Sam sjeo u simulator i otkrio grešku nakon smrti 223 ljudi
Najprije je utemeljio Lauda Air koju je nakon nekog vremena prodao Austria Airlinesu. Potom je lansirao Air Niki i LaudaMotion pa i njih uz veliki profit prodao većim avio prijevoznicima
Niki Lauda obožavao je i avione.
Rođeni pilot, bilo u kokpitu Formule 1, bilo u avionskoj kabini jednog od svojih zrakoplova. Jer, Lauda je vrlo rano znao što želi raditi kada završi F1 karijeru: imati svoju avionsku kompaniju pa i sam letjeti kao kapetan u vlastitom avionu!
POGLEDAJTE VIDEO:
I išlo mu je i to. Fantastično mu je išlo. Najprije je utemeljio Lauda Air, svoju kompaniju koju je nakon nekog vremena prodao nacionalnom avioprijevozniku, Austria Airlinesu.
Potom je lansirao Air Niki i LaudaMotion koje su također jako dobro radile i zarađivale pa je i njih uz veliki profit prodao većim avio prijevoznicima.
Ponekad je i sam Lauda sjedao u kokpit svojih putničkih aviona kao kapetan.
Tragedija u tom, drugom životnom businessu, dogodila se 1991. kada se jedan od njegovih Boeinga na letu Bangkok-Beč srušio vrlo brzo nakon uzlijetanja.
Preživjelih nije bilo, poginulo je 223 ljudi, a istraga je sugerirala pogrešku pilota.
Lauda je sve htio istražiti sam pa je odletio u Boeingovo središte u Seattle, sam sjeo u simulator i shvatio da iz 15 pokušaja ni sam ne bi uspio izbjeći tragediju.
Ispalo je da taj model Boeinga nikad nije testiran na visini na koju se dogodila nesreća iznad Tajlanda.
Boeing je na kraju priznao da taj konkretni model njihovog zrakoplova ima tehničku pogrešku.
Lauda je time spasio tko zna koliko života koji bi bili izgubljeni prije nego što bi Boeingov model bio povučen iz prometa i s tržišta.
Legenda. Netko tko puno leti bi mu sigurno trebao biti zahvalan
"Ispalo je da taj model Boeinga nikad nije testiran na visini na koju se dogodila nesreća iznad Tajlanda." al pišete gluposti, malo se informirajte. Problem je bio u reverseru motora koji se aktivirao u letu i doslovno potrgao avion. Inače, RIP Laudi, veliki biznismen i pilot F1.
Nakon titule 1977. osnovao je avionsku kompaniju, i osobno pilotirao avionom kojim je austrijski kancelar Bruno Krajski došao na Titovu sahranu 1980. To je tada istaknuto kao još jedan podatak o značaju događaja (možemo o Titu misliti i ovo i ono, i sve je to, i dobro i loše, on zaslužio svojim slojevitim ponašanjem, ali njegova sahrana je bila najveća u povijesti, a Laudino pilotiranje spominjano kao bitan dokaz te činjenice