Brazilsko SP bilo je po mnogočemu drugačije od svih prijašnjih. Do izražaja je dolazilo praćenje putem društvenih mreža koje je bilo dostupnije i raširenije no ikad
Hrvati s Facebooka podržavali su Čile, Njemačku, Kolumbiju...
Statističari s najpopularnije mreže Facebooka objavili su analizu praćenja pojedine države sudionice Mundijala i migraciju navijačkog tijela nakon što bi njihova reprezentacija ispala s SP-a.
63 posto Hrvata na Facebooku u grupnoj fazi najveću je podršku davalo izabranicima Nike Kovača, potom je slijedila Italija sa sedam posto, a jedan postotni poen manje imala je Bosna i Hercegovina.
U osmini finala, nakon odlaska naših kući, odlučili smo se za Čile s 23 posto ispred Njemačke s 22, a u četvrtfinalu simpatije su nam podjednako bile uz Kolumbiju (32 posto) i Njemačku (31 posto). U polufinalu i finalu prednost je uvjerljivo odnijela Njemačka s dvije trećine odnosno tri četvrtine podrške navijačkog tijela na "Fejsu".
Naši susjedi iz Bosne i Hercgovine imali su puno raspršenije navijače, pa je tako u grupnoj fazi svega nešto manje od polovice "facebookaša" podržalo BiH (48 posto), a Hrvatsku je podržavalo 16 posto ljudi. Od nokaut-faze prednost je imala samo Njemačka.
Podršku su u popularnoj mreži mjerili na nekoliko načina: odabirom jedne od zastava prilikom objave gledanja neke utakmice, preko ankete na posebnoj stranici posvećenoj SP-u i dijeljenjem poruka poput "Go Team USA", "Vai Brasil" i sličnim pripadajućim hashtagovima.