Danas se u Pekingu odigrava talijanski Superkup između Milana i Intera. No, mimo dvije momčadi koje su izazvale opću pomamu u Kini, najviše slave organizatori
Talijanski Superkup u Pekingu organizatorima donio milijune
Talijanski Superkup kojeg igraju Milan i Inter poprilično je usrećio Kineze.
Utakmica se odigrava na nacionalnom stadionu u Pekingu,a sudeći prema prodanim ulaznicama dvije su momčadi izazvale itekakav interes Kineza. No više od ikog oduševljeni su organizatori koji mogu zadovoljno trljati ruke. Superkup između 'nerazzurra' i 'rossonera' bio je za njih veliki financijski uspjeh.
Priznao je to i predsjednik United Vansen Internationala, Wang Hui, koji je zajedno s talijanskim nogometnim savezom i organizirao cijeli događaj.
Wang je u intervjuu za kineski dnevnik China Daily priznao kako je cifra koju je u organizaciju susreta između dviju talijanskih momčadi uložio glavni sponzor, telekomunikacijska firma Huawei, znatno premašila i svotu koju je Red Bull izdvojio za finale u Pekingu između Intera i Lazija 2009. godine.
Huawei je na račun organizatora položio oko 1,3 milijuna eura, a drugi najveći sponzor sportskog događanja, Tries Group, uložio je nekoliko stotina tisuća eura.
Za utakmicu je prodano oko 80 tisuća ulaznica, a njihova se cijena kretala od 100 pa do 400 eura.
Wang zadovoljno trljaj ruke. Kineske su se forme ove godine otimale kako bi bile sponzori ovog nogometnog događaja i Wang i Vansen mogu se samo nadati da će iduće opet biti organizatori Superkupa.