U situaciji kad nema transfera i sponzora, Hajduk se okrenuo zaradi od brendiranja. Japankama, soku, pivu, jogurtu i kupaćim gaćicama pridružile su se i pločice
Novi izvor zarade: U prodaju stigle pločice s grbom Hajduka
Nakon piva, sokova, jogurta, kupaćih gaćica i japanki Hajdukov marketing pronašao je strateškog partnera i u vodećem hrvatskom proizvođaču keramičkih pločica. Tvrtka Keramika Modus iz Orahovice na tržište je pustila dekorativne pločice s grbom Hajduka.
Sponzorski ugovor Hajduka i Modusa potpisan je na dvije godine, preporučena cijena dekorativne pločice dimenzija 20x20 centimetara je 35 kuna, od čega 15 kuna pripada Hajduku.
- Trenutno smo izradili pet različitih dekorativnih pločica, no mogućnosti su neograničene. Uskoro ćemo izbaciti i nove serije proizvoda, a po potrebi možemo izraditi i mozaike dimenzija od nekoliko kvadratnih metara, prema bilo kakvoj fotografiji - kazao je predsjednik uprave Modusa Željko Radek.
Iako su mnogi protiv ovakvog načina eksploatacije klupskih simbola, u Hajduku drže kako je to u ovako teškoj situaciji, kad nema transfera i velikih sponzora, jedini izlaz.
- Na koncu godine objavit ćemo sve rezultate u projektu brendiranja i suradnje, no rezultati prvih osam mjeseci su daleko bolji od očekivanja. Najbolje rezultate postižu pivo i sok, no to je bilo i očekivano, jer imaju najveći tržišni potencijal - kazao je direktor Hajdukovog marketinga Aljoša Bašić, koji je do kraja godine najavio još jednu sličnu prezentaciju.