Sport

Luka Modrić odabrao broj 19: Želim osvajati titule s Realom

Jako sam sretan, ponosan i počašćen što sam u najvećem klubu na svijetu. Uzbuđen sam što sam ovdje i jedva čekam početi trenirati i igrati, rekao je Modrić

Ušao je dvoranu za konferenciju noseći Realov dres s brojem 19, a novinari i fotografi nestrpljivo su ga dočekali poput kralja. Kako i ne bi kad svako tko dođe u 'kraljevski klub' dočekan s velikom pažnjom, a iščekivanje je u slučaju Luke Modrića bilo tim već što se njegov dolazak očekivao mjesecima.

U ponedjeljak je konačno i stigao u najtrofejniji klub svijetu, a sasvim razumljivo 'ptica', kako su Luku već nazvali španjolski novinari, imao je osmijeh od uha do uha. San je postao stvarnost.

- Otegnulo se. Ali ovdje sam i jako sam sretan, ponosan i pošašćen što sam u najvećem klubu na svijetu. Uzbuđen sam što sam ovdje i jedva čekam da počnem trenirati i igrati - rekao je u uvodu Modrić dok je konferenciju za medije s novinarima 'moderirao' legendarni Emilio Butragueno.

- Cilj mi je izboriti mjesto u prvoj momčadi.  Želim osvajati naslove s Realom, Ligu prvaka, prvenstvo, kup... to mi je želja i izazov - izjavio je Luka i spremno i skromno odgovarao na sva pitanja.

- Volim igrati tehnički nogomet. Za bivši klub igrao sam na svim pozicijama u vezi. Bit ću sretan igrati na bilo kojoj poziciji. Spreman sam na sve, svjestan sam da će biti teško, ali imam potrebnu kvalitetu. Moram uživati u nogometu i popraviti svoje nogometne vještine kao i pomoći svojoj momčadi.

Novinare je brinula fizička (ne)spremnost hrvatskog reprezentativca, no Modrić ih je uvjerio da je sve u redu.

- Bio mi je teški period. Mjesec dana bio sam bez momčadi. Veselim se početku igranja s momčadi. Ovo mi je velik izazov u karijeri. Ali osjećam se dobro. Spreman sam, ali trener će odlučiti kad ću početi igrati. Moram biti iskren jer mi ne nedostaju utakmice, trenirao sam osobnim trenerom i odigrao utakmicu za Hrvatsku. Trebat će mi nekoliko utakmicu da dosegnem visoki nivo forme - rekao je Luka.

Modrić bi već mogao biti u konkurenciji za uzvrat španjolskog superkupa protiv Barcelone.

- Tek moram trenirati s momčadi, ali spreman sam igrati protiv Barce.

Po dolasku u Madrid oko pola 12 pa do predstavljanja u 15 sati Modrić se nije stigao vidjeti s trenerom Joseom Mourinhom, ali svjestan je stanja u 'kraljevskom klubu' nakon što je u dva kola upisao remi i poraz.

- Gledao sam sve tri utakmice. Moram reći da nije važno kako započnete prvenstvo već kako ga završite. Ovo je najjača liga na svijetu i najbolji klub na svijetu. osvojili su toliko trofeja i imali toliko dobrih igrača. Veselim se igrati s Cristianom Ronaldom, Higuainom, Di Marijom, Özilom, Alonsom...

Neizbježan je bio osvrt na četiri godine provedene u Tottenhamu.

- Ponašanje Tottenhama me nije izbacilo iz takta. Klubu sam zahvalan za četiri fantastične godine, uživao sam u svakom trenutku. Želim zahvaliti svima koji su pomogli meni i mojoj obitelji. Ovo mi je nova stranica u životu. Tottenhamu ništa ne znamjeram bez obzira što se pričalo, osjećam samo zahvalnost.

Na pitanje koji su mu nogometni uzori Modrić je odgovorio.

- Igrači koji me inspiriraju je Boban koji je igrao za Milan, jedan od najboljih igrača Hrvatske i Francesco Totti.

Objasnio je razlog zašto je odabrao broj 19.

- Prvi put kad sam čuo da se Real interesira za mene bilo je prije Europskog prvenstva i bio sam jako uzbuđen kad sam to čuo. Broj 19 nisam izabrao zbog nekog posebnog razloga. Nije ostalo previše slobodnih brojeva.

Pratite tijek Modrićevog dolaska u Real Madrid:

14.46 Modrić je izašao na travnjak Santiago Bernabeua i dresu Reala i pozdravio okupljene navijače. Nosit će broj 19

14.33 Luka Modrić je stigao na Santiago Bernabeu

14.29 Španjolski novinari Luki Modriću već su nadjenuli nadimak - 'El Pajaro' što znači ptica

14.12 Službeno predstavljanje najavljeno za 14 sati ponovno kasni i ne zna se točno kad početi. No ako smo mogli čekati toliko dugo za potpis, onda je ovo danas mačji kašalj

13.45 Transfer je prokomentirao i bivši igrač Tottenhama te Barcelone Gary Lineker: "Zanimljiva suradnja između Reala i Spursa. Nisam siguran kako će sve to ispasti - možda zamjenom trenera!"

13.41 - "Dobrodošao u bijelu kuću Luka! Donijet ćeš nam dobro!", "Barcelona, s Lukom Modrićem smo vas već prešli na tablici!", "Bravo za Real! Ovo je pravi put za klub!", "Luka, pomozi Realu!", samo su neki od mnogobrojnih komentara dobrodošlice Realovih navijača na službenoj Facebook stranici. Više pročitajte OVDJE.

13.24 - "Luka mora znati ovo: U Realu se svaki dan mora pobjeđivati. I na treningu! U Realu znaju samo za pobjede. I dobre igre. Pobjeđuješ li 1:0, dočekat će te zvižduci, nikoga ne zanimaju takve pobjede", rekao je prvi Hrvat u Realu Robert Prosinečki. Više pročitajte OVDJE.

13.04 - Službeno predstavljanje Luke Modrića pomaknuto je za 14 sati, odnosno sat kasnije od najavljenog

13.00 - Modrić je pozirao fotografima ispred luskuznog automobila koji ga je doveo do Santiago Bernabeua

12.32 - Luka je snimljen ispred klinike Sanitas La Moraleja u kojoj je uspješno obavio liječnički pregled

11.45 - Hrvatski reprezentativac je sletio privatnim avionom na madridski aerodrom Torrejon De Ardoz s kojeg će ekspresno biti prebačen na Santiago Bernabeu

Sapunici 'Lukin izbor' već neko vrijeme nazirao se kraj, no sad je konačno i stigao. Luka Modrić danas postaje novi igrač Real Madrida. Dok se to iz dana u dan slušalo, u ponedjeljak je dobilo i konačnu potvrdu. Fotografija hrvatskog reprezentativca osvanula je na naslovnici službene stranice 'kraljevskog kluba', a transfer je potvrdio i Tottenham na svojoj službenoj stranici.

"Klub objavljuje da je potpisao suradnju s Real Madridom i sklopio dogovor za transfer Luke Modrića, koji treba odraditi liječnički pregled u španjolskom klubu", stoji u objavi Tottenhama, koji prenosi izjavu predsjednika Reala Florentina Pereza.

"Jak odnos i afiniteti između dva kluba rezultirali su sklapanjem dugoročne suradnju i uspješnog transfera Luke Modrića. Počašćeni smo što Luki možemo zaželjeti dobrodošlicu te se veselimo suradnji s Tottenhamom u sljedećim godinama".

Predsjednik Tottenhama Daniel Levy osvrnuo se na odlazak svojeg najboljeg igrača.

"Luka je bio sjajan igrač za nas. Iako smo preferirali da ga ne pustimo, drago nam je što ide u Real Madrid, u klub s kojim želimo imati dugu i produktivnu suradnju".

Španjolski sportski dnevnik AS piše da je Modrić na aerodrom Torrejon De Ardoz iz Londona stigao privatnim avionom u 11 sati te će odmah otputovati na Santiago Bernabeu. Luka je po dolasku prošao liječnički pregled, a nakon toga proći pa potpisati petogodišnji ugovor s Realom. Službeno predstavljanje pomaknuto je za sat vremena pa umjesto u 13 sati će biti u 14 sati . Pozirat će s dresom na travnjaku Bernabeua te konferenciju za medije. Ako neće biti kašnjenja, u 18 sati će imati prvi trening s novim suigračima u trening kampu Valdebebas.

Prema nedjeljnom pisanju The Telegrapha Levy je odustao od traženja 50 milijuna eura, a odšteta za hrvatskog reprezentativca trebala bi iznositi 42 milijuna eura. Realu je Modrić tek prvo pojačanje ljetnog prijelaznog roka, a vjerojatno i jedino.

Modrić je u četiri sezone za Tottenham odigrao 159 utakmica zabivši 17 golova i upisavši 26 asistencija.

Marca Modrića prozvala Srbinom

Španjolski dnevnik Marca u ponedjeljak je napravila neobičan kiks. U članku u kojem se najavljuje dolazak Luke Modrića u Real Madrid hrvatskog reprezentativca prozvali su Srbinom u drugoj rečenici teksta. Grešku su na web-stranici ubrzo ispravili i dodijelili mu hrvatsko državljanstvo

Velika tuga uoči derbija sezone: Sergeju Jakiroviću umrla majka
POČIVALA U MIRU

Sergej Jakirović uoči supervažne utakmice protiv Rijeke izgubio je majku Jelenu, doznaju 24sata. Njen će sprovod biti u utorak u Metkoviću kako bi se maksimalno mogao posvetiti utakmici na Rujevici

Zlatan otkrio detalje privatnog života: Moja žena kuha i pere suđe, naša djeca nisu kao druga
SKROMNA OBITELJ

I kada je u pitanju odgoj sinova Maximiliana (18) i Vincenta (16), Ibrahimović ih je učinio poniznima i skromnima, nije im od početka pružao luksuz
Dinamo se oglasio nakon smrti Jakirovićeve majke: 'Stojim uz tebe i kad ne ide i kad je teško'
EMOTIVNA OBJAVA

Treneru Dinama preminula je majka, a iz kluba su se oglasili emotivnom objavom pjesme koju često pjevaju Bad Blue Boysi i tako pružili podršku