Dio zarade od prodaje nove kolekcije bit će doniran organizaciji koja prikuplja novac kako bi se najsiromašnijim ljudima na svijetu omogućio pristup pitkoj vodi
Zanosna Beyonce otkrila čari reklamirajući badiće za H&M
Pjevačica je nedavno postala zaštitno lice nove ljetne kolekcije švedskog lanca ulične mode H&M. Nakon fotografije na kojoj je pozirala u košuljici i
vrućim hlačicama s cvijetom u kosi zavaljena na ležaljci na plaži na
Bahamima, svjetlo dana ugledale su i ostale fotografije pjevačice iz
nove kampanje H&M-a. Beyonce Knowles (31) pozirala je pred objektivom Ineza van Lamsweerdea i Vinoodha
Matadina u badićima s cvijetom u kosi i piercingom u pupku. Do izražaja je došla zavidna figura pjevačice koja je prije 15 mjeseci rodila prvo dijete, djevojčicu Blue Ivy Carter.
- Oduvijek sam voljela H&M-ov pristup modi.
Ovom kampanjom pokušali
smo dočarati sve emocije jedne žene kroz četiri elementa: vodu, vatru,
vjetar i zemlju. Snimanje je bilo jako zabavno. Osjećala sam se kao da
snimam video za neku od svojih pjesama - komentirala je pjevačica koja je sudjelovala u kreiranju novih modela i tako cijeloj kolekciji dala i svoj osobni pečat.
Nova kolekcija na
police trgovina stiže u svibnju pod imenom 'Beyonce as Mrs. Carter for
H&M', a 25 posto prihoda od zarade bit će donirano organizaciji koja prikuplja novac kako bi se najsiromašnijim ljudima na svijetu omogućio prisup pitkoj vodi.