Sport

Dina Levačić: Opekla me jedna od najopasnijih životinja! Bol je bila strašna, paralizirajuća...

Baš kad sam ušla u zaljev i kad se more smirilo, naišlo je jato tuljana i par pingvina. Pravili su mi društvo i baš su me razveselili, a onda sam osjetila strahovitu bol jer me opekla 'Bluebottle' kazala je Dina Levačić.

Dva maratona su iza mene, nadam se da ću dobiti priliku plivati i treći, ali sve ovisi o vremenu. Tu sam još šest dana, nadam se da će se vrijeme smilovati i da ću preplivati i kanal koji dijeli Robben Island s kopnom – kazala je naša daljinska plivačica Dina Levačić dan nakon što je preplivala zaljev pored Cape Pointa.

Izjava Dine Levačić 01:29
Dina je opet uspjela preplivati maraton: 'Kao da si u perilici'

- U početku je bilo dosta valovito, što je i za očekivati jer se u blizini sudaraju Atlantski i Indijski ocean, do samog rta sam plivala protiv struje ali na koncu se ocean smirio i za nešto više od dva sata sam izašla na Buffalo beach.

Dina Levačić preplivala Cape point

- Za mene je ovo bilo jedno od posebnih plivanja, impresivan je pogled i samo saznanje da južnije od tebe nema baš ništa sve do Antarktika. Oblačno vrijeme pojačava dojam strahopoštovanja, iako se radi o Nacionalnom parku koji je prekrasan sam po sebi. Nisam puno vidjela dok sam plivala, ali mama je napravila jako puno fotografija da imam za uspomenu – ispričala nam je Dina.

Temperatura oceana bila je iznenađujuće visoka, 18-20 stupnjeva, ali ipak nije sve prošlo bez problema.

- Baš kad sam ušla u zaljev i kad se more smirilo, naišlo je jato tuljana i par pingvina. Pravili su mi društvo i baš su me razveselili, a onda sam osjetila strahovitu bol jer me opekla "Bluebottle". Najlakše je reći da je to velika plava meduza, ali to u stvari nije meduza nego nakupina morskih organizama... Bol je bila strašno jaka, paralizirajuća, ali na sreću kratko je trajala i nije ostavila ožiljak, na koži je malo crvenila kao kad ubode komarac. Iz broda koji me pratio vidjeli su ih još ali sam ih na sreću izbjegla – kaže nam Dina, pred kojom je još zadnji izazov na južnoafričkoj turneji, plivanje od otoka Robben na kojem je zatvorsku kaznu služio Nelson Mandela.

'Bluebottle', odnosno Modri loptaš, spada u jedne od najotrovnijih životinja na svijetu. Živi na površini mora veličine 28-30 cm. Čovjeku može dodirom nanositi strašnu bol. Otrov najčešće rabi za paraliziranje riba kojima se hrani.

POGLEDAJTE VIDEO:

Dinu Levačić opekla opasna životinja 00:52
Dina Levačić preplivala Cape point

- Sve će ovisiti o vremenu, trenutno jako puše, postoje neke naznake da bi se u narednih par dana vrijeme moglo barem malo smiriti i da bih mogla dobiti priliku plivati. Nadam se da neće biti tako valovito kao na Falls Bayu, kada su "mrtvi valovi" dolazili iz jednog smjera a valovi nošeni vjetrom iz drugoga, pa sam u nekim trenutcima imala osjećaj kao da plivam u perilici rublja...

Dok čeka, Dina ne gubi vrijeme. Svaki dan trenira, odrađuje online dio svakodnevnog posla i odlazi na izlete.

- Otac i sestra su otputovali kući pa smo sada tu samo mama i ja. Dok su i oni bili tu napravili smo par obiteljskih izleta, na Boulders plažu s pingvinima, na Cape Point i Rt dobre nade, bili smo i na Robbenu, na ronjenju s bocama...

Erlić: Skupljali smo boce i živjeli u štali. Plakao sam svaku večer kada sam došao u Dinamo...
OTVORIO DUŠU

Kao mali sam navijao za Hajduk i nadam se da ću jednog dana zaigrati na punom Poljudu. A završio sam za kuhara i volio bih napraviti ručak Severini i večeru Cristianu Ronaldu. Benzema se naljutio kad sam ga uštipnuo

Prosinečki: Priča se da Robert pije, a ne pije. Kao i da je Boban homoseksualac, a znam da nije
ŽUTI SE OTVORIO

Ja sam dobar s Davorom, nemam nikakav problem s njim. Nismo se družili nešto previše ni kad smo bili igrači, ne družimo se ni sada, rekao je Prosinečki
Mudražija za 24sata: Slavili smo dugo u noć, a i Kulenović nam je došao platiti rundu pića!
JUNAK KOLA

Plus+ Trebate pitati našega kapetana Matea Marića kako se sad osjeća, on je sad ozbiljno ugrozio bratu put do naslova prvaka. Ali i naš je Mara dugo feštao s nama, kakvo bi to bilo slavlje bez kapetana, kaže Mudražija