Želim se ispričati i preuzimam svoju odgovornost, greške se događaju, nisam nikada htio provocirati s ovako teškom temom koju i sam osuđujem, rekao je Demna Gvasalia
Šef Balenciage nakon sramotne kampanje s djecom: 'Ispričavam se, ali nije mi to bila namjera'
Direktor Balenciage, Demna Gvasalia (41) oglasio se povodom burnih reakcija publike nakon reklame u kojima prikazuje djecu u neprimjerenom kontekstu.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
![viral uništila skupu odjeću](https://img.24sata.hr/9OYuoUjxx-42Yu6lPWSTMsrFLLI=/880x587/smart/media/images/2022-48/screen-shot-2022-11-30-at-15-42-16.jpg)
- Želim se ispričati zbog pogrešno odabranog koncepta kampanje i preuzimam svoju odgovornost. Bilo je neprikladno da djeca promoviraju stvari koje nemaju nikakve veze s njima. Iako ponekad kroz svoj rad volim isprovocirati ljude, nikada nisam imao namjeru to raditi s tako strašnom temom kao što je zlostavljanje djece, koje osuđujem - napisao je Demna na Instagramu.
![](https://img.24sata.hr/sSNbt8z6TGwWPnqNLX5phhHVS98=/622x0/smart/media/images/2022-48/demna_hVNNv0Z.jpg)
Dodao je i da će poduzeti sve mjere kako bi izbjegao potencijalne greške u budućnosti te kako bi zaštitio dobrobit djece.
Podsjetimo, Balenciaga je objavila reklame na kojima djeca nose plišane torbe s medvjedićima vezanima remenjem u sado-mazo stilu te u drugom primjeru prikazuje dokumente američkog Vrhovnog suda koji se odnose na slučaj dječje pornografije.
- Iskreno se ispričavamo za svaku uvredu koju je blagdanska kampanja možda uzrokovala. Naše plišane torbe s medvjedićima nisu trebale biti prikazane s djecom u ovoj kampanji. Odmah smo uklonili kampanju sa svih platformi - piše u objavi.
POGLEDAJTE 24 PITANJA S GLUMICOM IZ HIT SERIJE 'KUMOVI':