Sport

Tucak o dočeku: 'Nije zbog nas, nego ljudi. Ja više volim sjediti u restoranu uz tamburaše'

Što će ti zlatna medalja ako ne privuče djecu i mlade u sport. Da sutra netko želi biti novi Luka Modrić, neki Marko Bijač, Bojan Bogdanović, Damir Martin, to je poruka sporta, rekao je Tucak

Momci idu doma, neka uživaju sa svojim prijateljima, zaslužili su. Ono što sam rekao je ta nespretnost koja se jučer dogodila, započeo je izbornik hrvatskih vaterpolista Ivica Tucak nakon povratka 'barakuda' iz Dohe sa svjetskim zlatom.

Zagreb nije organizirao doček, a Tomašević je primio 'barakude'

Podsjetimo, doček je organiziran u Zračnoj luci Franjo Tuđman, a na njemu je bilo stotinjak ljudi. Grad Zagreb nije organizirao veći doček, ali napravili su to Split i Dubrovnik dan kasnije.

- Nama to nije potrebno, vjerujte mi, ni meni to ne treba. Više volim sjediti u restoranu uz tamburaše s prijateljima, to je zbog ljudi koji nas vole. Zamislite koji je odjek u javnosti ako sam ja primio 3500, 4000 poruka. Žao mi je zbog ljudi koji žele pozdraviti momke - objasnio je Tucak pa zaključio:

Zagreb: Andrej Plenković ugostio svjetske prvake u vaterpolu

- Žao mi je da ljudi nisu bili u prilici pozdraviti Marka i Lorena, zbog nas samih to je najmanji problem. Zbog djece koja su stigla na aerodrom, to je bit svake medalje. Što će ti zlatna medalja ako ne privuče djecu i mlade u sport. Da sutra netko želi biti novi Luka Modrić, neki Marko Bijač, Bojan Bogdanović, Damir Martin, to je poruka sporta.

Podsjetimo, u Splitu doček počinje na Rivi u 16 sati, dok je u Dubrovniku na Stradunu doček od 16 sati i 30 minuta.

Erlić: Skupljali smo boce i živjeli u štali. Plakao sam svaku večer kada sam došao u Dinamo...
OTVORIO DUŠU

Kao mali sam navijao za Hajduk i nadam se da ću jednog dana zaigrati na punom Poljudu. A završio sam za kuhara i volio bih napraviti ručak Severini i večeru Cristianu Ronaldu. Benzema se naljutio kad sam ga uštipnuo

Mudražija za 24sata: Slavili smo dugo u noć, a i Kulenović nam je došao platiti rundu pića!
JUNAK KOLA

Plus+ Trebate pitati našega kapetana Matea Marića kako se sad osjeća, on je sad ozbiljno ugrozio bratu put do naslova prvaka. Ali i naš je Mara dugo feštao s nama, kakvo bi to bilo slavlje bez kapetana, kaže Mudražija
Prosinečki: Priča se da Robert pije, a ne pije. Kao i da je Boban homoseksualac, a znam da nije
ŽUTI SE OTVORIO

Ja sam dobar s Davorom, nemam nikakav problem s njim. Nismo se družili nešto previše ni kad smo bili igrači, ne družimo se ni sada, rekao je Prosinečki