu i jedne od najemitiranijih pjesama u regionalnom eteru, a koje je Boris Novković objavio u prethodnih godinu dana. Pjesma 'Gori ulica', za koju glazbu i tekst potpisuje upravo Boris, logičan je nastavak njegovog 'novog vala' koji je publika vrlo dobro prihvatila. Praćena odličnim spotom, na kakve je Boris navikao svoju publiku, 'Gori ulica' je pravo osvježenje u radijskom eteru u ljetnim mjesecima, te sjajna najava nadolazećeg studijskog albuma u izdanju Croatia Recordsa.

Apsolutni pobjednici 59. Splitskog festivala su Goran Karan, Tedi Spalato i klapa Sv. Juraj HRM koji su osvojili glavnu nagradu stručnog ocjenjivačkog suda, ali i nagradu publike! 'Kuća naše pisme' priča je o Dalmaciji, pjesma koja stihovima i glazbom slavi neprolaznu ljepotu našeg kraja. Pjesma koja govori o onome najboljem što smo naslijedili od prošlih generacija i onom što nam valja sačuvati i s ljubavlju ostaviti za one koji će doći poslije nas.

Originalan i bogat aranžman, kao i vrhunska produkcija, djelo su Nikše Bratoša, a vokalni aranžman za klapu je osmislio Mario Božić, umjetnički voditelj klape Sv. Juraj HRM.
Goran je svoju pobjedničku skladbu napisao u dva dana inspiriran pogledom na stare dalmatinske kuće: 'Pjesma Kuća naše pisme nastala je dok sam šetao psa, na livadi blizu Dicma. U jednom trenutku pustio sam psa s uzice, da se istrči. Dok je on jurcao gore-dolje, ja sam gledao oko sebe. Udisao sam zrak, uživao u zelenilu i pogledu na stare dalmatinske kuće s dvorovima u kojima su nekoć odzvanjali glasovi porodica, smijeh djece... I onda mi je samo u jednom trenutku došla inspiracija. Imao sam uza se olovku i list papira, sjeo sam pod drvo i tamo u hladu zapisao par stihova, a melodija mi se već rađala u glavi. Drugi dan pjesmu sam dovršio pa se može reći kako je skladba Kuća naše pisme nastala u samo dva jutra.'

Pravo ljetno osvježenje: Lidija Bačić Lille ima jednu osvježavajuću 'Lubenicu' za sve! U duetu s Miki Solusom je nastala zarazna i zabavna pjesma koja vas tjera na ples i opuštanje. Pjesmu su napisali Miki Solus i Fayo, aranžman je radio Miki Solus, a miks Branimir Mihaljević. Spot je radila ekipa Neo Visuals.

 - Snimali smo spot u Novalji, prekrasan dan i puno zabave i smijeha. Bilo je tu kupanja, nogometa, auta i džipova, lubenica, jet ski- ja, plesa... Drago mi je da sam napravila jednu ljetnu pjesmu i vjerujem da će se ljudi osjećati lubeničasto i pjevušiti: Moja lubeeenicaaa…rekla je Lidija o 'Lubenici'.

 - Ja cijeli život mlatim te lubenice i bilo je vrijeme da ih opjevam. Lille repa bolje nego Jay-Z, a i provozala me u starom džipu iz Bombaya pa je ovo bilo jedno zaista zabavno iskustvo. Vozio sam jet-ski, spustio se niz tobogan i pucao po golu ala Roberto Carlos u onoj famoznoj nogometnoj reklami u kavezu. Uživajte u pjesmi i zalubenite se ovo ljeto. Ne sumnjamo kako će Lubenica osvježiti i obilježiti ovo ljeto, rekao je Miki o pjesmi.

Damir Kedžo, jedan od najboljih i najperspektivnijih mladih pjevača, u novoj brzoj i modernoj pjesmi 'Vidi se izdaleka' slavi i pjeva o ljubavi. Ovo je prva zajednička pjesma iza koje stoji jak autorski tim Ante Pecotić (glazba i tekst) i Bojan Šalamon Shalla (aranžman, produkcija, mix i mastering).

- Čim sam čuo demo znao sam - to je to. Iako je drugačija od svih mojih dosadašnjih pjesama odmah sam bio siguran da je stvorena baš za mene. Uživao sam u stvaranju pjesme, bilo je jako kreativno u studiju i brzo smo dobili final. Vidi se izdaleka pjesma je o ljubavi, radosti i ljepoti i točno opisuje životnu fazu u kojoj sam trenutno. Lijepo mi je u svakom pogledu i to se 'vidi izdaleka’', rekao je Damir Kedžo.

Snimajući pjesmu u studiju Damir je već imao viziju spota, točno je znao kako, gdje i s kim želi snimiti spot koji će dočarati stihove pjesme. Za partnericu u spotu odabrao je Helenu Janjušević, koja je donedavno s njim plesala u showu 'Ples sa zvijezdama'.

Helena i Damir donose nam jedan ljetni dan u životu dvoje ljudi koji se vole i sretni i opušteni uživaju u zajedničkim trenucima, a u spotu su se čak okušali i u vožnji jet skijem. Spot je nastao u produkcijskoj kooperaciji Redesign Films & N.O. Production, a režiju potpisuju Hugo Vojak i Mladen Đaković.

Na prekrasnom imanju obitelji Veljka i Olge Drinković, Plage Cachée Glamping u Jelsi na otoku Hvaru, Nina Badrić snimila je spot za pjesmu 'Volim te, volim'. Prirodna ljepota otoka je bila savršena kulisa za romantične kadrove u kojoj su glavni akteri Nina i hrvatski glumac Slavko Sobin.

Pod redateljskom palicom Daria Radušin, Nina je ekranizirala pjesmu za koji je sama napisala glazbu i tekst: 'Ovu pjesmu napisala sam još prije četiri godine i čekala je do sada 'u ladici'. Nakon pjesama Dani i godine i Rekao si čini mi se da je baš sada za nju pravo vrijeme da je ljudi čuju. Slavko Sobin bio je idealan odabir za spot jer nosi u sebi tu emociju i toplinu koja je bila potrebna za priču o kojoj pjesma govori. Priču o ljubavi koja ostaje i ima sretan kraj.'

Produkciju i aranžman potpisuje Predrag Martinjak, a aranžman gudača napisao je Ante Gelo.

 

Podsjetimo, Cesarica je nagrada publike za hit godine, a kako bi se publici predstavio što veći broj najuspješnijih i najpopularnijih pjesama, svakog mjeseca predstavlja se pet pjesama koje konkuriraju za hit mjeseca. Ona pjesma koja osvoji najveći broj glasova publike bit će nominirana za Cesaricu te u siječnju 2020. godine ulazi u finalni krug glasovanja. Publika će tada među nominiranim pjesmama birati hit godine, a statua Cesarice bit će dodijeljena pjesmi koja će u finalnom krugu osvojiti najveći broj glasova publike. Tko će biti dobitnik Cesarice 2019. ovisi samo o publici, a to ćemo saznati na završnoj svečanosti treće dodjele nagrade Cesarica koja će se održati 21. siječnja 2020. godine.

 

 


 

Tema: Muzika

Message