Đoković i kompanija Sergio Tacchini su ugovor o suradnji potpisali 2009, kada je Srbin bio četvrti tenisač na svijetu. Danas je prvi i Tacchiniju nosi lijepu promociju
To je isplativo ulaganje: Novak Đoković preporodio Tacchini
Novak Đoković u 2011. godini osvojio je dva Grand Slam turnira, izjednačio broj pobjeda na početku sezone, a od lipnja je i najbolji tenisač svijeta na ATP listi. Dakako, njegov smisao za show čini ga još atraktivnijim za kamere i fotoaparate, a sve to odlično je iskoristila kompanija Sergio Tacchini.
Talijanska kompanija glavni je sponzor srpskom tenisaču od 2009., a Novak je tada bio 'tek' četvrti tenisač svijeta. No njegov rast na tablici iskoristio je i Tacchini pa u 2011. godini bilježi velik skok prodaje svojih artikala, a sve mogu zahvaliti nevjerojatnim uspjesima Novaka Đokovića.
Prije dvije godine talijanska kompanija u vlasništvu kineskog biznismena i Novak dogovorili su da će Srbin biti njihovo zaštitno lice sljedećih deset godina. Đoković je ujedno i jedini 'njihov' vrhunski tenisač.
- Osjetili smo da Novak ima potencijala da dođe do vrha -navodi Eduardo Artaldi, vodeći marketing menadžer Tacchinija.
Talijanski brend, koji se poslije bankrota 2007. krupnim koracima oporavlja planira Đokovića aktivno iskoristiti da promovira svoje proizvode. Tacchini ima godišnji promet od oko 71 milijun dolara, što je prava sitnica u usporedbi s Adidasom i Nikeom koji 'okreću' 4,7, odnosno 2,5 milijardi dolara.